Sytyn pelkästään lihavista naisista. Hävettää vaikka ei ehkä pitäisi?
Tilanteeni on siis se että sytyn ja näen seksuaalisesti viehättävänä vain todella lihavat naiset.
Tässä esimerkit alhaalla linkattuna tekstin jälkeen.
En osaa sanoa kuvan naisen painoa, mutta oma mieltymykseni on 120-160kg. Olen tavallan tiennyt tämän aina, mutta häpeillyt sitä..... Nyt yksin asuvana opiskelijana olen alkanut hyväksymään asian, mutta edelleen hävettää. Tiedän, että ei pitäisi, mutta etenkin itse laihana miehenä mietityttävät muiden mielipiteet asiasta.
https://celebmafia.com/wp-content/uploads/2020/02/loey-lane-the-invisib…
Kommentit (45)
Älä häpeä,
Täällä on toinen isoista tytöistä kiihottuva
No ei kun melaa mekkoon, ihme ongelmia.
Se, miten tapahtumat alkoivat, on tässä epäolennaista selitettäväksi, mutta erikoisten sattumuksien ketjun seurauksena vietin kevättalvella 2012 mieleenpainuneen illan, yön ja aamun erittäin lihavan naisen kanssa. Olen hoikka mies (180 cm, 75 kg) ja kumppanini ovat aina edustaneet samaa vartalotyyppiä, kukin omilla yksilöllisillä mitoillaan tietysti.
Kemiat osuivat kohdilleen. Elokuvan jälkeen päätimme pistäytyä lasillisella. Sitten menimme vielä syömään. Muistan, kun nainen tunnusti olevansa "tällainen suursyömäri". Olin Helsingissä ja minulla oli hotellihuone Tornin yläkerroksissa varattuna. Sinne ajauduimme illan kääntyessä yöksi. Huoneessa tunnelma tiheni, kun skoolasimme baarikaapin valkoviinin. Siinä lasit kädessä lähekkäin seisoessamme yhtäkkiä ja aivan spontaanisti antauduimme syvään ja intohimoiseen suudelmaan sekä vartaloidemme hyväilyyn. En ollut ikinä koskettanut sillä tavalla niin isoa ihmistä, korkeintaan kätellyt tai kevyesti halannut jotain tätiä sukujuhlissa.
Kellahdimme yhden hengen huoneeni kapealle sängylle. Nyt jos koskaan olisi tarvittu parisänky! Oli jotenkin luonnollista, että nainen oli alla, minä päällä... Huohotuksen, koskettelun, kourimisen ja suudelmien seassa riisuimme toisiamme kiihottuneilla käsillämme. Vähitellen vaatteiden kätköistä paljastui "läskiä lotinaa", valtavia vatsamakkaroita, isot lyllyvät tissit, paksut reidet ja mahtavat pakarat. Nainen oli minua hieman vanhempi, jotain 45-vuotias, eivätkä löydökset päällys- ja alusvaatteista ja liiveistä vapauduttuaan olleet enää erityisen kiinteitä.
Tissit olivat nähtävyys, ja niihin tutustuin nuolemalla, suukottelemalla, imemällä ja hautaamalla kasvoni upottavaan runsauteen. (En ala kertoa, mitä nainen minulle teki, koska tämän otsikon aihe on lihava nainen eikä hoikka mies. Keskityn siihen, miten koin hänen vartalonsa.) Hyväilin vatsakumpua, joka kooltaan muistutti raskaana olevan naisen mahaa. Tartuin kaksin käsin muhkeisiin reisiin ja leivoin niitä. Kampesin naista kyljelle, jotta pääsen käsiksi pakaraläskeihin. Se otti voimille!
Lopulta olimme molemmat täysin alasti. Aikuisen miehen mitoistani huolimatta tunsin itseni pieneksi hänen rinnallaan. Panetus jyskytti tuossa vaiheessa jo kokovartalokiimana. Olin hetkeä aiemmin tutkimusmielessä jo kaivellut roikkuvien vatsapoimujen ja löysien reisi-ihrojen alta reittiä pilluun. Nainen auttoi levittämällä jalkojaan ja kohottamalla lantiotaan minkä kykeni. Asetuin reisien väliin polvilleni. Kaluni sojotti pystyssä, kun rullasin kondomin paikoilleen.
Venusvuori oli paksun rasvakerroksen peittämä pehmeä ja upottava tyyny, jossa kasvoi harvaa vaaleaa karvaa. Häpyhuulet olivat syvällä ihopoimujen muodostamassa vaossa. Yritin levittää niitä toisella kädelläni samalla kun ohjasin terskaa märälle reiälle. Onneksi nainen auttoi levittämällä molemmin käsin.
Rakastelimme ensin minä päällä hänen reisiensä välissä hitain työnnöin ja vedoin. Kosteana kiiltävän kalun liukuminen naisen uumeniin oli maagista katsottavaa. Sitten vaihdoimme kylkiasentoon, jossa olin naisen selkäpuolella. Kapeassa sängyssä isokokoisen ihmisen kanssa oli vaikea mahtua, mutta olihan minulla mistä pitää kiinni. Lopuksi hän huohotti "tule taas päälle"! Työnnyin syvälle sisään ja ihmeen ketterästi nainen nosti painavat pohkeensa ylös pakaroilleni, ja antoi jaloillaan rytmiä työnnöilleni.
Se oli tosi iso nautinto!
Aamuyöllä rakastelimme uudestaan ja aamulla auringon noustua kävimme suihkussa. Sitten hotelliaamiaiselle. Aamiaisella nainen tunnusti, ettei ollut harrastanut seksiä miehen kanssa yli neljään vuoteen.
Siitä seikkailusta ei syvempää suhdetta seurannut, mutta siitä olen varma, että molemmille jäi upea kokemus mieleen.
Ei muuta kun anna mennä ja nauti elämästä. Katsos mesta pyöreitä on paljon.
Ei muuta kun tutustumaan. Pidin myös paljon tosta seksiseikkailusta minkä kirjotit.
Olen itse pari ylimäärästä painava. Tissiä ja persettä löytyy. Älkää hävetkö siintä mistä pidätte. Yksi elämä elettävänä.
Vierailija kirjoitti:
Ei muuta kun tutustumaan. Pidin myös paljon tosta seksiseikkailusta minkä kirjotit.
Olen itse pari ylimäärästä painava. Tissiä ja persettä löytyy. Älkää hävetkö siintä mistä pidätte. Yksi elämä elettävänä.
Ketjun aloittaja ap on eri henkilö kuin minä eli seksiseikkailun kirjoittaja. Joka tapauksessa mukava tietää, että pidit kertomastani kokemuksesta. Samoin kuin sinä, myös tuo 9 vuoden takainen seuralaiseni vaikutti olevan sinut muotojensa kanssa. Hän ei niitä missään vaiheessa yhdessäoloamme hävennyt tai arastellut, vaan suhtautui itseensä mutkattoman luontevasti. Nainen ei myöskään yrittänyt "ratsastaa" lihavuutensa tarjoamilla mahdollisilla fetisistisillä mielikuvilla. Tapauksen luonnollinen kauneus onkin siksi jäänyt erityisesti mieleeni. Se ei ollut "pelkkä" pano.
Kullakin on omat mieltymyksensä naismaussa kun ajatellaan asiaa fyysisten ominaisuuksien tasolla. Yksi syttyy pitkistä ja laihoista, toinen karvaisista, kolmas isorintaisista, neljäs punapäistä jne. Sinun juttusi ovat muodokkaat mimmit. Se on aivan yhtä hyvä mieltymys (ellei jopa persoonallisempikin) kuin mikä tahansa kenen tahansa muun sytyke. Mitään hävettävää siinä ei ole. Muutenhan jokainen joutuisi häpeämään omaa makuaan. Ja kaikki on kunnossa juuri niin kauan kuin itselläsi on aidosti hyvä mieli mieltymyksesi kanssa. Toivottavasti löydät itsellesi kuvien lisäksi myös oikean kumppanin, joka muotojensa lisäksi sopii sinulle luonteensa puolesta ihmisenä.
Onko miehelle nainen kuin joku vaikka koira? Siis vain ulkonäkö merkitsee? En Ymmärrä tätä.- ei siis voi rakasaa, vai eikö voi vai HALUTA jos ei ole kauhea läski? En tajua.
Mä haluaisin kokeilla mennä sänkyyn miehen kanssa, jolla on läskifetissi. Olisi varmaan aika erilainen ja jännä kokemus, että toinen huumailisi omista läskeistä.
Itse en ole noin lihava, mitä ap:n kuvien naiset, ja tulin vain niin onnelliseksi, kun näin että joku kokee tuon näköiset naiset kuumana ❤
Elämä on aivan liian lyhyt murehdittavaksi ap. Kunhan et vahingoita ketään kaikki ok
Kiitän jokaisesta vastauksesta. Ajattelin ettei tähän tulisi ollenkaan vastauksia. Toinen kysymys olisi kuinka lihavana pidätte esimerkiksi kyseisen kuvan tyttöä? Itselläni on ehkä taju hieman hämärtynyt. Mulla on ollut siis muutama tyttöystävä mutta ovat olleet aina hoikkia. Ei ole toiminut sitten osittain tästä syystä. Ja tietenkin luonne merkitsee!
Well, lucky you sitten.
Ei pitäisi olla ongelmia pillun saamisessa koska näille jokinorsuille ei ole liiemmälti tyrkyllä ihmisen painoindeksillä varustettua munaa ja vieläpä nuorta sellaista.
Sinä et voi itse päättää sitä mikä sinua kiihottaa joten hyvä tuuri siinäkin mielessä että fetissisi sattuu olemaan ihan laillista sorttia.
Ihan voit olla huoleti kun laillista se on. niinkuin aiempi vastaaja totesi tarjontaa riittää.
Tykkäätkö nostella läskimakkaroita ja nuuhkia sulotuoksuja väleistä, joihin ei ole aurinko paistanut tai saippua koskettanut sitten viime vuosikymmenen?
Missä bodypositvity???