Naapurissa teinibileet, mitä voi tehdä?
Alan pikkuhiljaa kyllästymään tuohon jatkuvaan jumputukseen, joka aina viikonloppuisin pärähtää ilmoille. Kaiken lisäksi nämä juhlijat kuuntelevat yhtä helvetin samaa biisiä KOKOAJAN, jota 13-vuotias poikani fanittaa.
Äskön päätin soittaa poliisit, mutta he lähtivät tekemättä mitään. Tämän bilehirmun asunto on siis viereisessä rapussa, mutta seinänaapurini. Avaimeni ei siis käynyt kyseisen rapun oveen, joten poliisit olivat voimattomia.
Onko tästä muutettava pois, vai kestettävä nämä ainaiset bileet.
Ja en nyt tarkoita mitään pikku jumputusta. Siinä vaiheessa kun makaat sohvalla ja huomaat että kaukosäädin vieressäsi samaan aikaan, kuin naapurin basso hakkaa tahtia suomiräpille, on minun kukkahattuni noussut mullasta.
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 00:39"]
No enpä mä muuten tollasesta piittais, mutta kun tuo alle vuoden ikänen tyttö yrittää nukkua.. Siinä vaiheessa ku kuului noin kymmenes parkaisu hänen huoneestaan niin päätin pirauttaa ja puuttua asiaan! ap
[/quote]
Sä oot totuttanu sun vauvas liikaan nukkumishiljaisuuteen. Mun lapset nukkuvat sikeästi vaikka villihevoslauma laukkais vierestä.
Jos sulla on isännöitsijä joka OIKEASTI tekee asialle jotain kun keräät todistusaineistoa jatkuvasta häirinnästä niin hemmetin hyvä! Talonyhtiön säännöissä on taatusti hiljasuusajat joita kannattaa muistuttaa nuoria että ongelmia tuleejos niistä lipsuu useasti. Meillä meni tilanne niin että muutettiin omasta omistusasunnista vuokralle viereiseen kapupunkiin. Isännöitsijä ei tehnyt mitään ja ME saatiin varoitus kun olitiin mukamas tahalleen toitettu öisin kytät naapuriin.. vaikka tehtiin just niin kun meille oltiin neuvottu.
Ymmärrän aloittajaa ja toivon että joku tolkku tulee sinun tilanteeseen.
T:ekaa kertaa yli 2vuoteen unta ilman korvatulppia ja hyviä unia!