Kysymys helsinkiläisen Mikon vaimolle:
Kommentit (25)
Ihan laitan porkkanaa ja naurista kattilaan ja keitän. Tomaattikastiketta päälle ja nami nami.
Mikko tykkää vaan ruskeesta kastikkeesta. Muista kuoria sen perunat.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 17:42"]
[/quote]
Teetkö ruuat miehellesi kuin pikkurouva konsanaan? :)
Aii, tekee mieli bolognesekastiketta! Paljon sipulia...
Joku säälittävä tyrkky ja (huomio)h* ra taas linjoilla... Tuliko monoa?
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 17:44"]
[/quote]
[/quote]
Voi, tottakai. Teen ruuat, kuorin perunat. Sit saunan jälkeen lauantaina peiton alla annan vähän pökkästä.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 17:47"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 17:44"]
[/quote]
[/quote]
Voi, tottakai. Teen ruuat, kuorin perunat. Sit saunan jälkeen lauantaina peiton alla annan vähän pökkästä.
[/quote]
Voi kun me naiset olemme niin erilaisia :)
En tunne ketään Mikkoa Helsingistä. Kunhan tässä ajankuluksi kirjoittelen :) ap
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 17:56"]
En tunne ketään Mikkoa Helsingistä. Kunhan tässä ajankuluksi kirjoittelen :) ap
[/quote]
Luuletko, että me tunnetaan?
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 17:46"]
Joku säälittävä tyrkky ja (huomio)h* ra taas linjoilla... Tuliko monoa?
[/quote]
Eikun veikkaan, että asialla helsinkiläisen Mikon vaimon ruma "ystävä", joka on sairaan kateellinen Mikon vaimolle. Pitää laittaa tällainen aloitus, että saisi kylvettyä epäluuloja ja riitoja onnellisen pariskunnan elämään. Kiusa se on pienikin kiusa...
En tunne ainuttakaan Mikkoa. Olen tosin Villen vaimo. Ville pitää eniten suklaamuffinsseista mascarpone-vaahdolla. Haluatko reseptin? En niitä tosin koskaan Villelle tee. Teen itselleni ja sitten se syö ne.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 18:01"]
En tunne ainuttakaan Mikkoa. Olen tosin Villen vaimo. Ville pitää eniten suklaamuffinsseista mascarpone-vaahdolla. Haluatko reseptin? En niitä tosin koskaan Villelle tee. Teen itselleni ja sitten se syö ne.
[/quote]
Kuulostaa ihanalta ja kyllä haluan reseptin :) t.ap (Juhan vaimo)
[/quote]
Oletko Kirsi? Jos olet niin sun miehes pettää sua aina kun kyenee. Sillä on erillinen sähköposti josta et tiedä mitään.
Mistä sä tiesit, Kirsi on mun toinen nimi. Mistä sä tiedät ketä se pettäää ja misä?
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 18:03"]
[/quote]
Kuulostaa ihanalta ja kyllä haluan reseptin :) t.ap (Juhan vaimo)
[/quote]
Vaahdon teen vispaamalla 2 dl kermaa ja siihen lisään 125 g mascarponea ja tässä linkki käyttämääni muffinitaikinaan http://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/67898/Amerikkalaiset%20suklaamuffinssit/
Käytän ihan perus maitojauhekaakaota ja tummaa suklaata. Paperisia liruvuokia en suosittele, koska taikina on hyvin raskas ja paksu. Lopputulos on vaivan arvoinen ja kovasti tulee aina kehuja. Ole hyvä :)
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 18:03"]
[/quote]
Oletko Kirsi? Jos olet niin sun miehes pettää sua aina kun kyenee. Sillä on erillinen sähköposti josta et tiedä mitään.
[/quote]
En ole Kirsi. On muuten hyvin hämmentävää olla Villen vaimo. Nimi on niin yleinen, että välillä tuntuu siltä, että kaikki miehet ovat ville-ihmisiä ja tai omallani on kuusitoista kloonia ja hyvin kiireinen sosiaalinen elämä. Tunnen itse aviomiehen lisäksi kahdeksan Villeä.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 18:05"]
Mistä sä tiesit, Kirsi on mun toinen nimi. Mistä sä tiedät ketä se pettäää ja misä?
[/quote]
En ole osallinen, mutta se on totuus. Pahoittelen :(
Lisäksi puhuu naisille sinusta halventavadti ja väittää että sulle sivusuhteet on ok.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 18:09"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 18:05"]
[/quote]
Ihme näätiä täälä! Jotain sääntöjä nyt ja heti!!!
En ole osallinen, mutta se on totuus. Pahoittelen :(
Lisäksi puhuu naisille sinusta halventavadti ja väittää että sulle sivusuhteet on ok.
[/quote]
Täällä Samin vaimo! Onko kenelläkään mitään kysyttävää?
Onko Mikko kehunut "äipä" tekemää kastiketta vai miksi kysyt?