Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko vaarallista

30.08.2006 |

että ovulaatiopäivänä sekstailtiin miehen kanssa jolloin suojaus petti...hain seuraavana päivänä jälkiehkäisypillerin koska tämä viides vauva oli aikeissa tehdä hieman myöhemmin.nyt testi oli haalea plus ja olen onneni kukkuloilla.mutta voiko suuri hormoonimäärä vaikuttaa vauvaan jotenkin??onko munasolu voinut hedelmöittyä siinä yhden 12 tunnin aikana?onko kellään hajua?ja sitten se että minulla ei ole mitään oireita,kevyt korvennus vain.kaikki edelliset lapsemme tyttöjä ja niiden odotuksissa pahoinvointia ym..onkohan tämä nyt ok?

kysyy " tiedoton" neljän tytön mamma

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ainakin kuullut lääkäreiltä että alkuraskauden (siis ihan ekat viikot jolloin raskauta ei vielä ole voitu edes todeta) aikana syödyt lääkkeet ei vaikuttaisi lapseen mitenkään koska se on vasta sellainen " solumöykky" joka jakautuu vasta.

t: äityli ja möhis 19+0

Vierailija
2/2 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut, jos pikkuinen on nyt perheeseen tulossa. Jälkiehkäisypillereisen ei pitäisi vaikuttaa pikkuiseen. Ne estää munasolun hedelmöittymisen ja kiinnittymisen, mutta jos raskaus on jo alkanut (eli niiden 12 tunnin aikana) ei pillerin aineet siihen enää mitenkään vaikuta. Onhan se suuri hormoonimäärä, mutta yleensäkään äiti ei ensimmäisinä viikkoina tiedä olevansa raskaana ja tänä aikana saattaa hyvinkin käyttää esim. alkoholia, joka ei ilmeisesti myöskään vaikuta tuohon " jakautuvaan solumöykkyyn" . :)

Hyvillä mielin vaan eteenpäin ja onnea vielä odotukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla