Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapurissa teinibileet, mitä voi tehdä?

Vierailija
20.09.2014 |

Alan pikkuhiljaa kyllästymään tuohon jatkuvaan jumputukseen, joka aina viikonloppuisin pärähtää ilmoille. Kaiken lisäksi nämä juhlijat kuuntelevat yhtä helvetin samaa biisiä KOKOAJAN, jota 13-vuotias poikani fanittaa.
Äskön päätin soittaa poliisit, mutta he lähtivät tekemättä mitään. Tämän bilehirmun asunto on siis viereisessä rapussa, mutta seinänaapurini. Avaimeni ei siis käynyt kyseisen rapun oveen, joten poliisit olivat voimattomia.
Onko tästä muutettava pois, vai kestettävä nämä ainaiset bileet.
Ja en nyt tarkoita mitään pikku jumputusta. Siinä vaiheessa kun makaat sohvalla ja huomaat että kaukosäädin vieressäsi samaan aikaan, kuin naapurin basso hakkaa tahtia suomiräpille, on minun kukkahattuni noussut mullasta.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

*kaukoasäädin tärisee.

Vierailija
2/22 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankippa elämä ja lopeta muiden vahtailu :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sinä olet ilmoittanut isännöitsijälle?

Vierailija
4/22 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

A) kerää todisteet isännöitsijälle ja tee virallinen valitus. B) Käy sanomassa asiasta päivällä, kun alaovi on joko auki tai kun siitä kulkee muutakin porukkaa C) Muuta pois. D) Kestä valittamatta. Henkilökohtaisesti suosittelen vaihtoehtoa B näin aluksi.

Vierailija
5/22 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa. Vilpittömästi.

Ota yhteyttä isännöitsijään ja kerro terroristista. Kirjaa ylös möykän alku-loppumisaika.

Kyllä tuommoiset vielä kuriin saadaan. :)

Vierailija
6/22 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metelistä voi soittaa poliisille. kenenkään ei tarvitse valvoa teinien biletyksen takia.

Toivottavasti teillä ei ole poliisit 100 km päässä.

Vierailija
7/22 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisitko numeropalvelusta teinin vanhempien numeron? Jos soittaisit heille ja pyytäisit kurinpalautusta.

Vierailija
8/22 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä mä muuten tollasesta piittais, mutta kun tuo alle vuoden ikänen tyttö yrittää nukkua.. Siinä vaiheessa ku kuului noin kymmenes parkaisu hänen huoneestaan niin päätin pirauttaa ja puuttua asiaan!
ap

Vierailija
9/22 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja "teini" nimitys ei ole tuulesta temmattu. Valitettavasti kuulen heidän keskustelut aina kun musiikki lakkaa soimasta ja he ulostautuvat tupakoimaan. Toisella loppui siiderit ja toinen pähkäilee kun on juonut kaksi ISOA ja on jo aivan NAAMAT.....??? Ja siinä vaiheessa alfaurokset ilmestyvät parvekkeelle ja alkaa hihitys. JEE! (Minulla ei ole parveketta)

Vierailija
10/22 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä ole velvollinen muuttamaan pois jos toiset metelöivät kun pitäisi olla hiljaista. Poliisilla on VELVOLLISUUS kutsua huoltomies avaamaan rapun ovi, mikäli eivät muutoin pääse sisälle, joten soita uudestaan.

Tee ehdottomasti valitus isännöitsijälle jossa on päivämäärät ja kellonajat + poliisien käynnit. Lisäksi jos muita asukkaita häiritsee meteli, pyydä heiltä nimet myös. Isännöitsijä antaa varoituksen aivan varmasti.

Jokaisella, asuinpaikasta riippumatta on oikeus rauhalliseen asumiseen :)

Vierailija
11/22 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 00:30"]

A) kerää todisteet isännöitsijälle ja tee virallinen valitus. B) Käy sanomassa asiasta päivällä, kun alaovi on joko auki tai kun siitä kulkee muutakin porukkaa C) Muuta pois. D) Kestä valittamatta. Henkilökohtaisesti suosittelen vaihtoehtoa B näin aluksi.

[/quote]

Eiköhän tuosta vaihtoehdot B, A ja D ole se tapa, jolla edetään. Pyydät poliisilta kopion kirjauksesta, niin voit välittää isännöitsijälle.

Vierailija
12/22 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitat isännöitsijälle ja sanot, että ostat taloyhtiön laskuun äänieristelevyt siihen seinään, jos siellä ei aleta rauhoittua.

Vierailija
13/22 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita poliisit.

Vierailija
14/22 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kännykällä videota kai se mökä kuuluu ulos asti. Varoitus, varoitus ja ulos.

Vierailija
15/22 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olisit voinut kellarin kautta mennä avaamaan sen ulko-oven.

Vierailija
16/22 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy laittamassa rappuun asiallinen viesti päivällä kun ovet on auki. Jos ihan hirveästi häiritsee niin puhu muitten siinä rapussa asuvien kanssa asiasta, varmasti kuuluu heillekkin asti se jumputus. Sitten isännöitsijän kautta kirjallista varoitusta. Jos ei toimi niin muitten kanssa ajatte ne ulos. Aika karskisti sanottu, mutta kyllä ihmisellä pitää jotain rauhaakin olla. Varsinkin yöaikaan ja hiljaisuuden jälkeen. Ja btw, en ole kukkahattu. 22v :D 

Vierailija
17/22 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
18/22 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene itse sanoon että laittaa hiljemmalle! Turhaan täällä valitat ja poliisille soittelet

Vierailija
19/22 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy sanomassa sille siitä päivällä. OT: meidän taloyhtiössä alkoi yhtäkkiä mun seinänaapuri pitää bileitä. Oli helvetin mahtavaa herätä siihen jumputukseen ja pisteenä iin päälle, koska mä olin uusin asukas ja nuori, muut asukkaat syytti asiasta mua. Sen sijaan, että oisivat tulleet kysymään tuleeko se melu mun kämpästä, mulle tuli varoitus isännöitsijältä.

Vierailija
20/22 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä niitä teinejä aina kiinnosta vaikka meniski sanomaan että olkaa hiljaa. Ite monta kertaa huutanu parvekkeelta mölyyjille mut ei... T 22v myös