Sipsikeskustelu
Parhaat/huonoimmat sipsikokemukset? Dipillä vai ilman? Parhaat sipsit? Kuinka paljon kerralla?
Kommentit (116)
Kaikki sipsit on oikeastaan melko ällöjä nykyään.
Vaikka mä nyt joo olen vähän läski, niin ihra vaan ei maistu enään kovin hyvältä nykyään.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 09:22"]
Kaikki SourCream & CHEESE! Estrellan/Taffelin ja ei saa suomesta vaan Virosta..
No Lidlistä saa aika lähelle sitä olevia, mutta ne on jotenkin liian kovia.
[/quote]
Ostin eilen (Jumbon) Citymarketista noita Estrellan sour cream & cheese- sipsejä. Hyviä. :)
Estrellan valkosipuli. Taffelin Ranchit.
Ihan tavalliset poimutet suolalla. Ja kotitekoinen tzaziki. Nytkin syön :-) Ja bmi just ja just normaalin rajoissa ;-)
Kronkels-suikerot, Suomessa kai nimellä raffel. Aijaijai. Estrellan thai sweet chili on myös ihanaa! Ranch-, taco ja sweet chili - dipit ovat parhaat.
Nää on parhaita ikinä: http://www.chipsandcrisps.com/uploads/1/4/8/3/14831570/5056254_orig.jpg. Niitä vaan myydään käsittääkseni vain Marks & Spencerillä, ja vielä vissiin vaan Briteissä eikä sielläkään kaikissa liikkeissä :( Neljä kertaa olen niitä syönyt, oi. Muutenkin etikkasipsit on ihan ykkösiä. Seuraavana joku perus Cheese&Onion tai Sourcream&Onion, ja Sweet Chili -dippiä sitten jos sitä haluaa. Nacho Cheese Ballsitkin on oikeastaan hyviä. Ja Chipstersit. Ja kaikki. Rakastan sipsejä :D
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 21:51"]
Nää on parhaita ikinä: http://www.chipsandcrisps.com/uploads/1/4/8/3/14831570/5056254_orig.jpg. Niitä vaan myydään käsittääkseni vain Marks & Spencerillä, ja vielä vissiin vaan Briteissä eikä sielläkään kaikissa liikkeissä :( Neljä kertaa olen niitä syönyt, oi. Muutenkin etikkasipsit on ihan ykkösiä. Seuraavana joku perus Cheese&Onion tai Sourcream&Onion, ja Sweet Chili -dippiä sitten jos sitä haluaa. Nacho Cheese Ballsitkin on oikeastaan hyviä. Ja Chipstersit. Ja kaikki. Rakastan sipsejä :D
[/quote]
voi ei, linkki ei tainnut toimia. No se ohjasi sellaisiin kuin Marks and Spencer Big Crinkle Handcooked Sea Salt and Cider Vinegar sipseihin siis.
Ehdottomasti Kickersit! Nehän olivat kai monta vuotta poissa markkinoilta, ja olin ikionnellinen kun ne tulivat takaisin. Pieni miinus on se, että kitalaki menee joka kerta rikki niiden syömisestä, mutta mitäs pienistä..
Huonoimmat oli Lay's ketsupin makuiset sipsit, ihan kamalaa.
Parhaimmat on varmaan Laysin grillimaustetut sekä vähempirasvainen Manhattan.
Nyt tekee niin kovasti mieli taffelin normaaleja :)))
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 22:10"]Bmi?
[/quote]
18.2, ei kyllä liity sipseihin
Ruotsissa myytävät Estrellan Grillisipsit. Niitä ei ole kuin ihan satunnaisesti Suomessa. Ennen oli minipusseja, mutta ei ole enää. Onneksi.
Paras manhattan sour & cream onion. Joskus dipillä, useimmiten ilman ja aina koko pussi kerralla. Huonoin maku on varmaan ollut double red onion.
Estrellan cheese ballsit. Kelpaa meidän kissallekkin, eli pakko olla hyviä :)
Kartanon valkosipuli. 171cm/56kg ja koko pussi helposti kerralla!
Ranch tai tavis poimulastu, tacodipillä tai AB-piimään kastettuina,koko pussi kerralla. Juustonaksut ilman dippiä.
Taffelin juustonaksut on ihania! Muista juustonaksuista jää sellainen vetinen ällö fiilis. Taffelin maku on täyteläinen. Ja Taffelin Heartsit on myös herkkua!
Tänään kotiutin pussin chili wheelssejä. Pussin sisältö katosi nopeasti.