Apua! Kaapot poistettu?!
Eilen huomasin , että kaikki Kaapot on poistettu youtubesta ilmeisesti tekijänoikeudellisista syistä. 1,5 vuotias poikani on kovasti tykännyt niitä katsoa tabletilta ja itse olen sillä aikaa saanut esim. laitettua ruokaa rauhassa. Osaisiko joku suositella jotain muuta sopivaa katsottavaa tuon ikäiselle? Teletapeista tykkää, mutta niitä olen löytänyt netistä vain muutaman jakson. Muumit tai smurffit ei iske. Enkä tarvitse nyt mitään jeesustelua siitä, ettei noin pienen pitäisi katsoa piirrettyjä, kyse ei tosiaan ole siitä, että lykkäisin lapsen tuntikausiksi tabletin eteen, vaan noin 10 - 15 minuutista päivässä.
Kommentit (77)
Pipsa-possu oli aikanaan meillä Kaapon lisäksi suursuosikki
stella ja sami on mielestäni hyvin samankaltainen kuin kaapo :)
Annan 2-vuotiaan katsoa yle areenan lastenohjelmia (en tietty K7 vaan niitä sallittuja). En enää avaa youtubea tablettiin, koska se kerran paineli sieltä ties mitä videoita :D. Kun se ehdottaa aina jotain, joka ei sitten olekaan enää lastenohjelma.
Yle areenalla suosikkeja ovat Oktonautit, Popi, Lilli, Raa Raa
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 12:12"]Ei helvetti, kenen 1,5v tabletilla kattoon jotain paskaa youtubesta. Huh. Meillä ei moisella roskalla pilata päänuppia. Saisivat poistaa kaiken maailman sonnan sieltä youtubesta! Jos et muuta keinoa keksi että voit ruokaa tehdä, niin onneksi on einespaskaa kaltaisillesi uusavuttomille :D
[/quote] Onneksi elämänasenteesi on noin iloinen ja et ole yhtään tuomitseva:) Olisipa kaltaisiasi enemmän!
Kylläpäs teidän lapsilla on huono maku. Aika yksioikoisista tv-ohjelmista pitävät.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 13:43"]Kylläpäs teidän lapsilla on huono maku. Aika yksioikoisista tv-ohjelmista pitävät.
[/quote]
Pienillä usein on melko yksinkertainen maku. Harvaa pari vuotiasta kiinnostaa eduskunnan täysistunto.
Huomasin tänä aamuna saman. Sääli, sillä Kaapo on ollut lapseni linkki Suomeen ja suomen kieleen. Areenan ohjelmista harva näkyy ulkomaille.
Voe Kiesus! Minunkin pikkuinen poikani tykkää Kaapoista. Täytyy sitten katsella enemmän englanninkielisiä ohjelmia sekä Areenasta suomenkielisiä lastenohjelmia.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 13:12"]Pipsa-possu oli aikanaan meillä Kaapon lisäksi suursuosikki
[/quote]
Hemmetti,luen aina pimpsa possu:D
Meilä ehdottomat lempparit kaapo ja milli ja molli
Mulla tulee näistä lastenohjelmakeskusteluista aina mieleen se, kun pari vuotta sitten mammat järkyttyi ja suuttui jonkin ohjelman sormilaulusta, jossa vuorotellen nostettiin aina yksi sormi ylös (tietenkin siis myös keskisormi oli mukana) ja mun sukupolvi (ysärillä syntyneet) katsoi, kun Rölli kiskoi kitusiinsa pullon Jack Danielsia ja rikkoi kännissä ikkunansa ja yleisesti ottaen vanhemmat oli ihan fine asian kanssa.
Mua rupes naurattaa tää kommentti:D:D
Kiitokset kaikille, olen iloisesti yllättynyt, että sain näin paljon asiallisia vastauksia! Ja sinulle nro 5: iloa ja valoa sinunkin päivääsi! :) t: ilmeisesti uusavuton ap