Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sytyn pelkästään lihavista naisista. Hävettää vaikka ei ehkä pitäisi?

Vierailija
23.08.2021 |

Tilanteeni on siis se että sytyn ja näen seksuaalisesti viehättävänä vain todella lihavat naiset.
Tässä esimerkit alhaalla linkattuna tekstin jälkeen.
En osaa sanoa kuvan naisen painoa, mutta oma mieltymykseni on 120-160kg. Olen tavallan tiennyt tämän aina, mutta häpeillyt sitä..... Nyt yksin asuvana opiskelijana olen alkanut hyväksymään asian, mutta edelleen hävettää. Tiedän, että ei pitäisi, mutta etenkin itse laihana miehenä mietityttävät muiden mielipiteet asiasta.

https://celebmafia.com/wp-content/uploads/2020/02/loey-lane-the-invisib…

https://pbs.twimg.com/media/EEi34QmX4AAiHAj.jpg

https://pbs.twimg.com/media/Evaqw40XYAIuRl6.jpg

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tänä päivänä kaikkien pitäisi saada olla oma itsensä? Älä mieti koko asiaa

Vierailija
22/45 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta useista isoista naisista ja nehän ovat ihania. Antavat kunnolla ja saa nuolla joka puolelta. Ottavat suuhunkin kunnolla.

Vierailija
24/45 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hävettävää tuossa on?

Ei minun mielestäni mitään!

Toisten miesten ajatuksetko hävettää?

Eli pelkäät, ettet saa hyväksyntää naisvalinnastasi jätkäporukoissa?

Vierailija
25/45 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kokemusta pehmeistä naisista ja muistakin. Kyllä se on naisen korvien väli mik ratkaisee. On hankalia naisia ja erittäin hankalia. Kun löytää mukavan onse harvinaista.

Vierailija
26/45 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on lihava nainen.

Vierailija
27/45 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa olen melko laiha mies.

Ap

Vierailija
28/45 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuo jätkäporukassa muiden mielipiteet.....ne mietityttävät

Vierailija
29/45 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuo jätkäporukassa muiden mielipiteet.....ne mietityttävät

Miksi?

Vierailija
30/45 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla riittää taatusti tarjontaa. Naisissa kun on paljon lihavia nykyään. Rehdisti tukevat ymmärrän, mutta nämä kehopositiiviset fotoshoppaajat menee yli tällaisen säännöllisesti treenaavan miehen toleranssin. Yksi sellainen sopi treffit kanssani viimeviikolla ja yllätys oli VALTAVA, kun kuvansa lähettänyt deitti oli livenä ainakin puolitoistakertainen. Ei päässyt jatkoon vaikka muuten kiva olikin.

Vierailija
31/45 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hieman erikoisempi maku muttei mitenkään väärä

Vierailija
32/45 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse päädyn aina suhteeseen, joskus lyhyempäänkin, runsaiden naisten kanssa. Lähes aina olen saanut suuta ja muuta kuten haluan. Intohimo ja kiima on omaa luokkaansa näiden runsaiden venusten kanssa. Ja kun itse satun pitämään seksissä naiseni jakamisesta ystävieni kanssa, niin useimmin siihenkin on suostuttu. Kyllä, olen vankkumaton BBW fani.

Vierailija
33/45 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen melkein yhtä pitkä kuin leveä ja normaalipainoisen komean miehen kanssa olen naimisiin päätynyt ja lapsiankin useamman saanut ja ei ennen tätäkään suhdetta ollut ongelmia miesten löytämisessä. Ja ihan omasta halustani olen aktiivinen perihommissa, ei liity siihen mitenkään että erikseen yrittäisin miestä miellyttää. Ja peseytyminen saippuan kanssa ei ole mikään ongelma koostani huolimatta. Miehellä ei ole mitään fetissiä vaan aikaisemmissa suhteissa ollut lähinnä normaaleja ja hoikkia. Suhteemme ei perustu ulkonäköön vaan sisäisiin ominaisuuksiin.

Vierailija
34/45 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aloittaja ja itsekin bbw/ssbbw fani? Olisiko täälä mahdollista vaihtaa yksityisviestillä ajatuksia esimerkiksi instagramin kautta isoista naisista. Itse kun en tunne ketään joka tykkäisi niin olisi mukavaa vaihtaa ajatuksia :)

Vierailija
35/45 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei

Vierailija
36/45 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun ei todellakaan pitäsi hävetä

Vierailija
37/45 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kieltämättä apn mieltymys tai fetissi ei ole se yleisin mahdollinen, mutta ei nyt niin harvinainen kuin luulisi. Minullakin tullut vastaan pari netissä, tinderissä. Pidän jalkafetissiä oudompana

Vierailija
38/45 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pidä suoranaisesti lihavista vaan itseäni isommista kurvikkkaista mutta ei tossa oo mitää väärää hei

Vierailija
39/45 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko sitten jotenkin outo, mutta mun mielestä vähän lihavampien naisten pillu on paljon kauniimpi, kuin laihojen. Tietenkin on paljon yksilöllisiä eroja, mutta näin pääsääntöisesti ja siis vain mun mielestä. Itse haluan itseni ikäistä ja kokoista naisista. Te ootte kyllä aika ihania!! Ja kyllä se pään sisältökin merkkaa paljon!!

m+50

Vierailija
40/45 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin ap:ta häpeän ja epävarmuuden osalta. Minä aloin pitää sanoisinko sopivasti rehevistä naisista heti murrosiässä seksuaalisuuden herättyä. Samaan aikaan kaveripiirissä laskettiin yleisesti todella rankkaakin herjaa tuhdeista tytöistä. Harvalla murkulla on niin paljon itsevarmuutta, että siinä ilmapiirissä alkaisi iskeä ylipainoista tyttöä.

Tätä jatkui pitkään, aikuisikään. Tapailin, seurustelin tai olin avoliitossa vain normaalipainoisten tai jopa hoikkien naisten kanssa. Vasta kolmekymppisenä tulin kaapista. Iskin tuhdin naisen ja pian useammankin. Oli joku pidempiaikainen myös näytillä niin lapsuudenperheessä kuin kavereiden kanssa iltaa viettämässä. Kaverit joskus laskivat leikkiä jälkeen päin, mutta hyvällä. Miesten välinen kommunikaatio on muutenkin hyvin suoraa.

Nyt olen naimisissa unelmieni naisen kanssa, joka on tietysti rehevä.