Jätin salaa ehkäisyn pois ja nyt olen raskaana! JEEE!
Mies pakottaisi/painostaisi aborttiin, joten nyt tarvitaan vinkkejä, miten pitäisi olla seuraavat kymmenen-viistoista viikkoa, että raskaus olisi niin pitkällä, että aborttia ei enää saisi? Mulla on mm. tapana juoda muutama siideri/pari lasia viiniä viikonloppuisin, ja rakastan juustoja, mutta nythän nuo on pannassa. Mites aamupahoinvointi? Kuinka peittää mahdollinen maha?
Kommentit (75)
Kyllähän nyt kotiäidit miehensä tai perheensä lompakolla elävät vai olikos ne kodinhoidontuet suuriakin satasia?
Mistä te olette saaneet päähänne, että AP eläisi miehensä rahoilla tai kotihoidontuella? Pariinkin otteeseen on kertonut, että käy töissä (epäselvästi, mutta kertonut kuitenkin). Onko tämän palstan ihmisten lukutaito kadonnut, vai mitä vittua (pardon my french)?
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:53"]
oon kyllä oikeesti tosi hyvä äiti, kysy vaikka keltä. sossutkin sitä sano, mulla on oikee mustaavalkosellla. JA ollaan kyllä ihan normaali suomalainen perhe, käyn töissä ja kaikkkee. ap
[/quote]
Vau, ansaitset mitalin.
En rupea väittämään vastaan, että oletko huono äiti vai et. En myöskään sano, että kirjoitustyylisi tekee sinusta teini provon. Minulle tämä keskustelu kertoo vain sen, että olet SURKEA naisystävä. Tuo on julmaa, vaikka et tekisikään sitä vain rahasta ja oikeasti vaan haluaisit lapsen.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:17"]
Mies pakottaisi/painostaisi aborttiin, joten nyt tarvitaan vinkkejä, miten pitäisi olla seuraavat kymmenen-viistoista viikkoa, että raskaus olisi niin pitkällä, että aborttia ei enää saisi? Mulla on mm. tapana juoda muutama siideri/pari lasia viiniä viikonloppuisin, ja rakastan juustoja, mutta nythän nuo on pannassa. Mites aamupahoinvointi? Kuinka peittää mahdollinen maha?[/quote]
Jos tarina on tosi, niin toivottavasti miehesi leipoo sut siihen kuntoon, että saat vähintään keskenmenon, mieluiten vielä huonommaksi.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 00:18"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 00:15"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 00:11"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 00:08"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 00:05"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 00:01"] Känniprovo. Ja erittäin tyldä dellainen! :( [/quote] en oos kännissä. enhän mä ees voi juoda nyt, kun on vauva mahassa ja kaks lasta nukkuu muutaman metdin päässä. Toivottavasti et sinäkään oo kännissä, jos oot äiti. ap [/quote] Mihin ne isot kirjaimet taas jäi? :D
[/quote]
Isot kirjaimet on hankalia tällä pädillä. Katon lisäks telkkaria tässä samalla, et enm kyllä tähän keskity kokoaikaa. ette tekään kyllä kirjota kokoaikaa oikein. vaikuttaako oikein kirjoitus jotenkin mun taitoihin olla äiti? ap
[/quote]
Olet todella surkea kirjoittaja. Toivottavasti et opeta näin lapsille...
[/quote]
sitä varten ono pettajat. en jaksa keskittyä oikeinkirjoitukseen, koska add. get over it. ap
[/quote]
... koska add??? Mitäköhän tuokin tarkoittaa...
Menehän teiniliini nukkumaan, niin ei mene unirytmi sekaisin näin viikonloppuna. Jaksat sitten maanantaina herätä ajoissa kouluun. Fantasioit unissa lisää :)
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 00:42"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:17"]
Mies pakottaisi/painostaisi aborttiin, joten nyt tarvitaan vinkkejä, miten pitäisi olla seuraavat kymmenen-viistoista viikkoa, että raskaus olisi niin pitkällä, että aborttia ei enää saisi? Mulla on mm. tapana juoda muutama siideri/pari lasia viiniä viikonloppuisin, ja rakastan juustoja, mutta nythän nuo on pannassa. Mites aamupahoinvointi? Kuinka peittää mahdollinen maha?[/quote]
Jos tarina on tosi, niin toivottavasti miehesi leipoo sut siihen kuntoon, että saat vähintään keskenmenon, mieluiten vielä huonommaksi.
[/quote]
Sinäkin olet valtavan ilkeä ihminen, toivottavasti joku pieksee sinut jollaion pimeöllä kujalla. ap
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 00:44"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 00:18"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 00:15"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 00:11"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 00:08"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 00:05"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 00:01"] Känniprovo. Ja erittäin tyldä dellainen! :( [/quote] en oos kännissä. enhän mä ees voi juoda nyt, kun on vauva mahassa ja kaks lasta nukkuu muutaman metdin päässä. Toivottavasti et sinäkään oo kännissä, jos oot äiti. ap [/quote] Mihin ne isot kirjaimet taas jäi? :D
[/quote]
Isot kirjaimet on hankalia tällä pädillä. Katon lisäks telkkaria tässä samalla, et enm kyllä tähän keskity kokoaikaa. ette tekään kyllä kirjota kokoaikaa oikein. vaikuttaako oikein kirjoitus jotenkin mun taitoihin olla äiti? ap
[/quote]
Olet todella surkea kirjoittaja. Toivottavasti et opeta näin lapsille...
[/quote]
sitä varten ono pettajat. en jaksa keskittyä oikeinkirjoitukseen, koska add. get over it. ap
[/quote]
... koska add??? Mitäköhän tuokin tarkoittaa...
Menehän teiniliini nukkumaan, niin ei mene unirytmi sekaisin näin viikonloppuna. Jaksat sitten maanantaina herätä ajoissa kouluun. Fantasioit unissa lisää :)
[/quote]
Että mulla on add. ap
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:34"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:33"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:31"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:26"] No onnee ponnee! Pahoinvoinnin peität niin että menet vain vähin äänin vessaan, laitat hanan päälle ja yrjöät lavuaariin. Siivoat sotkut ja peset hampaat. Eikä kaikki edes yrjöile. monesko lapsi on? [/quote] Eka lapsi tämän miehen kanssa, mulle kolmas lapsi. Vettä tulee nkyllä aika hiljasella hanasta, en tiijä peittääkö se ykänb ääniä. No ehkä mä jotenki tästä selviän. Laitan vaikka musat kovalle. ap [/quote] Ajattelit sitten jäädä 3 lapsen yhksi.
[/quote]
No jos mies ei arvosta mua tarpeeks, ni eihä sille mittää voi. lapset menee aina ykköseks. ap
[/quote]
Kukapa sua arvostaisikaan? Ethän säkään arvosta sun miestäs yhtään!
Kohtele toisia kuin toivoisit itseäsi kohdeltavan!!
Joopa joo, otsikosta jo näki että provohan tämä.
Ja tuo "en jaksa keskittyä kirjottamiseen koska add" on myös selvä merkki. Et näemmä edes tiedä mitä on add.
Oli tää provo tai ei, mut miusta on oikeesti surullista, että näin oikeasti jotkut tekee. Ja surullista nimenomaan sen lapsen kannalta. Lapsen tulee olla haluttu molempien vanhempien toimesta, eikä ketään voi yksinkertaisesti pakottaa isäksi. Elarit saa kelasta, jos isä ei niihin suostu.
Ja nää luuskat ihan oikeesti kaataa kaiken syyn isän niskoille, kun jäävät valheesta kii ja iskä pakkaa kamat ja lähtee. Sit itketää, kuin paska mies on ja liibalaaba. Kattokaa peiliin ämmät. Niin, ja olen yhden lapsen naimisissa oleva äiti. Enkä vois IKINÄ (!!!!!) tehä omalle miehelle noin.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 00:27"]
Kun sulle selviää miten tittumaista on oksentaa peräsuolesta asti... alkaa kyllä kaduttamaan. kunnmies jättää ja olet muksun kanssa kiinni kaiken aikaa. Kun tajuat miten et niin vaan enää opiskelekaan tai hyppää duunissa ja et kelpaa ihan tosta vaan kenellekää elätettäväksi. ja.... kuka ne sun siiderit on tähän asti maksanut? Ajattelitko että me kaikki elätetään kepeesti sut ja sun muksus jankyllä siitä tohtori tulee tuolla mallilla. Ole provo, pliis pliide.
[/quote]
ite maksan siiderini, käyn töiss'. en siismyöskään elä miehen rahoilla, mies jopa tienaa väemmän ku minä, koska tekee vaan 80% työviikkoa. ap.