Olisitko nuorempana osannut arvata että 40+ naisena vähän vanhempi mies ikäluokasta 55+ sopii sinulle parisuhteeseen parhaiten?
Kommentit (85)
Ihan sama. Jos vaan minä 40+ löydän aikuisen vierelleni, joka ei saa raivareita tyhjästä, kiukkua menneisyydestä, sotke kuin sika ja syyttele koko ajan, niin iällä ei ole mitään väliä. Mies se on silti. Kunhan on turvallinen, ei haihattele, haluaa muutakin läheisyyttä, kuin panon silloin, toisen tällöin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. Olen 50 v nainen. Minkä ikänen mies mulle kävis? 75? Vai onko toi liian nuori?
65+
Yli 50 v nainen ei kelpaa kenellekään miehelle. Mummot vois muutenkin mennä pois täältä pyörimästä. Eikö teillä oo eläkkeellä muuta tekemistä kuin pyöriä vauvapalstalla vonkaamassa m...naa miestä feikkaavilta naisilta?
Pysy ressukka itse siellä ig:ssä haaveilemassa mimmeistä, jotka eivät koskaan tule sinua kelpuuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nelikymppinen nainen pariutuu parhaiten kun alkaa katsella vähän vanhempia miehiä
Siinähän se ongelma onkin kun jopa ne vanhat miehet haluavat alle 30-vuotiaan timmin ja kauniin naisen. 40-vuotias on heille liian vanha.
Jos mies on tuommoinen typerys, niin semmoisen kanssa ei kannata silloin olla. Seuraava mies.
Mä 30 vee nainen joskus haaveilen viisikymppisistä miehistä.. Siis sänkypuuhasteluihin. En ehkä parisuhteeseen kuitenkaan.
Minä olen 55- vuotias nainen ja katselen itse nuorempia miehiä, koska oman ikäiset on niin rupsahtaneita ja väsähtäneitä eikä seksikään onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Mä 30 vee nainen joskus haaveilen viisikymppisistä miehistä.. Siis sänkypuuhasteluihin. En ehkä parisuhteeseen kuitenkaan.
Ei kannata. Huonoja ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 50-v miehet eivät kelpuuta plus 40 -naista. Liian vanha ja rupsahtanut ja liian kuiva alakerta. Etsivät max 30-v kumppania ja yllättävän moni sellaisen löytääkin. Sehän on jo suorastaan käytäntö, että kun mies ehtii 50 v ikään, hän vaihtaa samanikäisen kulahtaneen vaimonsa 25-vuotiaaseen kauniiseen naiseen ja perustaa uuden perheen.
Jiopatijoo
Yritäpä sillä 55+ miehen puolikovalla saada mitään tuntumaa nuoremman naisen todella märästä alapäästä. Seisokki lerpahtaa ja ikämies syytää häpeissään solvauksia naisen muka liian löysästä tavarasta :D
Vierailija kirjoitti:
Tuon ikäisillä papparaisilla on isoja erektio-ongelmia. Nimenomaan seksipuuhiin heistä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Jos et ole trolli niin oletpa hölmö. Sulle on tarjolla miehiä parhaassa iässään ja kovia munia, ja haaveilet roikkuvasta ihosta ja erektio-ongelmista.
Olen 40v nainen. Miksi ihmeessä mun olis pitäny ottaa vanhempi mies kun sain 10v nuoremman?
Vierailija kirjoitti:
Nelikymppinen nainen pariutuu parhaiten kun alkaa katsella vähän vanhempia miehiä
Totta
😘
Hyvät aloitukset aina lämmittää mieltä
mies54v
Entäs jos naama on tosi nuorekas ja rypytön ja ikää 40+? Mihin pistän nuoret miehet ympäriltäni? Mullakin on silmät. Kyllä komeaa katselee.
Vierailija kirjoitti:
Ja hevonvitut. Mikä mielensairaus sullakin o?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja hevonvitut. Mikä mielensairaus sullakin o?
Normaalia M51
En, enkä arvaa edelleenkään. En halua mahdollisesti omaishoitajaksi seuraavan 15 vuoden aikana.
Nykyään voi netistä tilata seksiä eikä tarvitse vanhoja papparoita katsella.
En olisi nuorempana osannut arvata mitään siitä, miltä nyt 40+ iässä tuntuu. En sitä, kuinka oikeastaan olen sisimmässäni sama ihminen kuin 30 vuotta sitten. En sitä, kuinka paljon parempaa seksi on nelikymppisenä kuin parikymppisenä. Enkä sitä, että ne parikymppiset vaikuttavat nykyään ihan vauvoilta, ja että ne mielestäni kiinnostavat miehet ovat yleensä ikähaarukassa 35-?
Jiopatijoo