Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisitko nuorempana osannut arvata että 40+ naisena vähän vanhempi mies ikäluokasta 55+ sopii sinulle parisuhteeseen parhaiten?

Vierailija
22.08.2021 |

En olisi osannut arvata

Kommentit (85)

Vierailija
61/85 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli 50-v miehet eivät kelpuuta plus 40 -naista. Liian vanha ja rupsahtanut ja liian kuiva alakerta. Etsivät max 30-v kumppania ja yllättävän moni sellaisen löytääkin. Sehän on jo suorastaan käytäntö, että kun mies ehtii 50 v ikään, hän vaihtaa samanikäisen kulahtaneen vaimonsa 25-vuotiaaseen kauniiseen naiseen ja perustaa uuden perheen.

No eipä käy kateeksi. Aloittaa viisikymppisenä perheen perustaminen uudestaan. Ei ikinä. Aika aikaansa kutakin.

Vierailija
62/85 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska nyt 40 +puolisoni on saman ikäinen kun minäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/85 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempi mies sopii useimmille naisille kirjoitti:

Vaikea uskoa. Lähes 30 vuoden kokemuksella 15 vuotta nuoremman miehen kanssa suosittelen kyllä kaikille kanssasisarille. Itse en pysty mitenkään kuvittelemaan, että olisin jonkun 76-vuotiaan papparaisen kanssa sängyssä. Jos ei olisi omaa, rakasta komistusta, ottaisin varmaan vielä nykyistäkin nuoremman.

En tiedä mikä huippumalli olet, mutta aika monelle on ylipäätään vaikeaa löytää yhtään ketään sopivaa. Eli ei mennä kauppaan ja sanota, että otan yhden 20 vuotta nuoremman kiitos.

Vierailija
64/85 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En olisi nuorempana osannut arvata mitään siitä, miltä nyt 40+ iässä tuntuu. En sitä, kuinka oikeastaan olen sisimmässäni sama ihminen kuin 30 vuotta sitten. En sitä, kuinka paljon parempaa seksi on nelikymppisenä kuin parikymppisenä. Enkä sitä, että ne parikymppiset vaikuttavat nykyään ihan vauvoilta, ja että ne mielestäni kiinnostavat miehet ovat yleensä ikähaarukassa 35-?

Miehenä itseäni kummastuttaa aina tuo naisten "nelikymppisenä seksi on parasta". Ymmärrän, että se liittyy johonkin nuoruuden epävarmuuksiin, ei tuntenut itseään jne jne, mutta usein saa lukea samaa.

Miehenä minulle seksi oli parasta heti ensimmäisistä kerroista lähtien, alle 20-vuotiaana, vaikka muutama eka kerta olikin epävarmaa hermoilua. Vasta nelikymppisenä itseasiassa on tullut jaksoja, ettei oikein edes kiinnosta.

Ihan mielettömiä huippuja tullut. Ihan erilaista kun nuorempana! 47v.nainen

Kyllä! Olisikohan kiinni hormonitoiminnasta tai jotain? Itsetyyydytyskin alkoi oikeastaan kiinnostaa vasta nyt nelikymppisenä, nuorempana en saanut hommasta mitään irti.

Nelikympppiselle miehelle vastauksena, että nyt samanikäisenä kiinnostaisi oikeastaan koko ajan. Ja mielellään useamman kerran päivässä. Ja useamman eri ihmisen kanssa, jne jne. Sen täytyy olla ne hormonit.

Hormonit kuulostaa järkevältä selitykseltä. Naisilla ne kasvattaa haluja tuossa vaiheessa usein ja miehillä laskee. Yksilöllisiä eroja sitten lisäksi.

Vierailija
65/85 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorempi mies sopii useimmille naisille kirjoitti:

Vaikea uskoa. Lähes 30 vuoden kokemuksella 15 vuotta nuoremman miehen kanssa suosittelen kyllä kaikille kanssasisarille. Itse en pysty mitenkään kuvittelemaan, että olisin jonkun 76-vuotiaan papparaisen kanssa sängyssä. Jos ei olisi omaa, rakasta komistusta, ottaisin varmaan vielä nykyistäkin nuoremman.

En tiedä mikä huippumalli olet, mutta aika monelle on ylipäätään vaikeaa löytää yhtään ketään sopivaa. Eli ei mennä kauppaan ja sanota, että otan yhden 20 vuotta nuoremman kiitos.

No jos ei sopivaa löydy niin sitten mieluummin yksin kuin mennä yhteen vanhan papan kanssa vain sen takia että olisi joku. Itsekin olin sinkkuna 45-vuotiaaksi, kunnes löysin sopivan ikäisen ja muutenkin sopivan miehen. Olisi kyllä harmittanut jos olisi siinä vaiheessa tyytynyt johonkin vanhukseen.

Vierailija
66/85 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En olisi nuorempana osannut arvata mitään siitä, miltä nyt 40+ iässä tuntuu. En sitä, kuinka oikeastaan olen sisimmässäni sama ihminen kuin 30 vuotta sitten. En sitä, kuinka paljon parempaa seksi on nelikymppisenä kuin parikymppisenä. Enkä sitä, että ne parikymppiset vaikuttavat nykyään ihan vauvoilta, ja että ne mielestäni kiinnostavat miehet ovat yleensä ikähaarukassa 35-?

Miehenä itseäni kummastuttaa aina tuo naisten "nelikymppisenä seksi on parasta". Ymmärrän, että se liittyy johonkin nuoruuden epävarmuuksiin, ei tuntenut itseään jne jne, mutta usein saa lukea samaa.

Miehenä minulle seksi oli parasta heti ensimmäisistä kerroista lähtien, alle 20-vuotiaana, vaikka muutama eka kerta olikin epävarmaa hermoilua. Vasta nelikymppisenä itseasiassa on tullut jaksoja, ettei oikein edes kiinnosta.

Kyllä! Olisikohan kiinni hormonitoiminnasta tai jotain? Itsetyyydytyskin alkoi oikeastaan kiinnostaa vasta nyt nelikymppisenä, nuorempana en saanut hommasta mitään irti.

Nelikympppiselle miehelle vastauksena, että nyt samanikäisenä kiinnostaisi oikeastaan koko ajan. Ja mielellään useamman kerran päivässä. Ja useamman eri ihmisen kanssa, jne jne. Sen täytyy olla ne hormonit.

Hormonit kuulostaa järkevältä selitykseltä. Naisilla ne kasvattaa haluja tuossa vaiheessa usein ja miehillä laskee. Yksilöllisiä eroja sitten lisäksi.

Eli siis päätelmä on se että +/-30v mies sopii parhaiten 40+ naiselle.

Vierailija
67/85 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli siis päätelmä on se että +/-30v mies sopii parhaiten 40+ naiselle.

Yksilöllistä kuitenkin. Kukaan ei myöskään voi päättää, että 30v mies ottaa 40+ naisen, jos mies itse haluaa 25v naisen.

Vierailija
68/85 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh

Vierailija
69/85 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 41v ja mun mies on 31v. Ei tulis mieleenkään joku 55v.

Vierailija
70/85 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli 38-vuotiaana FWB-suhde noin 15 vuotta vanhempaan mieheen. En edes halunnut näyttäytyä julkisesti miehen kanssa, kun näytti niin papparaiselta itseeni nähden. Nyt olen 55-vuotias enkä voisi edes kuvitella, että minulla olisi,15 vuotta vanhempi mies. Pelkkä,ajatuskin puistattaa - kuten myös nuorempana.

Vierailija
71/85 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

HÄIVY ap.

Vierailija
72/85 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppinen nainen pariutuu parhaiten kun alkaa katsella vähän vanhempia miehiä

Ennemmin kuolen.

Vierailija
73/85 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Hopis siirtyny vanhempiin?

Vierailija
74/85 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppinen nainen pariutuu parhaiten kun alkaa katsella vähän vanhempia miehiä

Ennemmin kuolen.

Moni jää yksinään koska omanikäistä ei saa eikä pysty hyväksymään vanhempaa miestä sosiaalisten paineiden takia

Vierailija
75/85 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuota arvannut. Nykyisin kuitenkin katselen nuorekkaita farmariasuisia 55-vuotiaita, jotka näyttävät arviolta 35-vuotiailta.

Tuleeko näitä kylillä usein vastaan?

Vierailija
76/85 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennemmin kuolen.

Moni jää yksinään koska omanikäistä ei saa eikä pysty hyväksymään vanhempaa miestä sosiaalisten paineiden takia

Sosiaalisten paineiden... tai sitten ihan vaan sen takia ettei HALUA vanhempaa miestä. Haluaisitko itse itseäsi 15 vuotta vanhemman naisen? Ilmeisesti et, joten pää kiinni.

Vierailija
77/85 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä nuorena arvannut, nyt 24 vuotta myöhemmin mies on 50+ ja minä 40+.

Vierailija
78/85 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Oli nuorempi mies.

Vierailija
79/85 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ottaisi vanhempaa miestä ! !

Vierailija
80/85 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan ottaisi vanhempaa miestä ! !

Suurimmalla osalla suomalaisnaisista on itseä vanhempi mies