Voiko lättäpyllyinen nainen saada miehen?
Kommentit (46)
No jos sinä et perseesi takia saa miestä niin ovatpahan aika pinnallisia sitten nämä nykymiehet...
Miehssä katson mitä saanut aikaan elämässä.
Mielipiteitä? Ja tarkemmin, hyvän ja hyvönnäköisen miehen! Ap
Kyllähän noita on pariskuntia. Toisella voi olla lattapakarat ja toisella pyöreät tai molemmilla latat tai siltä väliltä. Höm.
Tuijottako puolisoa valitessa pelkkää pehvaa? Kai siinä jotain muutakin tarttis olla, siinä ihmisessä? Kai sinussakin on muuta kuin pakarat.
Toisaalta. Jos se pakaran muoto on tärkein kriteeri...niin sitten ei. Veikkaukseni on, että se ei ole useimmilla RATKAISEVA kriteeri. Useimmilla. Vaikka tiedä häntä tässä "nykyajassa. Onhan niitä pyllyjä kiva kastella.mutta puolison valintaan....?
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 05:37"]Nykyään?
[/quote] Voi, totta kai? Kaikki naiset voivat saada miehiä, olivatpa rumia tai ei. Oletko itse lättäpyllyinen nainen, kun tuommoista kysyit?
Et voi valitettavasti saada ikinä miestä.
vain jos iskee miehen istuessaan. :P Miksi täällä on aina tämmöisiä kysymyksiä. Maailman kamalimmillakin ihmisilläon rakkauksia :)
Ei mitään mahdollisuutta! Jäin vahaksipiiaksi lättäpyllyni vuoksi. Asennuta heti silikonit niin vältyt samalta kohtalolta. Minun elämäni on jo pilalla, olen liian vanha.
lättäpyllyä voi kehittää punttisalilla, luistelemalla jne.
lättäpyllyä voi kehittää punttisalilla, luistelemalla jne.
Ei niitä miehiä niin kamalan vaikea ole saada. Ja hyvä mies tuskin pitää pyllyä tärkeimpänä kriteerinä puolisolleen.
Vaikea arvioida ilman kuvaa, mieluummin useampaa eri suunnista, eri asennoissa jne... Sitten voisin päätellä kelpaisitko niiltä osin minulle.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 06:42"]
Et voi valitettavasti saada ikinä miestä.
[/quote]
Mutta se ei johdu perseen koosta tai rakenteesta vaan totaalisesta aivotoiminnan puutteesta.
No ei tietenkään voi, tollo.