Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iholla-Esko kirjoittanut itse itselleen kehuvia kommentteja?

Vierailija
19.09.2014 |

Kävin lukemassa tuon Eskon postauksen http://kolmistaan.bellablogit.fi/kaamea-startti/#comments ja myös lukijoilta saadut kommentit. Olen ymmärtänyt että tuo nimimerkin vasemmalla puolella oleva kuvake määräytyy sähköpostiosoitteen perusteella. Miksi niin monen kommentin edessä on sama kuvake kuin Eskon vastauksissa? ;) Muuten kuvakkeet kun eivät samalla tapaa toistu. Toivottavasti olen ymmärtänyt väärin, muuten aika kiusallinen moka.:(

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, huomasin itse saman, n-o-l-o-a!

Vierailija
42/61 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, voisiko tosiaan olla? Tuntuu vain oudolta kun noita kehuvia kommentteja tossa postauksessa kuitenkin riittää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tuo ei ole totta :( Pidän Eskosta tosi paljon.

Vierailija
44/61 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se valitettavasti totta, googlasin: http://unknownpixels.com/blogi.php?kategoria=yleinen&id=106

Vierailija
45/61 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä... :( Ja en ole Esko! Mua oikeasti harmittaa.

Vierailija
46/61 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. Sivu

Vierailija
47/61 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
48/61 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa saman kuvan kommenteissa on sama tyyli kirjoittaa, kattokaa vaikka! (Hymiöt, välimerkkien käyttö etc.)

Vierailija
49/61 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 21:39"]On se valitettavasti totta, googlasin: http://unknownpixels.com/blogi.php?kategoria=yleinen&id=106
[/quote]

"Gravatarin toimintaperiaate on hyvin yksinkertainen: sähköpostiosoitteesta muodostetaan tiiviste md5-algoritmilla, jonka perusteella haetaan Gravatarin palvelimelta kyseiseen tiivisteeseen sidottu kuva."

Voi nolous...

Vierailija
50/61 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
51/61 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://kolmistaan.bellablogit.fi/olen-esko-olen-opettaja/#comments

Voi ei, täällä on lisää ja minkälaisia! :(

Vierailija
52/61 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites tää:

"Moi!
Oon sun tiilikankaan luokalta
oot kyllä paras ope mitä mulla on ollu:) ja oon seurannu tätä blogia ku kiinnostaa mitä sulle kuluu nyt :) näytit tän joskus tunnilla :) ja iholla sarjaa seuraa nyt koko meijän perhe(+kaikki tutut keille sua sillon, kun olit meijän ope hehkutin) (tai niitä jaksoja joissa sä oot) muistatkohan enää meitä? :) :)"

Tai

"26.9.2014 klo 14:29 Satu sanoi:
Moikka!
Olen ollut alusta saakka suuri Iholla-fani, mutta nyt kas kummaa, voisinkin skipata kaikki muut tyypit pois paitsi Eskon! Ja Karoliina, mikä ihana elohiiri! Ei voi olla hymyilemättä kun Karoliina avaa suunsa, hirveästi tekstiä pienestä ihmisestä :D
Te olette niin aitoja ja iloisia ihmisiä ja mikä parasta, ihania vanhempia! Ja ihan varmasti oikealla alalla :) Kiitos, jatkakaa noin ;)"

Vierailija
53/61 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei ei kukaan ois niin dorka :D

Vierailija
54/61 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 01:07"]No hei ei kukaan ois niin dorka :D
[/quote]

Kyllähän mff-laurakin kävi omalla blogikirppiksellään korottamassa omia vaatteitaan, kommentoi siis anonyyminä, kunnes kerran unohti kirjautua ulos bloggerista ja korotus tulikin omalla nimellä. Että kyllä tätä vaan tehdään. :D

Vierailija
55/61 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tää nyt oikeesti menee? Aloin käymään läpi noita vanhempiakin postauksia ja tähän mennessä lähes kaikkiin on tullut tuolla samalla kuvakkeella useampi kommentti. Mikään muu kuvake ei siis toistu. Lukekaapa!

Vierailija
56/61 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhahhaa :D Samalla Eskon kuviolla tullut teksti:

"Keskustelupalstat (varsinkin se yks kaamea, en edes mainitse nimeä) on syvältä! Siellä jokaikinen vähänkin näkyvillä oleva ja hengittävä olento pieksetään alimpaan maanrakoon, ja täysin suotta!!!! Keep on rocking! Pus koko porukalle!:)"

Vierailija
57/61 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sama kuvio mikä Eskolla tulee muuten myös sellaisiin kommentteihin, joissa kommentoija on linkannut oman bloginsa, ja todistettavasti siellä on ihminen kommentin takana. Ei siis voi olla Esko. Miten tuo on mahdollista!?

Vierailija
58/61 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten tuo yksi ja sama kuvake on joku yleinen kuvake, joka tulee useampaan kertaan eri ihmisille? Tai jos eri tyypit voivat kirjautuessaan valita saman kuvakkeen? :)

Vierailija
59/61 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 01:50"]Tuo sama kuvio mikä Eskolla tulee muuten myös sellaisiin kommentteihin, joissa kommentoija on linkannut oman bloginsa, ja todistettavasti siellä on ihminen kommentin takana. Ei siis voi olla Esko. Miten tuo on mahdollista!?
[/quote]

En mä törmännyt tähän, täytyy mennä uudelleen katsomaan. En usko että esko itselleen kommentoisi...

Vierailija
60/61 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herran pieksut noita eskon vloggaamisia!!!! Että se on........urpo!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi