Paljonko ok hinta yhden talven käytetyille Kuomille
Kommentit (25)
Vitonen minunkin mielestäni. Vertaa uusien hintaan, 3-5e on hyvä.
Mä laitoin 9e kun olivat kuin uudet vaikka käytetty koko talvi. Menivät heti sillä hinnalla.
Onko aikuisten vai lasten? Jos lasten ja hyväkuntoiset max 10 e. Onhan ne uutena melko hinnakkaat. Vitonen liian vähän,
5-6 euroa on ihan käypä hinta. Itse maksoin kyllä 7 euroa kun ei meinannut millään löytyä talvikenkiä oikeaa kokoa. Numeroon 30 asti löytyy paljon Kuomia mutta isompia huonommin. Eivät kai kelpaa enää isommille niin hyvin.
6 eurolla en saanut myytyä, ihan hyväkuntoiset olivat. Ei Kuomat nyt niin kalliit kaupassa ole, ja käytetyt kuitenkin voivat olla valmiiksi linttaan astutut. En ostaisi.
10€ myin Myyrmäkihallin kirppiksellä ja heti menivät.
Mä ostin 12 eurolla, mutta ne oli täysin uudenveroiset.
Eikös nuo maksa uutena n. 40€? Ilmaiseksiko hyväkuntoiset, vähänkäytetyt kengät pitäisi antaa? Pöh.
Kuka edes ostaa kasvavaan jalkaan käytettyjä kenkiä, saati sitten tuollaisia saapasmalleja. Heitä Uffeen.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 20:56"]
Kuka edes ostaa kasvavaan jalkaan käytettyjä kenkiä, saati sitten tuollaisia saapasmalleja. Heitä Uffeen.
[/quote]
Kyllä minä ostan, kiitos kysymästä. Lapsi käyttää niitä todennäköisimmin muutaman kerran talven aikana, koska meillä niitä käytetään vain paukkupakkasilla. Ostan paljon muitakin kenkiä käytettynä. En vaan pysty tähän jalka hysteriaan osallistumaan.
Kympillä meni meni loppukesästä jo. Paljon näkee ihan nuhjuja ja pohjasta haljenneitakin. Et riippuu toki kunnostakin.
Ostin kaupasta uusia viime keväänä hintaan 5e/pari. (lasten kokoja)
Kirppiksellä pitäis olla tosi hyvät, että maksaisin edes 2e.
Kuka todellakin antaa lapsensa käyttää käytettyjä kenkiä, jotka muotoutuneet edellisen käyttäjän jalan mukaiseksi ? Käytättekö itsekin vanhoja kenkiä ?
Onko 5 eur liikaa?