Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iholla-Esko kirjoittanut itse itselleen kehuvia kommentteja?

Vierailija
19.09.2014 |

Kävin lukemassa tuon Eskon postauksen http://kolmistaan.bellablogit.fi/kaamea-startti/#comments ja myös lukijoilta saadut kommentit. Olen ymmärtänyt että tuo nimimerkin vasemmalla puolella oleva kuvake määräytyy sähköpostiosoitteen perusteella. Miksi niin monen kommentin edessä on sama kuvake kuin Eskon vastauksissa? ;) Muuten kuvakkeet kun eivät samalla tapaa toistu. Toivottavasti olen ymmärtänyt väärin, muuten aika kiusallinen moka.:(

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnitin myös huomiota kommenttien ja Eskon vastausten/blogikirjoitusten samankaltaisuuteen. Kuten jo yllä todettiin, kirjoitustyylikin on "käsialaa". 

Osa kommenteista on myös senloisia, että ne on läteneet nuoremman väen näppäimiltä.

Siis kommentoiko kolmistaan blogia pääasiassa Esko/Karoliina itse ja Eskon/Karoliinan oppilaat? Nii tai näin, noloa. Aikuinen kehuu itseään omilla kommenteilla ja aikuisille suunnattua(?) blogia lukevat teinit ja nuoremmat :D

Hirveä myötähäpeä Eskoa kohtaan tuli kun luin uteliaisuuttani "olen Esko, olen opettaja" postauksen kommentteja. Joku entinen oppilas toteaa, että Esko on näyttänyt blogin oppitunnilla! Siis IHAN OIKEASTI???!!!!  :D :D :D :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän