Tissit vai normaalipaino?
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 09:21"]Onkohan laihduttajaa jolla ei tisseistä lähtenyt?
[/quote] Olen kiinteytynyt m-koosta s-kokoon mutta rinnat pysyi.. Hölmöltä näyttää..
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 10:33"]Aikuiset ihmiset! Eikö teillä hemmetti soikoon ole elämässä muuta kuin tissit??? Hommatkaa mieluummin jotain älyllistä sinne pään sisälle!
[/quote]
Äläs nyt, onhan niiden elämässä myös perse.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 11:07"]Mieluummin tissit koska vaa'alla käydessä voi kuitenkin kannatella tissejä kädellä, jolloin niiden paino ei tule tulokseen mukaan.
[/quote]
Juuri näin. Minäkin valitsen tissit.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 11:07"]
Mieluummin tissit koska vaa'alla käydessä voi kuitenkin kannatella tissejä kädellä, jolloin niiden paino ei tule tulokseen mukaan.
[/quote]
No nyt en ymmärtäny
mieluummin hoikka runko ja pienet rinnat. Olen tullut siihen lopputulokseen etteivät pienet rinnat ole automaattisesti rumat: kiinteät, eivät roiku ilman liivejäkään, kuin nuorella tytöllä :) ei paha...
No lihavat lohduttelee itseään ajatuksella siitä että onhan niillä sentään tissit...
kaikenlaisia selityksiä täytyy keksiä kun yhteiskunta terveydenhuoltoa myöten on niitä ylikiloja vastaan.
Olen aina ollut alipainoinen (BMI välillä 14-18.5), paitsi parin vuoden ajan joskus 25-vuotiaana olin normaalipainoinen, eikä mulle silloinkaan kasvanut minkäänlaisia tissejä, joten täytynee vissiin valita vaihtoehto "ei kumpikaan".
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 11:42"]
Olen aina ollut alipainoinen (BMI välillä 14-18.5), paitsi parin vuoden ajan joskus 25-vuotiaana olin normaalipainoinen, eikä mulle silloinkaan kasvanut minkäänlaisia tissejä, joten täytynee vissiin valita vaihtoehto "ei kumpikaan".
[/quote]
mutta sulla on sitten kaunis ja siro vartalo muuten -ja pieni pylly ;)
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 11:45"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 11:42"]
[/quote]
mutta sulla on sitten kaunis ja siro vartalo muuten -ja pieni pylly ;)
[/quote]
ai niin ja tärkeimpänä: mahdollisuus syödä mitä haluat!
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 10:42"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 09:54"]
Mulla on bmi:n mukaan ylipainoa muutama kilo (178cm/82kg), ja mulla on noiden ylimääräisten kilojen kertyessä kasvanu kuppikoko a:sta c:hen, ja treenaamalla on takamuskin muotoutunut hyväksi eikä tullut sellasta "läskipersettä" :) En silti tissien takia yhtään painoa haluaisi, mutta en halua laihduttaakkaan :) Joskus ylipainoisilla tulee vaan sellaset roikkutissit jotka ei siitä ylipainoisen muusta kropasta edes erotu kunnolla, joten en suosittele ainakaan lihottautumista :D
[/quote]
Öö muutama kilo siis 20 kiloa...
[/quote]Ei, vaan 5-6 kiloa.