Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miesvirheeni toistuu aina?

Vierailija
19.09.2014 |

Olen jälleen kerran tilanteessa, jossa olen ihastunut itseäni vanhempaan varattuun mieheen. Silloin kun en ole hänen kanssaan tekemisissä (työn puolesta siis olemme silloin tällöin), niin haaveilen hänestä erit. seksuaalisessa mielessä alituisesti ja kuvittelen olevani rakastunut unelmieni mieheen. Sitten kun tapaan hänet, oloni on hieman ahdistunut ja mietin että ei se nyt niiin ihana ollutkaan kuin mitä kuvittelin (silti taas miehen kadottua näköpiiristä uppoan fantasioihini). Nämä miehet tyypillisesti käyttäytyy flirttailevasti mutta kuitenkin etäisesti, jonka tietenkin tulkitsen niin, että "no se ei vain uskalla kertoa tunteistaan" jne. Nyt tällä kertaa uskon, että mies on oikeastikin ihan mukava, vaikka nämä samat käytöspiirteet esiintyy hälläkin, eli varmaankin on tietoinen flirttailustaan mutta haluaa silti minun tajuavan ettei siitä tule mitään. Mitä teen jotta pääsen eroon typeristä haaveistani? Tai pitäisikö kerrankin ruveta itse ihan asialliseksi eikä pönkittää miehen egoa omalla ihailulla, ja katsoa olisiko meillä oikeasti edes mitään oikeaa juteltavaa tai yhteisiä mielipiteitä ja näin huomata että mies onkin rasistinen sovinistisika.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta ja hanki sinkkumies, olet vain tyhmä jos jäät roikkumaan johonkin varattuun. Eikö sinua kiinnostaisi oman ikäinen sinkkumies? mitä sillä saavutat jos lähdet "suhteeseen" varatun papan kanssa, korkeintaan vain huonoja muistoja ja pahaa mieltä kaikille, kaiken jälkeen.

Vierailija
2/15 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole siis ikinä mihinkään suhteeseen varatun kanssa ryhtynytkään. Varmaan tässä on sitten joku sellainen että on helpompi ihastua johonkuhun saavuttamattomaan, ehkä en usko että kukaan olisi minusta kiinnostunut joten roikun näissä fantasioissani aina silloin kun en ole täysin yksin. Pitäisi siis kai keskittyä miettimään miksi kukaan ei olisi kiinnostunut, ja jos kukaan ei tosiaan tule koskaan olemaan kiinnostunut, niin eipä se varattujen miesten kanssa vehtailu siihenkään auttaisi..ja ehkä miehet on aina huomattavastikin vanhempia siksi, että itseni ikäisillä tuntuu olevan niin kovat arvot etten minä epätäydellisine ceeveineni ym. heidän maailmaansa mahdu, vanhemmille miehille taas (flirttailuun ainakin) kelpaa jos on vain nuorehko ja nätihkö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oidipuskompleksisi jäänyt kesken? Viettelet yhä aikuisena isänkorviketta ja potkit äidinkorviketta perseelle?

Vierailija
4/15 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ehkä ne arvot ei ole mitkään kovat vaan ihan normaalit. Joka tapauksessa jotakinhan minä niihin fantasioihin pakenen. Joten ensi kerralla kun näen tämän miehen niin en yritä yhtään mitään enkä vastaa yhteenkään hymyyn jolle ei ole asiallisia ja järkeviä perusteita.

Vierailija
5/15 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki elämä ja jätä varatut rauhaan.
Tai ihan miten vain mutta ehkä löydät edestäsi saman kun olet itse varattu ja miehesi lankeaa toiseen. Karma.

Vierailija
6/15 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 00:43"]

Onko oidipuskompleksisi jäänyt kesken? Viettelet yhä aikuisena isänkorviketta ja potkit äidinkorviketta perseelle?

[/quote]

Tämä selittäisi miksi miehet on aina varattuja eikä vain muuten vain saavuttamattomia..mikä on siinäkin mielessä älytöntä että heidän naisensa on joka mittarilla aina minua monin verroin parempia että ei ole kukaan koskaan vaihtamaan pyrkinyt, varmaan se omakin kiinnostus loppuisi silloin kuin seinään.

Vierailija
7/15 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en ole tosiaan ollut ikinä lähelläkään mitään suhdetta varatun kanssa. Se mainitsemani flirttailukin on luultavasti suurimmaksi osaksi omassa päässäni ja taatusti sellaista mitä nämä miehet tekee kaikkien naisten kanssa. Ja joo, sen olen jo havainnut että tällaisissa tapauksissa se paska osuisi juurikin minun niskaani. Olen vain niin huomionkipeä että pienoinenkin hymyily saa minut kuvittelemaan vaikka mitä. Eli pointti ei ollut kysyä että miten vamppaan varatun miehen vaan miten lakkaan haaveilemasta heistä. Monta kertaa olen kokenut itseni täysin naurettavaksi vaikka mitään ei ole edes tapahtunut koska se vaimo voittaa aina.

Vierailija
8/15 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja vielä puolustuksekseni mikäli tätä flirttailua on olemassa niin pääni aina sanoo, että "tämä on ihan oikein, koska mieshän on sielunkumppanisi ja aivan väärän ihmisen kanssa, eihän tämä nyt mitään pelkkää hupia ole" ja kuvittelen jo häät ja perheen. Eli jokaisen miehen kauhu ja eikä sillä miehelläkään tunnu olevan persoonana niin väliä..

Vierailija
9/15 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos laittaisit itsellesi ruksin listaan kohtaan, jossa lukee:

-En edes harkitse varattua miestä.

Kun olet päättänyt että varattujen kanssa ei vehdata niin suuring ongelmasi on ratkaistu. Jos et pidä tästä päätöksstäsi kiinni niin saat syyttää itseäsi saman kuvion toistumisesta uudelleen ja uudelleen.

Vierailija
10/15 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä on paljon tutkimuksia että varatut miehet kiihottavat naisia... joku on jo testannut että se on hyvä ja kelpaa myös minulle.  mies jolla pyörii baarissakin paljon naisia jaloissa kiihottaa toisia naisia. selvä alfa joka on luonteva naisten kanssa...  

Reason one suggests that men who have already been “chosen” must have been chosen for good reason. A woman’s logic might say, “If the guy is good enough for her and she’s not more awesome than I am, then the guy is likely to be good enough for me, as well.”

Vierailija
11/15 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ehkä sitä voisi vaan ruveta ajattelemaan järjellä. Useimmiten kun näissä miehissä on monia sellaisia piirteitä joita pidän todella ärsyttävinä ja tiedän joka kerta että tämä on nyt vain tätä omaa todellisuuspakofantasiaa, kuten tietty heilläkin.

Vierailija
12/15 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 00:59"]

Mitäpä jos laittaisit itsellesi ruksin listaan kohtaan, jossa lukee:

-En edes harkitse varattua miestä.

Kun olet päättänyt että varattujen kanssa ei vehdata niin suuring ongelmasi on ratkaistu. Jos et pidä tästä päätöksstäsi kiinni niin saat syyttää itseäsi saman kuvion toistumisesta uudelleen ja uudelleen.

[/quote]

Jep, no nyt tajusin tämän sentään jo muutaman viikon jälkeen, edellisessä meni vuosi..mulla vain tuntuu olevan kokemusta joko tällaisesta vain oman pään sisälllä tapahtuvasta epärealistisesta "suhteesta" vanhempien miesten kanssa, tai sitten sellaisista suhteista oman ikäisten kanssa, jotka eivät pidä minua oikein minään ja arvostelevat minussa kaikkea mahdollista, joten näistä olen sitten viime aikoina valinnut tämän ensimmäisen vaihtoehdon. Ehkä pitäisi uskoa, että on kolmaskin vaihtoehto, vaikka en sitä ikinä saisikaan.

Vierailija
13/15 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 01:10"]Jep, no nyt tajusin tämän sentään jo muutaman viikon jälkeen, edellisessä meni vuosi..mulla vain tuntuu olevan kokemusta joko tällaisesta vain oman pään sisälllä tapahtuvasta epärealistisesta "suhteesta" vanhempien miesten kanssa, tai sitten sellaisista suhteista oman ikäisten kanssa, jotka eivät pidä minua oikein minään ja arvostelevat minussa kaikkea mahdollista, joten näistä olen sitten viime aikoina valinnut tämän ensimmäisen vaihtoehdon. Ehkä pitäisi uskoa, että on kolmaskin vaihtoehto, vaikka en sitä ikinä saisikaan.

[/quote]

On kolmas vaihtoehto. Otat alemman keskitason miehen. He eivät kysele CV:tä eivätkä ulkonäköä. Heissä on paljon miehiä, jotka kunnioittavat naistaan tosissaan ja ovat mukavia, mutta itsevarmuus ja ulkoiset puitteet voivat vähän repsottaa.

Vierailija
14/15 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on kaksi ongelmaa, jotka ovat osa toisiaan.

tunne-elämäsi vaikuttaa samanlaiselta kuin varhaisteini-ikäisten nuorten fani-ihastumiset. Et rakastu tai edes ihastu ikefaan ihmiseen, vaan kuvaan, jolle kuvittelet kaikki haluamasi ihanat ominaisuudet, oli tällä niitä sitten oikeasti tai ei. Lisäksi kuva on saavuttamaton, etkä oikeastaan edes halua saavuttaa ditä, se on turvallinen ja ihana juuri vähän etäisenä. Ongelma ratkeaa kun kasvat aikuiseksi.

osa aikuiseksi kasvamista voisi olla se, että otat itse vastuun elämästäsi, etkä pidä sitä vain jonain, mikä tapahtuu sinulle. Esimerkiksi tämän viestin otsikko. Siinä virheet ovat tekijöinä, jotka toistuvat. Oikeasti sinun elämäsi tekijä olet kuitenkin sinä, joka (tähän mennessä) toistat niitä virheitä. Koska se olet sinä, joka niitä toistaa, sinä voit hyvin lakata toistamastakin. Joo, tajuan että se varmaan on vain huono sanavalinta, mutta huonot sanavalinnat usein paljastavat ihmisten alitajuisia ajatusmalleja.

Vierailija
15/15 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 08:03"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 01:10"]Jep, no nyt tajusin tämän sentään jo muutaman viikon jälkeen, edellisessä meni vuosi..mulla vain tuntuu olevan kokemusta joko tällaisesta vain oman pään sisälllä tapahtuvasta epärealistisesta "suhteesta" vanhempien miesten kanssa, tai sitten sellaisista suhteista oman ikäisten kanssa, jotka eivät pidä minua oikein minään ja arvostelevat minussa kaikkea mahdollista, joten näistä olen sitten viime aikoina valinnut tämän ensimmäisen vaihtoehdon. Ehkä pitäisi uskoa, että on kolmaskin vaihtoehto, vaikka en sitä ikinä saisikaan.

[/quote]

On kolmas vaihtoehto. Otat alemman keskitason miehen. He eivät kysele CV:tä eivätkä ulkonäköä. Heissä on paljon miehiä, jotka kunnioittavat naistaan tosissaan ja ovat mukavia, mutta itsevarmuus ja ulkoiset puitteet voivat vähän repsottaa.

[/quote]

Väärin. Kolmas vaihtoehto on itselle sopiva mies, joka ei arvostele eikä kritisoi vaan on ihan normaali ja ihana.

Sinuna ap yrittäisin tapailla nyt ihan eri tyyppejä ja unohtaa tietoisesti tuo aiempi keskittämällä huomio muihin miehiin. Minkä ikäinen mahdat olla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi