Merkitsetkö kalenteriin ylös yhdyntäsi?
Kommentit (75)
Mä en tee seuraavaa aloitetta. Se voisi olla sääntö aina sen jälkeen, kun olen saanut pakit. Ap
En merkkaa, ettei mieheni saa tietää.
mulla on noita varten erillinen kalenteri.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 15:02"]
Mä en tee seuraavaa aloitetta. Se voisi olla sääntö aina sen jälkeen, kun olen saanut pakit. Ap
[/quote]Minä olen ottanut käytäntöön sellaisen säännön että kahden peräkkäisen kieltäytymisen jälkeen en enää yritä, torjutuksi tuleminen on todella masentavaa. Mielummin odotan että vaimolla tulee se päivä että hän haluaa seksiä, mutta siinä voi mennä useampi viikko.
En merkkaa. Miksi merkkaisin? Kyllä sen huomaa, kun on ollut liian kauan ilman. Menkat kyllä merkkaan, että huomaan, jos jäävät pois.
No mä olen jo nöyryyttänyt itseäni tällä asialla niin paljon, että seuraava aloite tulkoon mieheltä. Jos keltään. Ap
En! Olen kokematon 27v yliopisto-opiskelija ja harrastan seksii, eli masturboin 3-4 kertaa viikossa - en merkitse kertoja ylös! Suurin osa mun kavereista on myös kokemattomia, mutta rakastelee, eli masturboi! Heidän kirjaamisistaan en tiedä!
Mä merkitsen. Olen luvannut itselleni, etten skitsoa asiasta, jos seksiä on edes kerran kuussa, joten merkitsen ylös. Kaipaisin paljon useammin, mutta mies ei.
Viime vuonna harrastettiin seksiä kokonaiset 13 kertaa. Ei kauheasti mieltä ylennä, kun tosiaan halu olisi kova paljon useamminkin. Muilta miehiltä tulee huomiota, mutta omaa ei kiinnosta. Ei ole lapsia, en ole rupsahtanut, teen jopa nalkuttamatta suurimman osan kotitöistä, koska mulla on lyhyempi työpäivä ja siten myös enemmän aikaa sellaiseen.
Nyt on taas ollut 6 viikon tauko, keväällä meni 10 viikkoa ilman. Yrityksen puutteesta mun osalta tauot ei johdu, mutta...
Merkkaan samalla tavalla kuin menkat ja ovuloinnitkin. Meillä on seksiä n. 4xkk mutta ne kerrat ovat yleensä yhden viikon aikana (ovuloinnin aikaan). Seksin harrastaminen on nyt vaikeampaa kuin pikkulapsiaikaan kun lapset valvovat myöhään :/
Merkkaan. Meillä on miehen kanssa sopimus, että seksiä tulisi harrastaa "keskimäärin kaksi kertaa viikossa." Tämä tarkoittaa sitä, että minä miehen luvalla merkkaan kerrat ylös ja jos kuukauden loppua kohti näyttää siltä, että kertoja on vähemmän niin mies on luvannut harrastaa kanssani seksiä.
Minulla ei ole mitään ylpeyttä, ei tunnu missään harrastaa seksiä vaikka tiedän ettei mies ole täysillä mukana., jos hänestä olisi kiinni niin seksiä olisi noin 10 kertaa vuoteen.
Tein tuota hetken aikaa, mutta tilasto oli liian masentava. Vaimoa ei enää seksi kiinnosta...
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 06:31"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 06:30"]Kyllä koska kinataan aina että koska ollut viimeksi seksiä. :) Ja sitä saisi olla mielestäni enemmän ja ollaan sovittu että vähintään 2 viikon välein. :)
[/quote] mulla on vähän sama. Tai siis ei olla sovittu mitään, mutta mua vituttaa kun mies ei halua enää yhtä paljon.
[/quote] mulla ihan sama story!
Kyllähän tässä miestä vaihtaisi, jos ei olisi lapsia. Ap
Kateellisena luen näitä "kolme kertaa päivässä" kommentteja. Me olemme alle kolmekymppinen lapseton pariskunta ja seksiä on HARVOIN! Seksi on kyllä ihan hyvää silloin kun sitä on mutta nyt taas pari viikkoa taukoa ja minusta se vain on liian vähän :( semmoinen pari kertaa viikossa olisi hyvä. Asiasta on keskusteltu mutta mies sanoo vain ettei seksi ole hänelle niin tärkeää.. :/ muuten suhde on hyvä ja rakastamme toisiamme kovasti. Kai se on vain pakko tähän tyytyä! En haluaisi hyvää miestä tämän takia hylätä.
Musta tuntuu nyt siltä, etten enää suostu, vaikka mies joskus kuukauden päästä aloitteen tekisikin. Eipähän sitten tarvitse merkitä enää mitään. Paska suhde ja elämä muutenkin. Ap
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 14:54"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 14:45"]
Viimeksi sain neljä viikkoa sitten, vittu että vituttaa lukea näitä "kolme kertaa päivässä" viestejä... Runkkaan kolme kertaa päivässä.
t. mies
[/quote]
Kohta 2kk ilman. Kaikeen tottuu.
t. 39v. nainen
[/quote]
14 kk.. Vittu jee. N26
Jos miestä yököttöä menkat miksi palkitsette hänet suuseksilä.
naisesta riippumaton luonnollinen fysiologinen toiminta. Mies anta jopa menkkojen aikana suuseksiä repikää siitä. True love blood.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 14:26"]No en :D Jos markitsisin niin saisin rastittaa joka päivän ja joillekin päiville useammankin rastin. Yksittäisiä päiviä jää väliin, mutta ei esim. kuukautisten takia. Ja lapsia 3.
[/quote] Miten te jotkut kerkeette ja jaksatte harrastaa seksiä jopa monta kertaa päivässä? Onko se aina nautinnollista kun niin usein sekstaa? Ihmettelen vaan, kun itse en jaksaisi ja ehtisi joka päivä, saati monta kertaa päivässä. Mut hieno homma et jotkut jaksaa :)
Up