Niko Saarisen yöllinen instalive ja sen asiattomuudet
Mitäs ollaan mieltä Nikon yöllisestä toiminnasta? Istui humalaisena apteekin rappusilla syömässä eväitään kun vartijat tulivat kehottamaan siirtymistä muualle, Niko paineli apteekkiin sisälle häiriköimään kuvaten samalla instaliveä parille tuhannelle ihmiselle. Haukkui vartijoita, haukkui apteekin työntekijää, kuvasi näitä liveen vaikka pyysivät lopettamaan ja kaiken päälle vielä hekotteli kassalla työntekijälle että "Onkohan mulla vielä se korona" sekä kertoi ettei karanteeninsa ole vielä edes loppunut. (Vaikka se ilmeisesti on tosiasiassa loppunut mutta valehteli kiusatakseen ja ärsyttääkseen työtään tekeviä) Lopulta vartijat saattoivat Nikon ulos, ei talutettu eikä kannettu vaan Niko käveli edellä ja vartijat perässä.
Tämän jälkeen Niko julkaisi vielä ig-stoorin jossa väitti että oli illan kotona miettien minkä leffan katsoisi ja hetkeä myöhemmin koko ig-tili meni yksityiseksi.
Kommentit (161)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo se tyyppi joka ei muutama vuosi sitten tiennyt, koska Suomi itsenäistyi ja kerskui tietämättömyydellään julkisesti?
Ei tiennyt edes Suomen pressaa aikoinaan, kun juonsi tv-chattia. Olin täysin varma, että nyt heittää vitsiä, mutta ei, tosissaan se oli.
Noinkohan lienee. Nikon tyylihän oli tuolloin esittää tyhmää ja saada ihmiset provosoitumaan ja lähettämään viestejä chattiin.
Älä valehtele!
Nikoooo ei hitto... no, semmosta sattuu, ja hienosti pahoitteli heti jne. Kamoon tyyppi on just ollu koronaeristyksessä pari viikkoa, ymmärrän ylilyönnin kun viimein pääsi vapauteen ja dokaamaan, meni vähä yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa NRJ radiokanavalle palautetta! Itse en kyllä tuollaista tyyppiä enää kuuntele tai katso.
Laitoin jo NRJ:n ohjelmapäällikölle. Pyysin, että ohjaisivat Nikoa työterveyshuollon suuntaan. Toivottavasti ohjaavat.
Alkoholisti tai päihteidenkäyttäjä työkaverina on hemmetin paha juttu firman kannalta. Asiakkaat tuppaavat kaikkoamaan suhteellisen pian, jos asiaan ei uskalleta puuttua johtotasolla. Samoin firma saa pitkäksi aikaa kyseenalaisen maineen sellaisen työntekijän myötä.
Aika uskomatonta, että ainakin kaksi henkilöä on sitä mieltä ettei Nikoa kannata ohjata työterveyshuoltoon saamaan apua sitä kautta. Huhhuh, onpa raaka asenne!
Siinä näki taas hyvin, että vähemmistöt käyttävät näitä vähemmistöviha kortteja sumeilematta hyväkseen perustellaakseen omaa huonoa käytöstään tai hakeakseen ansaitsematonta etua. Kukaan ei yllättynyt.
Ei vaikuttanut olevan videossa edes kovin humalassa? Enemmänkin käytös kuin uhmakkaalla teinillä.
:D Kyllähän anteeksipyytelyt on naurattanut. Tuommoista sattuu ja tapahtuu toisinaan. Huvitti ehkä eniten, että kuvitteli olevansa oikeassa, kun directiin kuvas. :D
Ihmettelen, ettei näitä kännisekoiluja ole ollut enemmän. Instakin jo monia vuosia vanha.
Kyyn pyllyyn otto tekee ihmisistä ärtyisiä. Ystävättäreni alkoi pessuttelemaan viime vuonna ja on siitä asti ollut sietämätön. Mistä lie johtunee?
35-vuotias? Mun isällä oli sen ikäisenä perhe elätettävänä, ja itse rakennettu ok-talo. Eikö miehet aikuistu enää ollenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo se tyyppi joka ei muutama vuosi sitten tiennyt, koska Suomi itsenäistyi ja kerskui tietämättömyydellään julkisesti?
Ei tiennyt edes Suomen pressaa aikoinaan, kun juonsi tv-chattia. Olin täysin varma, että nyt heittää vitsiä, mutta ei, tosissaan se oli.
Noinkohan lienee. Nikon tyylihän oli tuolloin esittää tyhmää ja saada ihmiset provosoitumaan ja lähettämään viestejä chattiin.
Älä valehtele!
En valehtelekaan. Niko on fiksumpi kuin mitä esittää. Vaikkei mikään ydinfyysikko olekaan.
Vierailija kirjoitti:
35-vuotias? Mun isällä oli sen ikäisenä perhe elätettävänä, ja itse rakennettu ok-talo. Eikö miehet aikuistu enää ollenkaan?
Tää maailma olis kovin erilainen paikka, jos kaikki miehet olisivat kuten sun isäs.
35 vuotiaana mun isäni oli istunut pariin kertaan linnassa ryöstöistä ja oli rupeemassa murhamieheksi.
Vierailija kirjoitti:
On paljon kivempaa olla ikuinen mieslapsi.
Vierailija kirjoitti:
Niko kuulunee siihen ihmistyyppiin, joka ei havaitse omaa ikääntymistään, vaan kuvittelee teini-iän jatkuvan ikuisesti ja käyttäytyy sen mukaisesti.
Ois aika moni suomalainen työttömänä, jos kännisekoiluista pitäis antaa potkut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niko kuulunee siihen ihmistyyppiin, joka ei havaitse omaa ikääntymistään, vaan kuvittelee teini-iän jatkuvan ikuisesti ja käyttäytyy sen mukaisesti.
Henkisesti hän on kyllä esiteinin tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö kukaan täällä öyhöttävistä, onko tämä työlainsäädännöllisesti edes mahdollista?
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi hänellä on sellainen fanilauma kuin on. Jutut kuulostaa jonkun teini-ikäisen pissiksen jutuilta.
Luultavasti familaumaa kiinnostaa seurata miehen toilailuita?
Onko tämä tositeeveejulkkis joka kitisee joka asiasta kuin pikkutytöt?
Vierailija kirjoitti:
No ei olisi, aikuiset työssäkäyvät ihmiset hallitsee juomisensa ja vähintäänkin osaavat humaltuneenakin käyttäytyä. Tämähän ei ollut Nikon ensimmäinen raivari. Ja jos hän ei tekisi julkista työtä ja olisi somevaikuttaja, saattaisi tän nyt sit voida unohtaa. Mutta Nikon ollessa kyseessä, todellakin jos (kun) someyhteistyöt puretaan/tv-hommia ei tule, on se ihan oikein. Vähemmästäkin menetetty vastaavia.
Entisaikaan vielä mieslapset oli pilkan ja naurun aihe ja siksi miehistyttiin jo ajoissa.