Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iholla-Esko kirjoittanut itse itselleen kehuvia kommentteja?

Vierailija
19.09.2014 |

Kävin lukemassa tuon Eskon postauksen http://kolmistaan.bellablogit.fi/kaamea-startti/#comments ja myös lukijoilta saadut kommentit. Olen ymmärtänyt että tuo nimimerkin vasemmalla puolella oleva kuvake määräytyy sähköpostiosoitteen perusteella. Miksi niin monen kommentin edessä on sama kuvake kuin Eskon vastauksissa? ;) Muuten kuvakkeet kun eivät samalla tapaa toistu. Toivottavasti olen ymmärtänyt väärin, muuten aika kiusallinen moka.:(

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/61 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksihän en ole yhtään yllättynyt, jos tämä pitäisi paikkansa :D Kukas se kissan hännän......

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yllättäis ei!

Vierailija
4/61 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa karkki ja esko

Vierailija
5/61 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/61 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
7/61 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muissakin blogeissa tuo sama kuva toistuu useassa kommentissa, tuskin nyt kaikki käy itselleen kommentoimassa.

http://kideblogi.fi/butimahumannotasandwich/2014/09/27/minun-aiti/#comments

Vierailija
8/61 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon Esko kimitävän ämmän olis parasta vähän madaltaa omaa äänenkäyttöä.

Helvett, tota ei kestä Erkkikään. Miksi se ämmä ei voi puhua normaalilla äänellä? Kailottaminen ei ole mitenkään älykästä. Tuollainen kimittäminen antaa todella tyhmän ja pölvästtin kuvan ihmisestä. 

Eskon akka on tosi ärsyttävä. TURPA KIINNI JO!

Vierailija
9/61 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on paras :D

Esko itse kyselee : Hei! Etsiskelin äsken, että oletteko kirjoittaneet joskus teidän rakkaustarinaanne? Mistä kaikki alkoi jne. :) Olis huippua kuulla!

Karoliina vastaa, että Ei olla muuten kirjoitettu :) Eli sellaista on luvassa!

Esko jatkaa: Hyvä aiheidea!! Haluan heittää myös oman version rakkaustarinasta…:)

Vierailija
10/61 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/61 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

J

Vierailija
12/61 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

H

Vierailija
13/61 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mennyt ihan kokonaan maku kyseiseen pariskuntaan!! Niin pentuja ovat.

Vierailija
14/61 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän naurut saa näistä

Vierailija
15/61 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kuka tämä tyyppi on, sillä en katso Iholla-sarjaa, mutta nyt täytyy kyllä kommentoida. Tuo kuvake menee juurikin sähköpostin mukaan. Mikään muu avatar ei toistu paitsi tämä Eskon. Kaikki nämä kommentit ovat kirjoitettu samalla tyylillä. Kirjoitustyyli on kuin nimikirjoitus, tässä tapauksessa sitä ei olla edes yritetty peitellä. Tämä Esko kirjoittelee kommentteja itselleen, tai sitten kyseessä on todella omituinen yhteensattuma.

Vierailija
16/61 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 11:21"]

En tiedä kuka tämä tyyppi on, sillä en katso Iholla-sarjaa, mutta nyt täytyy kyllä kommentoida. Tuo kuvake menee juurikin sähköpostin mukaan. Mikään muu avatar ei toistu paitsi tämä Eskon. Kaikki nämä kommentit ovat kirjoitettu samalla tyylillä. Kirjoitustyyli on kuin nimikirjoitus, tässä tapauksessa sitä ei olla edes yritetty peitellä. Tämä Esko kirjoittelee kommentteja itselleen, tai sitten kyseessä on todella omituinen yhteensattuma.

[/quote]

Siellä taisi olla joku kommentti samalla kuvakkeella ja siinä oli linkki kommentoijan blogiin. Joka ei siis ollut kaksistaan-blogi, vaan joku ihan muu. Että jotain häikkääkin saattaa olla tuossa.  

Vierailija
17/61 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai ottaisko se IP-osoitteen mukaan sen kuvakkeen? Jos esim koulun koneilta oppilaat kirjoittaa?

Vierailija
18/61 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vaikeaa uskoa, että Esko olisi ruvennut noin monia kommentteja itselleen kirjoittamaan, kun hyvin paljon kehuvia kommentteja on tullut jo muutenkin. Luultavasti Esko kommentoinut koulunsa verkosta ja muut samalla kuvakkeella kommentoivat ovat koulun muita opettajia ja oppilaita.

Itse en ole mikään Eskon fani, mutta arvostan tuota blogikirjoitusta, jossa sanoo suoraan että nettihaukut satuttivat. Iholla-sarja on itselleni todella tärkeä ja hyvää katsottavaa, ja soisin että jatkossakin siihen uskaltautuisi mukaan mielenkiintoisia ihmisiä. Jos kaikki lytätään netissä ulkonäköä ja puheääntä myöten, kuka enää lähtee laittamaan itseään likoon? Ärsyttää että porukka on niin verenhimoista ja pikkusieluista, että hyvätkin jutut pilataan omalla hallitsemattomalla negatiivisuudella. Menkääpä haukkujat itseenne, näin sivullisenakaan niitä haukkuja ei ole ollut kiva lukea. Pahimmille parjaajille tästä infopaketti:

http://www.vauva.fi/keskustelu/4292451/ketju/tutkimus_nettitrollaajat_paskiaisia_myos_tosielamassa

Vierailija
19/61 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katoin jotain toista blogia, jossa oli eri nimimerkeillä juuri tuo sama kuvio mikä Eskolla omassa blogissaan. Siinäkin vain juuri tuo samainen kuvio toistui useilla eri kommentoijilla, kun taas muut kuviot näyttivät olevan vain tietyllä nimimerkillä.

Vierailija
20/61 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa kyllä samanlaisen kirjotustyylin noissa kaikissa kommenteissa.. Sitten on joko "...! :)" Tai ";)" joka kommentissa ja suurimassa osassa jotain yleisiä nimiä kuten Johanna tai Susanna... :D NIIIIIN keksittyjä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi