Apua! Kaapot poistettu?!
Eilen huomasin , että kaikki Kaapot on poistettu youtubesta ilmeisesti tekijänoikeudellisista syistä. 1,5 vuotias poikani on kovasti tykännyt niitä katsoa tabletilta ja itse olen sillä aikaa saanut esim. laitettua ruokaa rauhassa. Osaisiko joku suositella jotain muuta sopivaa katsottavaa tuon ikäiselle? Teletapeista tykkää, mutta niitä olen löytänyt netistä vain muutaman jakson. Muumit tai smurffit ei iske. Enkä tarvitse nyt mitään jeesustelua siitä, ettei noin pienen pitäisi katsoa piirrettyjä, kyse ei tosiaan ole siitä, että lykkäisin lapsen tuntikausiksi tabletin eteen, vaan noin 10 - 15 minuutista päivässä.
Kommentit (77)
Meidän 1,5v tyttö tykkää puuha-petestä, palomies samista ja chuggingtonista. :)
Ei helvetti, kenen 1,5v tabletilla kattoon jotain paskaa youtubesta. Huh. Meillä ei moisella roskalla pilata päänuppia. Saisivat poistaa kaiken maailman sonnan sieltä youtubesta! Jos et muuta keinoa keksi että voit ruokaa tehdä, niin onneksi on einespaskaa kaltaisillesi uusavuttomille :D
Meillä lapset on tykänneet pienestä asti Hupsis-ukkeleista.
Löytyy youtubesta nimellä A je to :)
Huomasin saman ja järkytyin. Järkytyin siksi, kun jäljellä oli vain pilakaapoja sellaisilla nimikkeillä kuin "Kaapo ja yllätyspaska" jne.
Meidän 2- ja 5-vuotiaat ei katso muita lastenohjelmia, kuin Kaapoa! Ou nou.
Ai Kaapot on poistettu. Meillä nelivuotias katseli niitä juuri intopiukassa ennenkuin siirtyi Muumeihin.
Hyi kun inhottava ihminen toi nro 5. Mun mielestä on ihan ok, jos lapsi pienen hetken katsoo jotain ohjelmaa. Kaapo on ihan kivaa katseltavaa. Ja en ole ap.
Kaapot on kamalia, saastuttavat lapsen mielen. Älkää antako lasten katsoa. Pistäkää lapset katsomaan Pikku perunoita, siinä on sivistynyt vanhan ajan lastenohjelma. Opettavainen, kotikutoinen, hidastempoinen.
Lumottujen purkkien kansa - paras ohjelma ikinä (NOT). Mutta sopii 1,5 ikäiselle ;-D
Kaapo on meidän 2v ehdoton ja ainoa suosikki!!!En voinut uskoa silmiäni kun en löytänyt niitä enää youtubesta :(( katastrofi!!!
Plus kaapo on hyvä ja opettavainen.Tarvii ehkä alkaa katsoa Lauran tähteä.Se on vähän samnlainen.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 12:38"]
Lumottujen purkkien kansa - paras ohjelma ikinä (NOT). Mutta sopii 1,5 ikäiselle ;-D
[/quote]
Eikun unohdettujen. Unohtui jo nimikin :-D
saman huomasin ja tosi harmi että poistettu :/
meillä myös maikki ja pelottava pontso ja pipsa possu on suosittuja.
Meillä samanikäinen tykkää katsoa postimies päteä. Muumit ei oikein nappaa, luulen että on liian väritön ja vaikea ohjelma. Ehkä vähän isompana.
Huomasin tänään itekin et kaapot on poistettu. Miksette kato areenaasta? Paljon hyviä ja tasokkaita lastenohjelmia. Kokeilkaa vaikka muumeja, lauri kilpa-autoa, oktonautteja tai stellaa ja samia.
POISTETTU? ei voi olla totta, 2 veen suosikkiohjelma :( en osaa suositella oikein mitään, meillä tykkää lisäksi Pingusta