Miksi ihmiset ei käytä ffp2-maskeja?
Sen sijaan kytätään ja halveksitaan niitä, jotka kulkevat ilman naamarättiä. Käyttäisitte kunnon hengityssuojainta, niin ei tarvitse kytätä ja pelätä meitä maskittomia!
Kommentit (52)
Käytän töissä 6-8h putkeen ffp2 maskeja ihan hyvällä menestyksellä. Astmakin on. Ja olen puhetyöläinen = opettaja.
Jos on saanut jo kaksi rokotetta, ei ole enää mitään syytä suojata itseään.
Käytän. Kivampi olla elossa kuin kuollut.
Itse käytän Ffp2 maskeja kaupoissa etc.
Niissäkin on kyllä eroja.. Mukavimmat kalliimpia.
Niin ja olen tuplarokotettu.
Ne halvimmat ei ole kuin 59 centtiä.. Se on alle 3 muovipussin hinta.
Minulle tulee hengenahdistusta ja päänsärkyä sellaisista kuonokoppamaskeista. Niissä tulisi olla venttiili niin sitten tätä ongelmaa ei tule. Venttiiliset taas niin kalliita että ei ole kyllä varaa ellei pidä samaa pidemmällä käytöllä. Ja kenenkään maskin käyttöjä en seuraa tai arvostele.
Käytän FFP3-maskeja. Ei ole vaikeaa. Hylätkää ihmiset jo ne kirurgiset, ne eivät suojaa teitä itseänne! Korona tarttuu aerosolina, tarvitaan hengityssuojain.
Käytän maskia ainoastaan töissä koska siellä on pakko pitää. Töissä on tarjolla kirurgisia maskeja joten sit käytän niitä.
Uskomatonta miten hyvä hapenottokyky ja/tai vähäinen hapentarve joillain on. Mä käytän ff maskeja tehdessäni pölyisiä kotiaskareita. Muutaman minuutin kuluttua rupean haukkomaan ilmaa ja maski melkein ruttaantuu alipaineesta. Myös venttiilillisessä maskissa tulee pian tukala olo. Kaupassa ja terveysasemalla käytän kirurginmaskeja.
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta miten hyvä hapenottokyky ja/tai vähäinen hapentarve joillain on. Mä käytän ff maskeja tehdessäni pölyisiä kotiaskareita. Muutaman minuutin kuluttua rupean haukkomaan ilmaa ja maski melkein ruttaantuu alipaineesta. Myös venttiilillisessä maskissa tulee pian tukala olo. Kaupassa ja terveysasemalla käytän kirurginmaskeja.