Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erosta muutama kuukausi ja

Vierailija
18.09.2014 |

olen tavannut ihmisen, joka on täysin samalla aaltopituudella ja jonka kanssa asiat ovat edenneet supernopeasti. Siis oikeasti supernopeasti... ja tiedän, että hän olisi valmis jo nyt seurustelemaan kanssani, niin myös minä. Mutta pelottaa ottaa niin iso riski :O Pitäisikö jarrutella, vaikka kaikki tuntuu paremmalta kuin hyvältä? Minua ei ahdista sitoutuminen (enää) yhtään, päinvastoin...

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 15:55"][quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 15:46"]

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 15:39"][quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 15:32"] [quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 15:06"] [quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 14:51"]Seurustelkaa mutta muistakaa että alkuhuuma menee ohi. Silloin pitää olla asiat kunnossa. Entiset surtuna ja oma elämä kunnossa niin että kestää arjen. [/quote] Minä olen päässyt yli eksästäni, se on ihan selvä juttu. Mutta hänen tekosensa vaikuttavat minuun vielä vähän. [/quote] Määkin menin ihan rikki, kun hajuvesi osastolla nenään osuin hänen tuoksunsa, nyyh nyyh. Ihan oikesti naiset kasvakaa jo aikuisiksi. Kaikkien suhden ei ole tarkoitus kestää hautaan asti! [/quote] Se kurjuus pitää maksimoida, että saa sitä sympatiaa ja empatiaan niiltä tyttökavereilta niin pitää velloa niissä vanhoissa tunteissa vielä vuosienkin päästä erosta. Eihän sitä voi hyvin mennä ja nauttia hetkestä, kun mahdollisesti se nykyinenkin on samanlainen kuin se entinen.   [/quote] Kuka velloo surussa? :D olen päässyt yli eksästäni noin 3 kk sitten.

[/quote]

Niin fyysisesti...Eihän entisen teot vaikuttaisi tai sinun olisi edes tarvinnut aloittaa keskustelua tai pohtia oletko valmis uuteen suhteseen tai pelkäisi riskejä, jos olisit päässyt eroon eksästäsi.
[/quote]

Minä OLEN yli hänestä, uskokaa nyt jo. En vihaa, en välitä, hän on minulle ilmaa ei hänen elämänsä liikuta minua pätkääkään.

Aiheesta on keskusteltu uuden kanssa ja hän ymmärtää onneksi :) En silti usko tarvitsevani viikkokausia aikaa. Vain vähän.

Vierailija
22/27 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 16:11"][quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 15:55"][quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 15:46"]

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 15:39"][quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 15:32"] [quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 15:06"] [quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 14:51"]Seurustelkaa mutta muistakaa että alkuhuuma menee ohi. Silloin pitää olla asiat kunnossa. Entiset surtuna ja oma elämä kunnossa niin että kestää arjen. [/quote] Minä olen päässyt yli eksästäni, se on ihan selvä juttu. Mutta hänen tekosensa vaikuttavat minuun vielä vähän. [/quote] Määkin menin ihan rikki, kun hajuvesi osastolla nenään osuin hänen tuoksunsa, nyyh nyyh. Ihan oikesti naiset kasvakaa jo aikuisiksi. Kaikkien suhden ei ole tarkoitus kestää hautaan asti! [/quote] Se kurjuus pitää maksimoida, että saa sitä sympatiaa ja empatiaan niiltä tyttökavereilta niin pitää velloa niissä vanhoissa tunteissa vielä vuosienkin päästä erosta. Eihän sitä voi hyvin mennä ja nauttia hetkestä, kun mahdollisesti se nykyinenkin on samanlainen kuin se entinen.   [/quote] Kuka velloo surussa? :D olen päässyt yli eksästäni noin 3 kk sitten.

[/quote]

Niin fyysisesti...Eihän entisen teot vaikuttaisi tai sinun olisi edes tarvinnut aloittaa keskustelua tai pohtia oletko valmis uuteen suhteseen tai pelkäisi riskejä, jos olisit päässyt eroon eksästäsi.
[/quote]

Minä OLEN yli hänestä, uskokaa nyt jo. En vihaa, en välitä, hän on minulle ilmaa ei hänen elämänsä liikuta minua pätkääkään.

Aiheesta on keskusteltu uuden kanssa ja hän ymmärtää onneksi :) En silti usko tarvitsevani viikkokausia aikaa. Vain vähän.
[/quote]
Ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 18:31"]Mihin sulla on kiire? Mieti ensin millaista elämää haluat elää.
[/quote]

En tiedä mihin vastaukseni hävisi, mutta mikä vitun kiire kenelläkään on? Vituttaa vastaukset, jotka "syyllistävät" asioista joita en ole edes maininnut. Mies sen seurustelun otti puheeksi, en minä?! Vaikkakyllä minä huomaan, että hän on oikea minulle, joten eipä tässö ole mitään syytä SEN asian puolesta jarrutella. Olemme jo aikaa sitten sopineet, että muiden kanssa ei vehtailla eikä viestitellä, joten olemme jo yhdessä mutta emme virallisesti - ihan vielä. Ap

Vierailija
24/27 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
25/27 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 15:49"][quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 15:32"]

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 15:28"]Mikä hiton riski?!? Pelkäätkö, että hän on joku sarjamurhaaja?!? [/quote] Mitäs luulet, mitä riski tarkoittaa rakkauselämässä? :) Tietenkin sitä, että mies muuttuisikin seurustelun myötä uhkaavaksi, aggressiiviseksi yms. niin kuin eksäni. Tottahan toki erotan kaksi ihmistä toisistaan, mutta traumoille ei aina voi mitään. Luulen, että päädymme suhteeseen pian, mutta sen aika ei ole ihan just nyt vaan lähiaikoina.

[/quote]

Huomasin kyllä hän uhkaavan ja aggressiivisen jo seurustelun käytöksen alkuvaiheessa , mutta muuten niin ystävällinen niin jatkoin suhdetta hänen kanssaan...jos näin oli...mikä saa naisen jäämään tälläiseen suhteeseen ja syyttämään yksin miestä parisuhteen ongelmista.
[/quote]

? Tämä ei ole minun tekstini enkä ymmärtänyt pointtia. Minä itse katsoin eksältäni pari kertaa sitä perseilyä ja yritin rauhoitella häntä kun hän suuttui, mutta sen jälkeen riitti ja jätin sen kusipään, kun sama toistui vielä uudestaan ja uudestaan. - Ap

Vierailija
26/27 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sulla on kiire? Mieti ensin millaista elämää haluat elää.

Vierailija
27/27 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 18:31"]Mihin sulla on kiire? Mieti ensin millaista elämää haluat elää.
[/quote]

Miten niin kiire?! Mies otti puheeksi seurustelun, en minä? Tosin kyllähän me tulemme toimeen loistavasti, että ei siinä mitään. Jos minulla olisi kiire johonkin, niin enköhän olisi suostunut seurusteluun välittömästi. - Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi