Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

romanttinen ilta ja nyt poikaystävä siivoas yrjöäni

Vierailija
20.09.2014 |

Kävelin sängystä vessaan. Lähestyessäni vessan ovella suuhuni ryöpsähti se oksennusta edeltävä neste. Ja ennen kuin huomasinkaan, oli uskomattoman hajuinen laatta jo lentänyt kivasti siihen vessan oven eteen. Voi v.

No, suht tuore poikaystävä tietysti kuuli ja tuli katsomaan. HHuolestuneen näköisenä totesi vain, että "et sit vessaan ehtiny". Nyt sitten ämpärin ja mopin kanssa siivoilee. Hävettää.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä värinen laatta?

Vierailija
2/22 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 00:32"]Minkä värinen laatta?
[/quote]

Kirkkaan oranssi erilaisilla sattumilla.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä tuossa mitään hävettävää ole, jollet ole humalassa/krapulassa. Vahinkoja sattuu. Oksennustauti alkoi?
Minä pieraisin vahingossa äänekkään pieeun tuoreen poikaystäväni edessä ja kyllä hävetti. Mahatauti iski. Onneksi poikaystävä ymmärsi. Tästä nyt aikaa 15 vuotta ja yhä yhdessä.

Vierailija
4/22 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua :( Ihana poikaystävä kuitenkin jos sun laattaa moppailee

Vierailija
5/22 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veditkö liian monta Breezeriä?

Vierailija
6/22 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 00:42"]Veditkö liian monta Breezeriä?
[/quote]

Ei liity alkoholi tähän tapaukseen onneksi :D En tiedä, mistä laatta johtui, mutta nyt on kyllä tunne, että kohta lentää taas. Se siitä yhteisestä yöstä. Nyt vaan sit valvotaan ja pidetään lattianpesuvälineet valmiudessa.

Ap

Vierailija
7/22 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi melkein sama tuossa taannoin. Käytiin syömässä ja leffassa, oli tosi kivaa pitkästä aikaa. Mulla oli nätit vaatteet. Sit leffan aikana maha alkoi turvota hulluna, poistuin leffasta ja menin ripuloimaan. Hetken kuluttua tuli myös oksennus ihan yllättäen, kun vielä istuin pöntöllä. Heitin sukkahousut ja ballerinat roskiin, siivoilin lattiaa parhaani mukaan, hälytin poikaystävän ja lähettiin kotiin, minä ilman kenkiä :< 

Vierailija
8/22 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 00:52"]Meillä kävi melkein sama tuossa taannoin. Käytiin syömässä ja leffassa, oli tosi kivaa pitkästä aikaa. Mulla oli nätit vaatteet. Sit leffan aikana maha alkoi turvota hulluna, poistuin leffasta ja menin ripuloimaan. Hetken kuluttua tuli myös oksennus ihan yllättäen, kun vielä istuin pöntöllä. Heitin sukkahousut ja ballerinat roskiin, siivoilin lattiaa parhaani mukaan, hälytin poikaystävän ja lähettiin kotiin, minä ilman kenkiä :< 
[/quote]

Mullakin vatsa todella turvonnut! Huhhuh.
Onneksi tämä oma laattailuni tapahtui kotioloissa, julkisessa vessassa lattialle oksentaminen kuulostaa aika pahalta.

Ap

Vierailija
9/22 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahahahah :D

Vierailija
10/22 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 01:01"]Ahahahah :D
[/quote]

No ei tässä ihan kauheasti naurata, kun koko kämppä haisee oksennukselle ja lisää tulee joka rööristä... :D

Ap

Vierailija
11/22 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti poikaystäväsi ei ole samanlainen kuin se, joka täällä kerran oli huolissaan, koska ei pitänyt tyttöystävääns enää haluttavana, koska oli nähnyt hänen oksentavan ja ripuloivan housuun.

Vierailija
12/22 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt poikaystävä kommentoi oksennustani tyyliin "oli kyllä kivan kirkas väri, mutta koostumus siivoamisen kannalts vähän epäkäytännöllinen, tiiätkö?" :D

Ap

Vierailija
13/22 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et oksentanut vessassa pönttöön? Ei lattioille kuulu oksennella vaikka kotona olisikin.

Vierailija
14/22 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 01:20"]Miksi et oksentanut vessassa pönttöön? Ei lattioille kuulu oksennella vaikka kotona olisikin.
[/quote]
Ja luetun ymmärtäminen oli?

Vierailija
15/22 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 01:13"]

Nyt poikaystävä kommentoi oksennustani tyyliin "oli kyllä kivan kirkas väri, mutta koostumus siivoamisen kannalts vähän epäkäytännöllinen, tiiätkö?" :D Ap

[/quote]

Ainakin otti huumorilla :D

Vierailija
16/22 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi hyvä vinkki ap:lle ja muillekin vahingossa oksenteleville: Jos on vatsataudissa tai pahoinvoiva olo ja tulee yhtäkkiä sellainen tunne että pitäisi röyhtäistä, niin älä missään nimessä röyhtäise ennen kuin olet pöntöllä. Oon aika varma että useimpien aikuisten vahinko-oksentamiset johtuu just tuosta jutusta. En tiedä mistä tuo johtuu, mutta itse huomasin jo teininä että jos on äsken ollut pahoivoiva olo ja vaikka se olisi jo lieventynyt lähes olemattomaksi, niin jos tulee sellainen olo että pitää röyhtäistä niin oksennus tulee röyhtäistäessä kans.

Vierailija
17/22 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sitten heti nettiin raportoida tämäkin? Poikaystävä siivoilee ja ap:lla on kiire vauvailla.

Vierailija
18/22 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 01:28"]

Yksi hyvä vinkki ap:lle ja muillekin vahingossa oksenteleville: Jos on vatsataudissa tai pahoinvoiva olo ja tulee yhtäkkiä sellainen tunne että pitäisi röyhtäistä, niin älä missään nimessä röyhtäise ennen kuin olet pöntöllä. Oon aika varma että useimpien aikuisten vahinko-oksentamiset johtuu just tuosta jutusta. En tiedä mistä tuo johtuu, mutta itse huomasin jo teininä että jos on äsken ollut pahoivoiva olo ja vaikka se olisi jo lieventynyt lähes olemattomaksi, niin jos tulee sellainen olo että pitää röyhtäistä niin oksennus tulee röyhtäistäessä kans.

[/quote]

Tiedän ilmiön, josta puhut, mutta mulla sillon ei oo onneks tullu yrjöä vaan oon aina niellyt sen kurkkuun nousevan oksennuksen maun. Mulla oksentelut liittyy nykyään oikeastaan aina vaan selittämättömään ja äkilliseen mahan turpoamiseen, josta kyllä yleensä selviän pelkällä (pönttöön osuvalla) ripulilla tai sit ihan vatsatautiin. 

8

Vierailija
19/22 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 01:20"]Miksi et oksentanut vessassa pönttöön? Ei lattioille kuulu oksennella vaikka kotona olisikin.
[/quote]

No en mä tahallani siihen lattialle puklannut

Ap

Vierailija
20/22 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö okdu roiskuaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä