Alateitse synnyttäneet?
Onko alapääsi kuin tynnyri?
http://www.iltalehti.fi/viihde/2014091818672859_vi.shtml
Kallio kertoo Seiskalle, ettei aio synnyttää alateitse.
- Alapäänihän olisi kuin tynnyri sen jälkeen
Kommentit (30)
Synnytin kolme lasta alateitse parin vuoden ikäeroilla. Minusta on tullut sen verran mukavuudenhaluinen, että en halua neljättä. On paljon helpompaa, kun lapset kasvavat melkein samaan tahtiin, koska isoja ikäeroja ei ole.
Pelkään, että jos saisin neljännen, minusta tulisi löysä ja että ikääntymisen vuoksi en toipuisikaan. Ehkä vähän erikoinen pelko, mutta kun tässä on viisi vuotta yhteen menoon tiukentunut, niin tuntuisi vaikealta menettää tätä tiukkuutta toistamiseen. Kahden vuoden synnytysvälit aiheuttivat sen, että tiukkenin normaaliksi synnytysten ja raskauksien väleissä, mutta niin tiukaksi kuin olen nykyisin, en ehtinyt tulemaan. Olin näin tiukka viimeksi alle 25 vuotiaana, jolloin löystyin vähän, vaikka en ollut synnyttänytkään, verrattuna siihen mitä olin joskus 18 vuotiaana.
40 v ja tiukka
Synnytyksen jälkeen jää pari-kolme senttiä auki? Mutta kyllä se siitä palautuu paljon jo parissa viikossa. Tiedoksi vain, että ei sitä sentään olla 10 cm:n koloja heti synnytyksen jälkeenkään! Kaukana tynnyristä.
Ei ole tynnyri. Ihan kiva on, ja emätinorgasmit ovat etu jotka saavutin synnytyksen jälkeen. Niistä en enää luopuisi.
No jaa, kyllä se melkoinen nielu tuntuu nyt olevan kun imukuppi räjäytti vähän tilaa ympärilleen..
onneksi suomessa ei tolla perusteella saa sektiota. täytys varmaan ite ensin kasvaa aikuiseks ennen ku alkaa lapsia tekee
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 13:43"]
Kallio on varmaan jakellut alapäätään jo niin paljon että se on kuin tynnyri jo ennen synnytystä.
[/quote]
Enitenhän alapää kuluu pitkässä liitossa missä paljon seksiä = jakamista.
Mulla oli kolmessa päivässä ulkoisesi entisenlainen ja viikon päästä itsestä tuntui löysälle seksissä. Kahden viikon päästä ei eroa. Ja olen 31, yksi lapsi alakautta. Ei repeämiä.
Ei ole tynnyri, ei edes ämpäri! :D
Multa otettii 6 tikkiä ja yhdyntä sattuu vitusti kahteen viikkoon en pystyny istumaan suoras. Mä en mielelläni enää synnyttäisi alapään kautta sain niin kipiää ja sen jälkeenki olin kipiä
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 13:33"]
Oma alapääni ainakin palautui täysin 2kk, jälkitarkastuksen tehnyt lääkäri ei osannut edes sanoa, että missä kohtaa 2 tikkiäni oli ollut. Seksi ainakin omalta kohdalta tuntuu paremmalta kuin ennen ja saan helpommin ja voimakkaampia orgasmeja. Eikä se ole edes se vauvan ulostulo mikä aiheuttaa joustavuuden tai löysyyden, vaan raskausaika, koska keho mukautuu ja alkaa joustaa synnytystä varten. Myös se alapää ehtii aueta 10cm ennen kuin se vauva leikataan ulos, joten aivan turhaa haluta keisarileikkaus vain, koska pelkää löystyvänsä.
[/quote]
Kohdunsuu aukeaa 10 senttiä.. On hieman eri asia. :) Keisarileikkauksessa olleet eivät löysty alhaalta.
Mutta eivät myösjään alakautta synnyttäneet löysty, jos synnytys menee hyvin ja toipuminen onnistuu. Kyllä luonto on sen asian miettinyt. Normaali tila on synnyttää alakautta ja leikkaus on aina lääketieteellinen toimenpide.