Toni Virtasen takia taitaa jäädä koko Vain Elämää seuraamatta
En voi sietää hänen muka filosofisia pohdintojaan. Väkisinkin olen saanut hänestä aina vähän ylimielisen kuvan ja sellaisen että pitää itseään niin paljon fiksumpina kuin muut.
Samuli Edelmann ja Paula on ihan suosikkeja tästä jaksosta että heidän päivän katson varmaan väkisinkin ja ääneet vaan pois kun Tonin "syvälliset pohdinnat" pamahtaa ruutuun.
Kommentit (16)
Mä taas olen tyytyväinen, kun tällä kertaa ei ole mukana yhtään inhokkiani. \o/ Tosin viime kaudella en edes katsonut, koska mukana ei ollut ketään josta erityisesti tykkäisin.
Kyllä nyt ohjelman tekijöitä varmasti harmittaa jos jää ap:lta seuraamatta.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 11:29"]
Mä taas olen tyytyväinen, kun tällä kertaa ei ole mukana yhtään inhokkiani. \o/ Tosin viime kaudella en edes katsonut, koska mukana ei ollut ketään josta erityisesti tykkäisin.
[/quote]
Joo viime kausi olikin ihan floppi munkin mielestä. Tämä kausi olisi täydellinen paketti ilman Tonia ja en nyt kyllä Jennin hönkimistäkään välitä. -ap
Anna Tonille mahdollisuus. Tuskin ennen ekaa kautta suurin osa piti Cheekistä.
Jospa näemmekin Tonista uuden puolen? ;)
Mä en siedä Veskua. En vaan pysty katsomaan tai kuuntelemaan sen laulua. Mutta hei, eipä kyseinen ohjelma muutenkaan kuulu suosikkeihini niin en varmaan missaa mitään tärkeetä vaikka jätänkin katsomatta. :)
Mä en tiiä millainen Toni on ihmisenä, mutta Apulannan muusikista pidän, joten odotan innolla muiden tulkintoja Tonin biiseistä :)
Toni on minun lemppari ehdottomasti tällä kaudella! Joku pitäisi valita huonoimmaksi niin Paula tai Vesku. Mutta ylipäätään on kyllä hyvät artistit valittu.
OT, ihan järkyttävä harakka tää sen vaimoke! :o
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 11:48"]OT, ihan järkyttävä harakka tää sen vaimoke! :o
http://www.iltalehti.fi/viihde/2014091718671739_vi.shtml
[/quote]
Ihan kaunis nainen mutta noi pinkit hiukset ja punainen mekko ovat aika karmea yhdistelmä..
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 11:50"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 11:48"]OT, ihan järkyttävä harakka tää sen vaimoke! :o http://www.iltalehti.fi/viihde/2014091718671739_vi.shtml [/quote] Ihan kaunis nainen mutta noi pinkit hiukset ja punainen mekko ovat aika karmea yhdistelmä..
[/quote]
Tarkoitinkin lähinnä tyyliä. Ei uskoisi aikuiseksi naiseksi tuota, näyttää naamiaisiin menossa olevalta pahis-wanna-be-gothic-teiniltä. Eikä siis vain tuossa kuvassa.
Mulla taitaa jäädä Paula Vesalan takia. Yök.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 11:40"]
Mä en siedä Veskua. En vaan pysty katsomaan tai kuuntelemaan sen laulua. Mutta hei, eipä kyseinen ohjelma muutenkaan kuulu suosikkeihini niin en varmaan missaa mitään tärkeetä vaikka jätänkin katsomatta. :)
[/quote]
Kuuntelen mielelläni Veskua, mutta sen sijaan en halua katsoa häntä. Tulee kauhean vaivaantunut olo, kun mies on niin heikossa hapessa että täytyy istua koko ajan. Ja sitä palvontaa! Kaikki on niin olevinaan Veskun sydänystäviä.
Teiltä jää katsomatta ohjelma Tonin tai jonkun muun artistin takia, eikä esimerkiksi niiden väkisin väännettyjen tekoitkujen tai toiselle artistille tarkoitettujen ylisanojen vuoksi? Ei siksi, että "me ollaan niin tiivis ja upea ryhmä, ja me ollaan kaikki niin liikuttuneita, että saatiin tulla tänne yhdessä itkemään"? Lukeekohan tuossa sopimuksessa jotain itkemisestä ja liikuttumisesta? Koekuvauksissa pitää pystyä itkemään tai ei pääse mukaan ohjelmaan.
Joo ko. tyyppi on todella mukafilosofinen paskan puhuja. Mitä jotkut hänessä näkevät?