Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisitko nuorempana osannut arvata että 40+ naisena vähän vanhempi mies ikäluokasta 55+ sopii sinulle parisuhteeseen parhaiten?

Vierailija
22.08.2021 |

En olisi osannut arvata

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli 38-vuotiaana FWB-suhde noin 15 vuotta vanhempaan mieheen. En edes halunnut näyttäytyä julkisesti miehen kanssa, kun näytti niin papparaiselta itseeni nähden. Nyt olen 55-vuotias enkä voisi edes kuvitella, että minulla olisi,15 vuotta vanhempi mies. Pelkkä,ajatuskin puistattaa - kuten myös nuorempana.

Oliko kuuma?

Vierailija
82/85 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi nuorena kuvitellut, että näin 40+ikäisenä parisuhteen etsiminen ei ole se ykköstavoitteeni. Erosin pitkästä suhteesta ja ei voisi vähempää kiinnostaa joku äijän kutale nurkkiini pyörimään nyt kun olen yhdestä eroon päässyt. Lapsikin on jo lähes aikuinen ja lähes omillaan, joten miksi nyt hankkisin enää mitään sitoumuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli 38-vuotiaana FWB-suhde noin 15 vuotta vanhempaan mieheen. En edes halunnut näyttäytyä julkisesti miehen kanssa, kun näytti niin papparaiselta itseeni nähden. Nyt olen 55-vuotias enkä voisi edes kuvitella, että minulla olisi,15 vuotta vanhempi mies. Pelkkä,ajatuskin puistattaa - kuten myös nuorempana.

Oliko kuuma?

Oli varmasti

Vierailija
84/85 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni ikäero ei haittaa yhtään M57

Vierailija
85/85 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin