Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirpparikävijä: kuinka paljon ostat?

Vierailija
19.09.2014 |

Lähellemme on tullut HYVÄ kirppari. Aina kun sinne menee, löytää jotain kivaa. Halvalla lähtee merkkivaatteitakin yms. Ongelmaksi on nyt siis syntynyt se, että kaikkea kivaa olisi tarjolla pikkurahalla. Mutta eihän kaikkea voi ostaa? Eihän? 

Kuinka paljon te muut kirpparikävijät ostatte uusia kirpparivaatteita? Olenko ihan kamala jos viikottain ostan muutaman vaatteen? Rahaa noihin ei mene kuin kymppi tai pari. 

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ennen kirppiksellä töissä, että sitä tavaraa tuli kannettua kotiin..... Nyt olen viime vuosina tietoisesti vähentänyt ja myynyt edellisiä paljon pois. Käyn enää kerran viikossa ja otan mukaan esim. 10€ ettei voi törsätä enempää. Toki ostan jos löydän "just eikä melkein"-sopivan esim. takin jota olen juuri kaipaillut. Yritän katsella vähän laadukkaampia, en osta jotain ginatricotia ollenkaan. Lapsille löydän hyvin vaatetta. Koskaan en ole kärryllistä ostanut....

Vierailija
42/43 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ihmetellyt ihmisiä, joilla ostoskärryt täynnä. Itse en yleensä löydä mitään ostettavaa, lienenkö kranttu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 22:32"]

Olen aina ihmetellyt ihmisiä, joilla ostoskärryt täynnä. Itse en yleensä löydä mitään ostettavaa, lienenkö kranttu?

[/quote]

niin tai ne parhaimmat on jo viety päältä ennemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän