Jätin salaa ehkäisyn pois ja nyt olen raskaana! JEEE!
Mies pakottaisi/painostaisi aborttiin, joten nyt tarvitaan vinkkejä, miten pitäisi olla seuraavat kymmenen-viistoista viikkoa, että raskaus olisi niin pitkällä, että aborttia ei enää saisi? Mulla on mm. tapana juoda muutama siideri/pari lasia viiniä viikonloppuisin, ja rakastan juustoja, mutta nythän nuo on pannassa. Mites aamupahoinvointi? Kuinka peittää mahdollinen maha?
Kommentit (75)
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:58"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:56"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:53"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:47"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:34"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:33"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:31"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:26"] No onnee ponnee! Pahoinvoinnin peität niin että menet vain vähin äänin vessaan, laitat hanan päälle ja yrjöät lavuaariin. Siivoat sotkut ja peset hampaat. Eikä kaikki edes yrjöile. monesko lapsi on? [/quote] Eka lapsi tämän miehen kanssa, mulle kolmas lapsi. Vettä tulee nkyllä aika hiljasella hanasta, en tiijä peittääkö se ykänb ääniä. No ehkä mä jotenki tästä selviän. Laitan vaikka musat kovalle. ap [/quote] Ajattelit sitten jäädä 3 lapsen yhksi.
[/quote]
No jos mies ei arvosta mua tarpeeks, ni eihä sille mittää voi. lapset menee aina ykköseks. ap
[/quote]
Ei todellakaan mene. Ykköseksi sinulla menee vain oma napa, lapsista et piittaa paskaakaan. Ne ovat sinulle keräilykappaleita, joita nätisti pukemalla voit päteä. Tiedoksesi, ne kasvavat aikuisiksi ja voivat huonosti, kun suhteet isiin on paskana. Olet hirveä hämähäkki, joka pitäisi steriloida ja lapsille hankkia tukiperheet, jossa näkisi normaaleja ihmisiä.
En yleensä solvaa täällä ihmisiä, mutta nyt kyllä. Tulee naapuri mieleen ja sylettää.
[/quote]
oon kyllä oikeesti tosi hyvä äiti, kysy vaikka keltä. sossutkin sitä sano, mulla on oikee mustaavalkosellla. JA ollaan kyllä ihan normaali suomalainen perhe, käyn töissä ja kaikkkee. ap
[/quote]
Ja oot joku 15v teini ja kaikkeeee.
[/quote]
Niinpä yrittäisit edes. Olisit saanut aikaan hyvän provon, jos olisit vähän peitellyt tota keskenkasvuisuutta ja kirjoittanut, vaikka kirjakielellä. Ottanut asioista selvää, kuten tuon isyyden tunnistus menetelmän.
[/quote]
Hupsista isyydentunnustus
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:58"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:56"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:53"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:47"] [quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:34"] [quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:33"] [quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:31"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:26"] No onnee ponnee! Pahoinvoinnin peität niin että menet vain vähin äänin vessaan, laitat hanan päälle ja yrjöät lavuaariin. Siivoat sotkut ja peset hampaat. Eikä kaikki edes yrjöile. monesko lapsi on? [/quote] Eka lapsi tämän miehen kanssa, mulle kolmas lapsi. Vettä tulee nkyllä aika hiljasella hanasta, en tiijä peittääkö se ykänb ääniä. No ehkä mä jotenki tästä selviän. Laitan vaikka musat kovalle. ap [/quote] Ajattelit sitten jäädä 3 lapsen yhksi. [/quote] No jos mies ei arvosta mua tarpeeks, ni eihä sille mittää voi. lapset menee aina ykköseks. ap [/quote] Ei todellakaan mene. Ykköseksi sinulla menee vain oma napa, lapsista et piittaa paskaakaan. Ne ovat sinulle keräilykappaleita, joita nätisti pukemalla voit päteä. Tiedoksesi, ne kasvavat aikuisiksi ja voivat huonosti, kun suhteet isiin on paskana. Olet hirveä hämähäkki, joka pitäisi steriloida ja lapsille hankkia tukiperheet, jossa näkisi normaaleja ihmisiä. En yleensä solvaa täällä ihmisiä, mutta nyt kyllä. Tulee naapuri mieleen ja sylettää. [/quote] oon kyllä oikeesti tosi hyvä äiti, kysy vaikka keltä. sossutkin sitä sano, mulla on oikee mustaavalkosellla. JA ollaan kyllä ihan normaali suomalainen perhe, käyn töissä ja kaikkkee. ap [/quote] Ja oot joku 15v teini ja kaikkeeee. [/quote] Niinpä yrittäisit edes. Olisit saanut aikaan hyvän provon, jos olisit vähän peitellyt tota keskenkasvuisuutta ja kirjoittanut, vaikka kirjakielellä. Ottanut asioista selvää, kuten tuon isyyden tunnistus menetelmän.
[/quote]
Oon 27 ja tiedän kyllä miten isyys tunnustetaan. Vaikkei isä haluiskaan tunnustaa, ni kyllä ne sossusta/oikeudesta sen pakottaa testeihin. Sori kirjotusvirheet, mut oon miehen padilla ja tää sivu pomppii välillä miten sattuu. ap
Känniprovo. Ja erittäin tyldä dellainen! :(
..... kuulostaa ihan teinin kieleltä..... :-D
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 00:00"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:58"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:56"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:53"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:47"] [quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:34"] [quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:33"] [quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:31"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:26"] No onnee ponnee! Pahoinvoinnin peität niin että menet vain vähin äänin vessaan, laitat hanan päälle ja yrjöät lavuaariin. Siivoat sotkut ja peset hampaat. Eikä kaikki edes yrjöile. monesko lapsi on? [/quote] Eka lapsi tämän miehen kanssa, mulle kolmas lapsi. Vettä tulee nkyllä aika hiljasella hanasta, en tiijä peittääkö se ykänb ääniä. No ehkä mä jotenki tästä selviän. Laitan vaikka musat kovalle. ap [/quote] Ajattelit sitten jäädä 3 lapsen yhksi. [/quote] No jos mies ei arvosta mua tarpeeks, ni eihä sille mittää voi. lapset menee aina ykköseks. ap [/quote] Ei todellakaan mene. Ykköseksi sinulla menee vain oma napa, lapsista et piittaa paskaakaan. Ne ovat sinulle keräilykappaleita, joita nätisti pukemalla voit päteä. Tiedoksesi, ne kasvavat aikuisiksi ja voivat huonosti, kun suhteet isiin on paskana. Olet hirveä hämähäkki, joka pitäisi steriloida ja lapsille hankkia tukiperheet, jossa näkisi normaaleja ihmisiä. En yleensä solvaa täällä ihmisiä, mutta nyt kyllä. Tulee naapuri mieleen ja sylettää. [/quote] oon kyllä oikeesti tosi hyvä äiti, kysy vaikka keltä. sossutkin sitä sano, mulla on oikee mustaavalkosellla. JA ollaan kyllä ihan normaali suomalainen perhe, käyn töissä ja kaikkkee. ap [/quote] Ja oot joku 15v teini ja kaikkeeee. [/quote] Niinpä yrittäisit edes. Olisit saanut aikaan hyvän provon, jos olisit vähän peitellyt tota keskenkasvuisuutta ja kirjoittanut, vaikka kirjakielellä. Ottanut asioista selvää, kuten tuon isyyden tunnistus menetelmän.
[/quote]
Oon 27 ja tiedän kyllä miten isyys tunnustetaan. Vaikkei isä haluiskaan tunnustaa, ni kyllä ne sossusta/oikeudesta sen pakottaa testeihin. Sori kirjotusvirheet, mut oon miehen padilla ja tää sivu pomppii välillä miten sattuu. ap
[/quote]
Aivan niin nyt tiedät, kun joku sen täällä jo kertoi sinulle ja kas kummaa, kun nyt vasta hävisi tuo teinisanavarasto ja tuli oikein isot alkukirjaimetkin. Parempi onni ensi kerralla, tee uusi provo.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 00:01"]
[/quote]
en oos kännissä. enhän mä ees voi juoda nyt, kun on vauva mahassa ja kaks lasta nukkuu muutaman metdin päässä. Toivottavasti et sinäkään oo kännissä, jos oot äiti. ap
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 00:05"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 00:01"]
[/quote]
en oos kännissä. enhän mä ees voi juoda nyt, kun on vauva mahassa ja kaks lasta nukkuu muutaman metdin päässä. Toivottavasti et sinäkään oo kännissä, jos oot äiti. ap
[/quote]
Mihin ne isot kirjaimet taas jäi? :D
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 00:05"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 00:00"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:58"] [quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:56"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:53"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:47"] [quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:34"] [quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:33"] [quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:31"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:26"] No onnee ponnee! Pahoinvoinnin peität niin että menet vain vähin äänin vessaan, laitat hanan päälle ja yrjöät lavuaariin. Siivoat sotkut ja peset hampaat. Eikä kaikki edes yrjöile. monesko lapsi on? [/quote] Eka lapsi tämän miehen kanssa, mulle kolmas lapsi. Vettä tulee nkyllä aika hiljasella hanasta, en tiijä peittääkö se ykänb ääniä. No ehkä mä jotenki tästä selviän. Laitan vaikka musat kovalle. ap [/quote] Ajattelit sitten jäädä 3 lapsen yhksi. [/quote] No jos mies ei arvosta mua tarpeeks, ni eihä sille mittää voi. lapset menee aina ykköseks. ap [/quote] Ei todellakaan mene. Ykköseksi sinulla menee vain oma napa, lapsista et piittaa paskaakaan. Ne ovat sinulle keräilykappaleita, joita nätisti pukemalla voit päteä. Tiedoksesi, ne kasvavat aikuisiksi ja voivat huonosti, kun suhteet isiin on paskana. Olet hirveä hämähäkki, joka pitäisi steriloida ja lapsille hankkia tukiperheet, jossa näkisi normaaleja ihmisiä. En yleensä solvaa täällä ihmisiä, mutta nyt kyllä. Tulee naapuri mieleen ja sylettää. [/quote] oon kyllä oikeesti tosi hyvä äiti, kysy vaikka keltä. sossutkin sitä sano, mulla on oikee mustaavalkosellla. JA ollaan kyllä ihan normaali suomalainen perhe, käyn töissä ja kaikkkee. ap [/quote] Ja oot joku 15v teini ja kaikkeeee. [/quote] Niinpä yrittäisit edes. Olisit saanut aikaan hyvän provon, jos olisit vähän peitellyt tota keskenkasvuisuutta ja kirjoittanut, vaikka kirjakielellä. Ottanut asioista selvää, kuten tuon isyyden tunnistus menetelmän. [/quote] Oon 27 ja tiedän kyllä miten isyys tunnustetaan. Vaikkei isä haluiskaan tunnustaa, ni kyllä ne sossusta/oikeudesta sen pakottaa testeihin. Sori kirjotusvirheet, mut oon miehen padilla ja tää sivu pomppii välillä miten sattuu. ap [/quote] Aivan niin nyt tiedät, kun joku sen täällä jo kertoi sinulle ja kas kummaa, kun nyt vasta hävisi tuo teinisanavarasto ja tuli oikein isot alkukirjaimetkin. Parempi onni ensi kerralla, tee uusi provo.
[/quote]
lue viestini nro 22. ap
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 00:08"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 00:05"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 00:01"] Känniprovo. Ja erittäin tyldä dellainen! :( [/quote] en oos kännissä. enhän mä ees voi juoda nyt, kun on vauva mahassa ja kaks lasta nukkuu muutaman metdin päässä. Toivottavasti et sinäkään oo kännissä, jos oot äiti. ap [/quote] Mihin ne isot kirjaimet taas jäi? :D
[/quote]
Isot kirjaimet on hankalia tällä pädillä. Katon lisäks telkkaria tässä samalla, et enm kyllä tähän keskity kokoaikaa. ette tekään kyllä kirjota kokoaikaa oikein. vaikuttaako oikein kirjoitus jotenkin mun taitoihin olla äiti? ap
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 00:10"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 00:05"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 00:00"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:58"] [quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:56"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:53"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:47"] [quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:34"] [quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:33"] [quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:31"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:26"] No onnee ponnee! Pahoinvoinnin peität niin että menet vain vähin äänin vessaan, laitat hanan päälle ja yrjöät lavuaariin. Siivoat sotkut ja peset hampaat. Eikä kaikki edes yrjöile. monesko lapsi on? [/quote] Eka lapsi tämän miehen kanssa, mulle kolmas lapsi. Vettä tulee nkyllä aika hiljasella hanasta, en tiijä peittääkö se ykänb ääniä. No ehkä mä jotenki tästä selviän. Laitan vaikka musat kovalle. ap [/quote] Ajattelit sitten jäädä 3 lapsen yhksi. [/quote] No jos mies ei arvosta mua tarpeeks, ni eihä sille mittää voi. lapset menee aina ykköseks. ap [/quote] Ei todellakaan mene. Ykköseksi sinulla menee vain oma napa, lapsista et piittaa paskaakaan. Ne ovat sinulle keräilykappaleita, joita nätisti pukemalla voit päteä. Tiedoksesi, ne kasvavat aikuisiksi ja voivat huonosti, kun suhteet isiin on paskana. Olet hirveä hämähäkki, joka pitäisi steriloida ja lapsille hankkia tukiperheet, jossa näkisi normaaleja ihmisiä. En yleensä solvaa täällä ihmisiä, mutta nyt kyllä. Tulee naapuri mieleen ja sylettää. [/quote] oon kyllä oikeesti tosi hyvä äiti, kysy vaikka keltä. sossutkin sitä sano, mulla on oikee mustaavalkosellla. JA ollaan kyllä ihan normaali suomalainen perhe, käyn töissä ja kaikkkee. ap [/quote] Ja oot joku 15v teini ja kaikkeeee. [/quote] Niinpä yrittäisit edes. Olisit saanut aikaan hyvän provon, jos olisit vähän peitellyt tota keskenkasvuisuutta ja kirjoittanut, vaikka kirjakielellä. Ottanut asioista selvää, kuten tuon isyyden tunnistus menetelmän. [/quote] Oon 27 ja tiedän kyllä miten isyys tunnustetaan. Vaikkei isä haluiskaan tunnustaa, ni kyllä ne sossusta/oikeudesta sen pakottaa testeihin. Sori kirjotusvirheet, mut oon miehen padilla ja tää sivu pomppii välillä miten sattuu. ap [/quote] Aivan niin nyt tiedät, kun joku sen täällä jo kertoi sinulle ja kas kummaa, kun nyt vasta hävisi tuo teinisanavarasto ja tuli oikein isot alkukirjaimetkin. Parempi onni ensi kerralla, tee uusi provo.
[/quote]
lue viestini nro 22. ap
[/quote]
Olen lukenut jo sun järkkää komenttisi ja kommentoinut sitä, että ei sossut sitä kyllä hoida.
Hyi vittu miten kusipäinen eukko olet!!!! HALVEKSIN tuollisia lutkia!!!!! HYI YÖK!!!!
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 00:11"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 00:08"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 00:05"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 00:01"] Känniprovo. Ja erittäin tyldä dellainen! :( [/quote] en oos kännissä. enhän mä ees voi juoda nyt, kun on vauva mahassa ja kaks lasta nukkuu muutaman metdin päässä. Toivottavasti et sinäkään oo kännissä, jos oot äiti. ap [/quote] Mihin ne isot kirjaimet taas jäi? :D
[/quote]
Isot kirjaimet on hankalia tällä pädillä. Katon lisäks telkkaria tässä samalla, et enm kyllä tähän keskity kokoaikaa. ette tekään kyllä kirjota kokoaikaa oikein. vaikuttaako oikein kirjoitus jotenkin mun taitoihin olla äiti? ap
[/quote]
Kyllä mä kirjoitan ainakin aivan tarpeeksi oikein. Ei, onko joku väittänyt näin? Sun oikeinkirjoitus ja kirjoitustyyli kielii siitä, että ikää ei ole vielä läheskään 27 vuotta.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 00:11"]
[/quote]
[/quote]
Olet todella surkea kirjoittaja. Toivottavasti et opeta näin lapsille...
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 00:13"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 00:10"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 00:05"] [quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 00:00"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:58"] [quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:56"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:53"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:47"] [quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:34"] [quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:33"] [quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:31"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:26"] No onnee ponnee! Pahoinvoinnin peität niin että menet vain vähin äänin vessaan, laitat hanan päälle ja yrjöät lavuaariin. Siivoat sotkut ja peset hampaat. Eikä kaikki edes yrjöile. monesko lapsi on? [/quote] Eka lapsi tämän miehen kanssa, mulle kolmas lapsi. Vettä tulee nkyllä aika hiljasella hanasta, en tiijä peittääkö se ykänb ääniä. No ehkä mä jotenki tästä selviän. Laitan vaikka musat kovalle. ap [/quote] Ajattelit sitten jäädä 3 lapsen yhksi. [/quote] No jos mies ei arvosta mua tarpeeks, ni eihä sille mittää voi. lapset menee aina ykköseks. ap [/quote] Ei todellakaan mene. Ykköseksi sinulla menee vain oma napa, lapsista et piittaa paskaakaan. Ne ovat sinulle keräilykappaleita, joita nätisti pukemalla voit päteä. Tiedoksesi, ne kasvavat aikuisiksi ja voivat huonosti, kun suhteet isiin on paskana. Olet hirveä hämähäkki, joka pitäisi steriloida ja lapsille hankkia tukiperheet, jossa näkisi normaaleja ihmisiä. En yleensä solvaa täällä ihmisiä, mutta nyt kyllä. Tulee naapuri mieleen ja sylettää. [/quote] oon kyllä oikeesti tosi hyvä äiti, kysy vaikka keltä. sossutkin sitä sano, mulla on oikee mustaavalkosellla. JA ollaan kyllä ihan normaali suomalainen perhe, käyn töissä ja kaikkkee. ap [/quote] Ja oot joku 15v teini ja kaikkeeee. [/quote] Niinpä yrittäisit edes. Olisit saanut aikaan hyvän provon, jos olisit vähän peitellyt tota keskenkasvuisuutta ja kirjoittanut, vaikka kirjakielellä. Ottanut asioista selvää, kuten tuon isyyden tunnistus menetelmän. [/quote] Oon 27 ja tiedän kyllä miten isyys tunnustetaan. Vaikkei isä haluiskaan tunnustaa, ni kyllä ne sossusta/oikeudesta sen pakottaa testeihin. Sori kirjotusvirheet, mut oon miehen padilla ja tää sivu pomppii välillä miten sattuu. ap [/quote] Aivan niin nyt tiedät, kun joku sen täällä jo kertoi sinulle ja kas kummaa, kun nyt vasta hävisi tuo teinisanavarasto ja tuli oikein isot alkukirjaimetkin. Parempi onni ensi kerralla, tee uusi provo. [/quote] lue viestini nro 22. ap [/quote] Olen lukenut jo sun järkkää komenttisi ja kommentoinut sitä, että ei sossut sitä kyllä hoida.
[/quote]
No härregyyd, sosiaaliviraston lastenvalvoja järkkää. on se nyt niin jumaliste tarkkaa. ap
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 00:15"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 00:11"]
[/quote]
[/quote]
Olet todella surkea kirjoittaja. Toivottavasti et opeta näin lapsille...
[/quote]
sitä varten ono pettajat. en jaksa keskittyä oikeinkirjoitukseen, koska add. get over it. ap
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 00:16"]
HUORA!
[/quote]
ite oot, en oo koskaan antanut rhasta tai ees pettänyt. ap.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:32"]Mitä vittua mä just luin?
Taas yksi "pillerit petti" -raskaus?
Halusitko lapsen , että pääset loisimaan miehen lompakolla?
Ja ihmettelette vielä, miksi suominaista ei kovin korkealle arvosteta?
Hyi hel*etti mitä luuskia!
[/quote]
Kyllä ne nykynaiset itse rahansa työstä ansaitsee. Ja jos ei ansaitse niin sinunlaistesi verovaroja imevät. Mutta se on erikoista että yhä puhutaan että miehen lompakolla nainen elää vaikka molemmat käy töissä jne.
Kun sulle selviää miten tittumaista on oksentaa peräsuolesta asti... alkaa kyllä kaduttamaan.
kunnmies jättää ja olet muksun kanssa kiinni kaiken aikaa. Kun tajuat miten et niin vaan enää opiskelekaan tai hyppää duunissa ja et kelpaa ihan tosta vaan kenellekää elätettäväksi.
ja.... kuka ne sun siiderit on tähän asti maksanut?
Ajattelitko että me kaikki elätetään kepeesti sut ja sun muksus jankyllä siitä tohtori tulee tuolla mallilla.
Ole provo, pliis pliide.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:56"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:53"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:47"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:34"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:33"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:31"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:26"] No onnee ponnee! Pahoinvoinnin peität niin että menet vain vähin äänin vessaan, laitat hanan päälle ja yrjöät lavuaariin. Siivoat sotkut ja peset hampaat. Eikä kaikki edes yrjöile. monesko lapsi on? [/quote] Eka lapsi tämän miehen kanssa, mulle kolmas lapsi. Vettä tulee nkyllä aika hiljasella hanasta, en tiijä peittääkö se ykänb ääniä. No ehkä mä jotenki tästä selviän. Laitan vaikka musat kovalle. ap [/quote] Ajattelit sitten jäädä 3 lapsen yhksi.
[/quote]
No jos mies ei arvosta mua tarpeeks, ni eihä sille mittää voi. lapset menee aina ykköseks. ap
[/quote]
Ei todellakaan mene. Ykköseksi sinulla menee vain oma napa, lapsista et piittaa paskaakaan. Ne ovat sinulle keräilykappaleita, joita nätisti pukemalla voit päteä. Tiedoksesi, ne kasvavat aikuisiksi ja voivat huonosti, kun suhteet isiin on paskana. Olet hirveä hämähäkki, joka pitäisi steriloida ja lapsille hankkia tukiperheet, jossa näkisi normaaleja ihmisiä.
En yleensä solvaa täällä ihmisiä, mutta nyt kyllä. Tulee naapuri mieleen ja sylettää.
[/quote]
oon kyllä oikeesti tosi hyvä äiti, kysy vaikka keltä. sossutkin sitä sano, mulla on oikee mustaavalkosellla. JA ollaan kyllä ihan normaali suomalainen perhe, käyn töissä ja kaikkkee. ap
[/quote]
Ja oot joku 15v teini ja kaikkeeee.
[/quote]
Niinpä yrittäisit edes. Olisit saanut aikaan hyvän provon, jos olisit vähän peitellyt tota keskenkasvuisuutta ja kirjoittanut, vaikka kirjakielellä. Ottanut asioista selvää, kuten tuon isyyden tunnistus menetelmän.