Ikkunan alla rääkynyt juoppo koko kesän
Asun Kalliossa Hesarin varrella ikkuna kadulle päin. Normaalit elämän äänet, liikenne eikä sen puoleen juhlivat ihmiset häiritse tai nosta verenpainetta. Nämäkin äänet on hyvin blokattavissa ikkunan sulkemisella ja esim. televisiosta tulevilla äänillä.
MUTTA tässä ikkunani alla on koko kesän päivästä toiseen, aamusta iltaan istunut yksi spurgueukko, joka RÄÄKYY kaiken mitä suustaan päästää ja haistattelee jatkuvasti kanssatovereilleen. Tämä rääyntä kuuluu vaikka ikkuna olisi kiinni tai musiikit päällä. Pää ihan oikeasti hajoaa ja kohta hajoaa tuonkin pää kun mulla napsahtaa ja käyn iskemässä sitä seinään että olisi edes hetken hiljaa.
Voiko tuosta soittaa poliiseille? Vähän naurattaa pelkkä ajatuskin alueella jossa rappukäytävän eteen on lähes päivittäin joku juoppo päätynyt ottamaan lepiä. Miksei näille juopoille tehdä mitään? Tiedostin kyllä tämän kun muutin Kallioon ja rakastan sitä kaikesta huolimatta, eikä juopot pääosin edes häiritse. En voi muuta sano kuin että olen erittäin tyytyväinen talven tulosta ja ainoa syy siihen on tämän ihmisryhmän katoaminen katukuvasta.
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:44"]Miks kuuntelet? Olisin itse alkanut soittelemaan poliiseita, heittämään vettä ja pudottelemaan perunoita jo ensimmäisenä päivänä.
[/quote]
Tuo on vähän sellainen paikka, että jos sieltä porukka häädettäisiin, se palaisi 5 minuutissa.Se on Helsingin suosituimman Alkon vieressä.
Ap tässä moi. Annoin periksi ja liityin samaan porukkaan. It's easier that way. Hymyillään, kun tavataan.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:53"]Ap tässä moi. Annoin periksi ja liityin samaan porukkaan. It's easier that way. Hymyillään, kun tavataan.
[/quote]
Siis rääytään, kun tavataan?
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 18:05"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 16:55"]
Ihan oikeasti naispuolisista deekuista lähtee enemmän ärsyttävää älämölöä kuin miespuolisista.
[/quote]
Todellakin. Nimim. ratikalla ap:n mainitseman paikan ohi päivittäin ajava
[/quote]
No etpä ainakaan tänä kesänä, koska ratikat ei kulje Hesarilla tietöiden takia pitkiin aikoihin.
Sulla on omajuoppo! Voi tulla trendi vielä.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:09"]Sulla on omajuoppo! Voi tulla trendi vielä.
[/quote]
ihanaa! Sä voit pukee sen söpösti ja laittaa rusetin päähän! Ulkoilutat sitä glitteritaluttimessa kaupungilla.Ja sitte astutat sen sun kaverin juoppokollilla ja saatte söpöjä pikkuspugeja!
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:13"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:09"]Sulla on omajuoppo! Voi tulla trendi vielä.
[/quote]
ihanaa! Sä voit pukee sen söpösti ja laittaa rusetin päähän! Ulkoilutat sitä glitteritaluttimessa kaupungilla.Ja sitte astutat sen sun kaverin juoppokollilla ja saatte söpöjä pikkuspugeja!
[/quote]
Ne on niin käteviä lemmikkejä kun syövät ruuantähteet ja nukkuvat ja juovat vaan. Kauheen vaivattomia, mutta hajuhaittaa saattaa ilmetä pienessä asunnossa.
Miks kuuntelet? Olisin itse alkanut soittelemaan poliiseita, heittämään vettä ja pudottelemaan perunoita jo ensimmäisenä päivänä.