Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihmiset ei käytä ffp2-maskeja?

Vierailija
22.08.2021 |

Sen sijaan kytätään ja halveksitaan niitä, jotka kulkevat ilman naamarättiä. Käyttäisitte kunnon hengityssuojainta, niin ei tarvitse kytätä ja pelätä meitä maskittomia!

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään syytä käyttää niitä. Käytän FFP3

Vierailija
2/52 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kalliita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän ffp2 ja hyvin yes

Vierailija
4/52 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ffp2 käytöss aina kun pitää muita ihmisiä kohdata.

Vierailija
5/52 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat niin tiiviitä,ettei niissä pysty hengittämään.2 rokotusta on takana,noudatan edelleen ohjeita ja vältän tungoksia.Käytän tavallisia maskeja .

Vierailija
6/52 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliita, epämukavia ja pääsääntöisesti tarpeettomia.

Vierailija
7/52 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ihmettelin itsekin la ruokakaupassa käydessämme, itseni ja mieheni lisäksi niitä näkyi ehkä 2-3 vastaantulevalla.

Vierailija
8/52 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän ainoastaan ff- 2 maskeja. Tuttavani sanoi, että ne ovat rumia. Mieluummin ruma maski, kuin covid.

Vierailija
9/52 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut kokoajan tuo ffp2 maski enkä ole huomannut, että olisi vaikea hengittää.

Joskus pyörin kaupassa yli tunninkin eikä haittaa.

Mä käytän suojaa vielä senkin jälkeen, kun suositus loppuu.

Mä vaan tykkään olla piilossa😊

Vierailija
10/52 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurissani asuu todella iäkäs ukko, joka ei käytä maskia. Kysyin häneltä pihalla, että miksi, niin hän sanoi, että hän ei välitä, vaikka kuolee koronaan. 🥺

Vierailija
11/52 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliita. Käytettävä kangasmaskeja.

Vierailija
12/52 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliita, niissä vaikea hengittää, mulla on allergia, joten kuumassa hengittely vaikeeta (esim sauna), kun se ilma lämpee siinä maskissa liikaa, ainoo hyvä hengitettävä maski on kangasmaski, mutta niitäkään ei vissiin sais enää käyttää?

Vierailija
13/52 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurissani asuu todella iäkäs ukko, joka ei käytä maskia. Kysyin häneltä pihalla, että miksi, niin hän sanoi, että hän ei välitä, vaikka kuolee koronaan. 🥺

Niin mitä sitten? Ei ole sulta pois jos haluaa elää pelkäämättä. Mitä taas tulee toisten tartuttamiseen niin hän, todella iäkäs mies, ei varmasti ole oireeton tartuttaja. Ei hän siellä pihalla kulkisi jos sairastaisi koronaa.

Vierailija
14/52 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalliita, niissä vaikea hengittää, mulla on allergia, joten kuumassa hengittely vaikeeta (esim sauna), kun se ilma lämpee siinä maskissa liikaa, ainoo hyvä hengitettävä maski on kangasmaski, mutta niitäkään ei vissiin sais enää käyttää?

Alapeukuttaja, ihmiset on erillaisia, jos sinä voit hengittää saunassa, ei tarkota, että kaikki muutkin voi.

Vierailija
15/52 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu epämukavalta kun litistää naaman. Lisäksi on vaikea hengittää ja pää tulee nopeasti kipeäksi. Joskus olen joutunut töissä käyttämään, mutta onneksi saan sielläkin pääsääntöisesti käyttää normaalia maskia.

Vierailija
16/52 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain vaiheessa käytinkin, mutta sitten en enää kehdannut. On ne kalliitakin eikä niin mukavia. Ja nyt en tarvitse koska olen täysin rokotettu.

Vierailija
17/52 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää ihan ankalta

Vierailija
18/52 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on niin pihejä, pitää saada halvinta vaikka se ei olis tarpeeks hyvää. Ja monet pitää maskia vaan siks koska "täytyy" pitää, ei siks, että haluaisivat oikeesti suojata ketään.

Vierailija
19/52 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut 2 rokotusta ja käytän ff- maskia.

Vierailija
20/52 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää ihan ankalta

Saa näyttää vaikka strutsilta. Suojaan itseäni teiltä maskittomilta rokotevastaisilta.