Voiko lättäpyllyinen nainen saada miehen?
Kommentit (46)
Mulla on todella ruma ja leveä lättäpylly, pienet tissit, jenkkakahvat, pömppömaha ja lyhyet, paksut jalat. Selluliittiäkin löytyy. Naama on onneksi ihan nätti, mutta eipä tee mieli olla alasti kenenkään nähden. Seksiä harrastin viimeksi vuonna 2010. En halua edes unelmoida seurustelusta, yms.
t. n22
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:01"]
No ainakin seksille pääsee. Ei sitä pyllyn muotoa kunnolla vaatteet päällä näe, paitsi ehkä miehen osalta. Naisilla kun voi olla housujen puristuksissa juustomainen selluliittypylly. Miehellä on aina sileä iho kaikkialla.
-Mies 29v-
[/quote]
Tämä vajukki se jaksaa....
No ei tietenkään voi, miksi edes kysyt :)
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:15"]
No ainakin seksille pääsee. Ei sitä pyllyn muotoa kunnolla vaatteet päällä näe, paitsi ehkä miehen osalta. Naisilla kun voi olla housujen puristuksissa juustomainen selluliittypylly. Miehellä on aina sileä iho kaikkialla.
-Mies 29v-
[/quote]
[/quote]Jaksaa antaa luotettavaa faktatietoa siis.
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:14"]
Mulla on todella ruma ja leveä lättäpylly, pienet tissit, jenkkakahvat, pömppömaha ja lyhyet, paksut jalat. Selluliittiäkin löytyy. Naama on onneksi ihan nätti, mutta eipä tee mieli olla alasti kenenkään nähden. Seksiä harrastin viimeksi vuonna 2010. En halua edes unelmoida seurustelusta, yms.
t. n22
[/quote]Ei tuo kovin pahalta kuulosta.
-Mies 29v-
Täällä kanssa keski-ikäinen ämmä, jolla roikkuperse, rumat tissit, löysä vatsa, rumat reidet ja kaikinpuolin kuvottavan näköinen ilmestys ulkoisesti. Mutta uskokoon ken haluaa; kaikesta huolimatta-onnellinen yksilö!
Mulle päivitteli naispuolinen ystävä kuinka lättäpylly mulla on! Enpä ollut itte edes ajatellut asiaa niin ja onpa se miehillekin ja nykyiselle aviomiehelle kelvannut vallan mainiosti.
No pinnallista miestä et ainakaan saa, mutta haittaako?
Karu tarina tosielämästä: olen lättäpyllyinen nainen jolla on ollut todella monta miestä. Nykyisen kanssa olen ollut jo kymmenen vuotta ja edelleen käy flaksi. Ajattelen lättäpyllyäni vain silloin kun joudun istumaan pitkään paikallani ja perse puutuu. Muuten tämä hirveä puutos ei vaikuta elämääni mitenkään. Olen kehottanut miestäni puristelemaan esim. tempur-tyynyä naispakaran puutteessa.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:15"]
-Mies 29v-
[/quote]
[/quote]
Joo, mitenkähän se on niin tarkkaan selvillä miesten ihon sileydestä...?
Lättäpyllyinen ei ehkä saa pyllymiestä, mutta voi saada säärimiehen tai tissimiehen.
Mulla ei ole ollut miehistä pulaa ja nyttenkin seurustelen viidettä vuotta miehen kanssa, kenellä on sitten persettä munkin edestä.
T. Lättäpylly (+todella kapealanteinen) nainen, kenellä onneksi on edes hyvät tissit kompensoimassa, joskaan ei tasapainottamassa kroppaa
Ei missään nimessä.
Jos ap et ole käynyt hetkeen treffeillä, niin nykyäänhän treffailuetikettiin kuuluu, että treffiseuralaista nainen lähestyy takaperin sanoinkuvaavasti "perse edellä". Mies voi sitten heti päättää miellyttääkö takapuolen muoto vai juokseeko karkuun.
Ei. Me hyväpyllyiset viedään kaikki miehet.