Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jätin salaa ehkäisyn pois ja nyt olen raskaana! JEEE!

Vierailija
19.09.2014 |

Mies pakottaisi/painostaisi aborttiin, joten nyt tarvitaan vinkkejä, miten pitäisi olla seuraavat kymmenen-viistoista viikkoa, että raskaus olisi niin pitkällä, että aborttia ei enää saisi? Mulla on mm. tapana juoda muutama siideri/pari lasia viiniä viikonloppuisin, ja rakastan juustoja, mutta nythän nuo on pannassa. Mites aamupahoinvointi? Kuinka peittää mahdollinen maha?

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:35"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:31"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:26"]

No onnee ponnee!

Pahoinvoinnin peität niin että menet vain vähin äänin vessaan, laitat hanan päälle ja yrjöät lavuaariin. Siivoat sotkut ja peset hampaat. Eikä kaikki edes yrjöile.

monesko lapsi on?

[/quote]

Eka lapsi tämän miehen kanssa, mulle kolmas lapsi. Vettä tulee nkyllä aika hiljasella hanasta, en tiijä peittääkö se ykänb ääniä. No ehkä mä jotenki tästä selviän. Laitan vaikka musat kovalle. ap

[/quote]

Toivottavasti mies jättää sut ja ei myöskään tunnusta isyyttään.

[/quote]

Pakkoha sen on tunnustaa. jos en minä sitä saa hoidettua, ni sit sossut järkkkää. ap

Vierailija
22/75 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä ole provo. Tein saman ja kerroin miehelle viikolla 14. Väitiin myös, etten ollut huomannut, koska kuukautiset tulivat normaalisti. Lopputulos: mies kosi ja menimme naimisiin ennen lapsen syntymää. Sain kaiken mitä halusin, joten ei kaduta yhtään. Kyllä aikuinen mies sitä paitsi tajuaa, että mikäli ei varmasti isäksi halua, niin käyttää varuilta kondomia tai panee piuhat poikki.

[/quote]

Jee, sain tästä hirveesti toivoo ja positiivista virtaa!! Ihanaa js onnea teillo. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:34"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:33"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:31"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:26"] No onnee ponnee! Pahoinvoinnin peität niin että menet vain vähin äänin vessaan, laitat hanan päälle ja yrjöät lavuaariin. Siivoat sotkut ja peset hampaat. Eikä kaikki edes yrjöile. monesko lapsi on? [/quote] Eka lapsi tämän miehen kanssa, mulle kolmas lapsi. Vettä tulee nkyllä aika hiljasella hanasta, en tiijä peittääkö se ykänb ääniä. No ehkä mä jotenki tästä selviän. Laitan vaikka musat kovalle. ap [/quote] Ajattelit sitten jäädä 3 lapsen yhksi.

[/quote]

No jos mies ei arvosta mua tarpeeks, ni eihä sille mittää voi. lapset menee aina ykköseks. ap
[/quote]

Arvosta sua tarpeeksi?!!!! :DDD Kuka ei täällä arvosta ja ketä.

Vierailija
24/75 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:39"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:34"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:33"] [quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:31"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:26"] No onnee ponnee! Pahoinvoinnin peität niin että menet vain vähin äänin vessaan, laitat hanan päälle ja yrjöät lavuaariin. Siivoat sotkut ja peset hampaat. Eikä kaikki edes yrjöile. monesko lapsi on? [/quote] Eka lapsi tämän miehen kanssa, mulle kolmas lapsi. Vettä tulee nkyllä aika hiljasella hanasta, en tiijä peittääkö se ykänb ääniä. No ehkä mä jotenki tästä selviän. Laitan vaikka musat kovalle. ap [/quote] Ajattelit sitten jäädä 3 lapsen yhksi. [/quote] No jos mies ei arvosta mua tarpeeks, ni eihä sille mittää voi. lapset menee aina ykköseks. ap [/quote] Arvosta sua tarpeeksi?!!!! :DDD Kuka ei täällä arvosta ja ketä.

[/quote]

Kyllä nainen tietää aina parhaite et millo on aika hankkia lapsi. ei sellasta päätöstä voi miehen harteille jättää. ap

Vierailija
25/75 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:38"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:35"]

No onnee ponnee!

Pahoinvoinnin peität niin että menet vain vähin äänin vessaan, laitat hanan päälle ja yrjöät lavuaariin. Siivoat sotkut ja peset hampaat. Eikä kaikki edes yrjöile.

monesko lapsi on?

[/quote]

Eka lapsi tämän miehen kanssa, mulle kolmas lapsi. Vettä tulee nkyllä aika hiljasella hanasta, en tiijä peittääkö se ykänb ääniä. No ehkä mä jotenki tästä selviän. Laitan vaikka musat kovalle. ap

[/quote]

[/quote]

Pakkoha sen on tunnustaa. jos en minä sitä saa hoidettua, ni sit sossut järkkkää. ap
[/quote]

Ei sossut sitä järkkää, enkä kyllä kerro kuka järkkää. Tämä on kyllä jonkun teinin provo, kun asiasta ollaan näin tiedottomia ja sanavarastoon kuuluu sana järkkää.

Vierailija
26/75 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:38"]

No onnee ponnee!

monesko lapsi on?

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Jos ette ole naimisissa niin aina se voi kieltäytyä.

Vierailija
27/75 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:35"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:31"]

No onnee ponnee!

monesko lapsi on?

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Isyys on pakko tunnustaa. Dna-testiin joutuu ihan oikeuden määräyksellä, jos ei aiemmin suostu. Lapsella on laillinen oikeus juridiseen isään. Siihen ei vaikuta tippaakaan se, vaikka nainen olisi valehdellut ehkäisystä tullakseen raskaaksi.

Mies on velvoitettu maksamaan elarit ja lapsi on oikeutettu perintöön.

Vierailija
28/75 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tämä tää naisasioissa pettynyt herra joka jokaikiseen ketjuun kirjoittaa miten "kaikki naiset hommautuu salaa tahallaan raskaaksi että saa miehestä maksumiehen"??

-> mies petti - no mitä ootte kaikki tollasii kieroi jotka hommautuu salaa raskaaksi!!!%€*!

->lapsel ei oo kavereita - no ei kai ku äiti tollanen h*ora joka hommautuu salaa raskaaksi!!!(*'

->mies söi vanukkaat - niin koska hommauduit salaa raskaaksi!!&!*!

->pierasin hississä - unohdit sanoo että hommauduit salaa raskaaksi!"!*!*••!!!!

käy vaikka terapiassa...

Vierailija
29/75 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitun ämmä ap, hyi saatana. Toivottavasti menee kesken ja sulta menee kyky lisääntyä. Sun kaltaisias ei kaivata yhtään enempää.

Vierailija
30/75 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:41"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:39"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:34"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:33"] [quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:31"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:26"] No onnee ponnee! Pahoinvoinnin peität niin että menet vain vähin äänin vessaan, laitat hanan päälle ja yrjöät lavuaariin. Siivoat sotkut ja peset hampaat. Eikä kaikki edes yrjöile. monesko lapsi on? [/quote] Eka lapsi tämän miehen kanssa, mulle kolmas lapsi. Vettä tulee nkyllä aika hiljasella hanasta, en tiijä peittääkö se ykänb ääniä. No ehkä mä jotenki tästä selviän. Laitan vaikka musat kovalle. ap [/quote] Ajattelit sitten jäädä 3 lapsen yhksi. [/quote] No jos mies ei arvosta mua tarpeeks, ni eihä sille mittää voi. lapset menee aina ykköseks. ap [/quote] Arvosta sua tarpeeksi?!!!! :DDD Kuka ei täällä arvosta ja ketä.

[/quote]

Kyllä nainen tietää aina parhaite et millo on aika hankkia lapsi. ei sellasta päätöstä voi miehen harteille jättää. ap
[/quote]

Nyt ymmärränkin miksi sulla on jo kaksi lasta ennestään eri miesten kanssa. No toivottavasti kolmas kerta toden sanoo ja opit.

Vierailija
31/75 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
32/75 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:34"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:33"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:31"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:26"] No onnee ponnee! Pahoinvoinnin peität niin että menet vain vähin äänin vessaan, laitat hanan päälle ja yrjöät lavuaariin. Siivoat sotkut ja peset hampaat. Eikä kaikki edes yrjöile. monesko lapsi on? [/quote] Eka lapsi tämän miehen kanssa, mulle kolmas lapsi. Vettä tulee nkyllä aika hiljasella hanasta, en tiijä peittääkö se ykänb ääniä. No ehkä mä jotenki tästä selviän. Laitan vaikka musat kovalle. ap [/quote] Ajattelit sitten jäädä 3 lapsen yhksi.

[/quote]

No jos mies ei arvosta mua tarpeeks, ni eihä sille mittää voi. lapset menee aina ykköseks. ap

[/quote]

Ei todellakaan mene. Ykköseksi sinulla menee vain oma napa, lapsista et piittaa paskaakaan. Ne ovat sinulle keräilykappaleita, joita nätisti pukemalla voit päteä. Tiedoksesi, ne kasvavat aikuisiksi ja voivat huonosti, kun suhteet isiin on paskana. Olet hirveä hämähäkki, joka pitäisi steriloida ja lapsille hankkia tukiperheet, jossa näkisi normaaleja ihmisiä.

En yleensä solvaa täällä ihmisiä, mutta nyt kyllä. Tulee naapuri mieleen ja sylettää.

Vierailija
33/75 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mä odottelen toista lasta, jonka molemmat ovat halunneet, kyllä on mukava tunne, kun ei odota tätä lasta yksin!

Vierailija
34/75 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti menee kesken! Todella rumasti tehty niehellesi. Toivottavasti miehellesi paljastuu ja hän jättää sinut! Ap:olet sika!

[/quote]

ootpa ilkee! Oon hyvä äiti. ap

Vierailija
35/75 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:44"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:41"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:39"] [quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:34"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:33"] [quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:31"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:26"] No onnee ponnee! Pahoinvoinnin peität niin että menet vain vähin äänin vessaan, laitat hanan päälle ja yrjöät lavuaariin. Siivoat sotkut ja peset hampaat. Eikä kaikki edes yrjöile. monesko lapsi on? [/quote] Eka lapsi tämän miehen kanssa, mulle kolmas lapsi. Vettä tulee nkyllä aika hiljasella hanasta, en tiijä peittääkö se ykänb ääniä. No ehkä mä jotenki tästä selviän. Laitan vaikka musat kovalle. ap [/quote] Ajattelit sitten jäädä 3 lapsen yhksi. [/quote] No jos mies ei arvosta mua tarpeeks, ni eihä sille mittää voi. lapset menee aina ykköseks. ap [/quote] Arvosta sua tarpeeksi?!!!! :DDD Kuka ei täällä arvosta ja ketä. [/quote] Kyllä nainen tietää aina parhaite et millo on aika hankkia lapsi. ei sellasta päätöstä voi miehen harteille jättää. ap [/quote] Nyt ymmärränkin miksi sulla on jo kaksi lasta ennestään eri miesten kanssa. No toivottavasti kolmas kerta toden sanoo ja opit.

[/quote]

no eka kuoli kolarissa, ja toinen halus lapsen, mutta pistin sen pihalle, kun se pelas meidän rahat. oon hyvä äiti. ap

Vierailija
36/75 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:49"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:31"]

Toivottavasti menee kesken! Todella rumasti tehty niehellesi. Toivottavasti miehellesi paljastuu ja hän jättää sinut! Ap:olet sika!

[/quote]

ootpa ilkee! Oon hyvä äiti. ap
[/quote]

Selvä provo, kun palaa alkuun ja vastailee nostakseen keskusteluaan.

Vierailija
37/75 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:51"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:44"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:41"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:39"] [quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:34"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:33"] [quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:31"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:26"] No onnee ponnee! Pahoinvoinnin peität niin että menet vain vähin äänin vessaan, laitat hanan päälle ja yrjöät lavuaariin. Siivoat sotkut ja peset hampaat. Eikä kaikki edes yrjöile. monesko lapsi on? [/quote] Eka lapsi tämän miehen kanssa, mulle kolmas lapsi. Vettä tulee nkyllä aika hiljasella hanasta, en tiijä peittääkö se ykänb ääniä. No ehkä mä jotenki tästä selviän. Laitan vaikka musat kovalle. ap [/quote] Ajattelit sitten jäädä 3 lapsen yhksi. [/quote] No jos mies ei arvosta mua tarpeeks, ni eihä sille mittää voi. lapset menee aina ykköseks. ap [/quote] Arvosta sua tarpeeksi?!!!! :DDD Kuka ei täällä arvosta ja ketä. [/quote] Kyllä nainen tietää aina parhaite et millo on aika hankkia lapsi. ei sellasta päätöstä voi miehen harteille jättää. ap [/quote] Nyt ymmärränkin miksi sulla on jo kaksi lasta ennestään eri miesten kanssa. No toivottavasti kolmas kerta toden sanoo ja opit.

[/quote]

no eka kuoli kolarissa, ja toinen halus lapsen, mutta pistin sen pihalle, kun se pelas meidän rahat. oon hyvä äiti. ap
[/quote]

Juujuuu.

Vierailija
38/75 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:47"]

[/quote]

[/quote]

Ei todellakaan mene. Ykköseksi sinulla menee vain oma napa, lapsista et piittaa paskaakaan. Ne ovat sinulle keräilykappaleita, joita nätisti pukemalla voit päteä. Tiedoksesi, ne kasvavat aikuisiksi ja voivat huonosti, kun suhteet isiin on paskana. Olet hirveä hämähäkki, joka pitäisi steriloida ja lapsille hankkia tukiperheet, jossa näkisi normaaleja ihmisiä.

En yleensä solvaa täällä ihmisiä, mutta nyt kyllä. Tulee naapuri mieleen ja sylettää.

[/quote]

oon kyllä oikeesti tosi hyvä äiti, kysy vaikka keltä. sossutkin sitä sano, mulla on oikee mustaavalkosellla. JA ollaan kyllä ihan normaali suomalainen perhe, käyn töissä ja kaikkkee. ap

Vierailija
39/75 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono

Vierailija
40/75 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:53"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:47"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

oon kyllä oikeesti tosi hyvä äiti, kysy vaikka keltä. sossutkin sitä sano, mulla on oikee mustaavalkosellla. JA ollaan kyllä ihan normaali suomalainen perhe, käyn töissä ja kaikkkee. ap
[/quote]

Ja oot joku 15v teini ja kaikkeeee.