sokeus omille mitoille
Nyt taas kun fitnessiä puskee joka tuutista, alkaa tuntua että on löysää siellä ja täällä. Suoraan sanottuna läski olo. Kuitenkin vaatekoko on xs tai s. Onko muilla mennyt tälleen? Vaikka on hoikka ja jonkun verran liikkuu, on nykyisten fitnesstandardien mukaan muuttunut yhtäkkiä ällöksi läskiksi. Onko muilla tällaista? Missä mitoissa ihmiset nykyään on jos on ns. timmejä?
Kommentit (7)
Kyllä! Vartalonkuva on ihan väärostynyt ja podin tänään huonoa omaatuntoa, kun en raaskinut ostaa salikorttia :\ liikun kyllä muuten.
Minä en tunne olevani läski. Vaatekoko XL tai XXL. Painoa 90, pituutta 182 senttiä.
Ehkä olen jotenkin herkkä näille. Ärsyttävää silti että normaalista yritetään tehdä mediassa väärää ja poikkeavaa :/ ap
Mulla oli 50 kilosena ns. laihat läskit jalat. Melko kapeat mutta löllöt, sitten 60 kilosena vähän paksummat mutta näytti timmimmiltä! Kummankaan painosena en treenannut.
Mulle taas on iskenyt sellainen sisäinen vastarannakiiski olo ja olen lihavempi kuin koskaan, lievästi ylipainoinen eikä jaksa kiinnosta vartalo enää tippaakaan. Ennen tätä fitness-buumia olin aina hoikka.
Feisbuukinkin kun avaa niin tuntuu, että kaikki on Jutan dieeteillä tai jakaa jotain fitnessmallien kuvia. Normaalivartalon kauneus on kadonnut jonnekkin.....? Ennen tätä olin ihan tyytyväinen kokooni, mutta nyt näen muuta :( ap
Vyötärö 68, lantio 90, rinnanympärys 82. Vähä o löllö, kiinteytyä tarvis.