Niko Saarisen yöllinen instalive ja sen asiattomuudet
Mitäs ollaan mieltä Nikon yöllisestä toiminnasta? Istui humalaisena apteekin rappusilla syömässä eväitään kun vartijat tulivat kehottamaan siirtymistä muualle, Niko paineli apteekkiin sisälle häiriköimään kuvaten samalla instaliveä parille tuhannelle ihmiselle. Haukkui vartijoita, haukkui apteekin työntekijää, kuvasi näitä liveen vaikka pyysivät lopettamaan ja kaiken päälle vielä hekotteli kassalla työntekijälle että "Onkohan mulla vielä se korona" sekä kertoi ettei karanteeninsa ole vielä edes loppunut. (Vaikka se ilmeisesti on tosiasiassa loppunut mutta valehteli kiusatakseen ja ärsyttääkseen työtään tekeviä) Lopulta vartijat saattoivat Nikon ulos, ei talutettu eikä kannettu vaan Niko käveli edellä ja vartijat perässä.
Tämän jälkeen Niko julkaisi vielä ig-stoorin jossa väitti että oli illan kotona miettien minkä leffan katsoisi ja hetkeä myöhemmin koko ig-tili meni yksityiseksi.
Kommentit (161)
sinulle jos Niko luet tämän:
Olet TURHA julkkis
koronalla uhkailu oli jo pohjanoteeraus
Vierailija kirjoitti:
Niko: "Olen valmis isäksi!"
Ei voi toimia isänä, jos käyttäytyy kuin häirikköteini 13v erityisluokalla.
Mitä jeesustelua taas.. Katsokaahan omaa kännitoimintaanne arvon kommentoijat. Onko sinun, juuri sinun, känniääliösekoilu (myös yli 40 v.) julkaisukelpoista.
Minun ei, joskus hölmöily menee yli ja on parempi kaataa keittoa kurkkuun vieraalla paikkakunnalla. Olen tyyppiä "kiltti ja rauhallinen" joskus vaan kuppi menee nurin kännissä ja toimin itsekeskeisesti.
Odottelen jo alapeukkujen ruuhkaa.
Suomalaiset julkkikset turvautuu samaan suosion laskiessa. Tehdään joku paska temppu ja soitetaan iltalööppiin.
Viime aikojen uutisissa on paljon tämmösiä ns julkkiksista:
ajetaan kännissä pusikkoon,
käytetään huumeita,
rähistään ravintolassa tai jossain muussa julkisessa paikassa
jätetään maksut hoitamatta yritystoiminnasta ja itketään me naisiin.
tehdään joku muu epäsovinnainen temppu.
Niko voisi jo hankkia jonkun koulutuksen, alkaa teini blokkailu olla jo häneltä ohi.
Varmaan Nikon bloki sai nyt paljon lisää kävijöitä, sellaisiakin jotka ei ennen ole tienneet koko kaverista tai edes käyneet missään instagramissa
markkinointia
Julkisuutta hinnalla millä hyvänsä.
Antaa itsestään hyvin epävakaan kuvan tällä tavoin.
Ei ole terve ihminen, ei ole hyväksi jos nuoret seuraavat hänen sekopäisyyttään. Ei ole hyvä esikuva nuorillemme.
Niko on vanha katkera homo.
Mikään ei ole kauheampaa kuin olla vanha homo.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jeesustelua taas.. Katsokaahan omaa kännitoimintaanne arvon kommentoijat. Onko sinun, juuri sinun, känniääliösekoilu (myös yli 40 v.) julkaisukelpoista.
Minun ei, joskus hölmöily menee yli ja on parempi kaataa keittoa kurkkuun vieraalla paikkakunnalla. Olen tyyppiä "kiltti ja rauhallinen" joskus vaan kuppi menee nurin kännissä ja toimin itsekeskeisesti.
Kyllä on julkaisukelpoista. Minulla on ollut melkoisen railakas elämä mutta ikinä en ole riehunut tms. enkä vaikeuttanut muiden ihmisten työtä.
Työskentelen nykyään vartijana ja voin sanoa, että kuulen lähes päivittäin nimittelyä. Sen lisäksi näin korona-aikana on syljetty päin naamaa ja sitten naureskeltu että minullapas on korona. Kiva, siinä saa sitten olla kusi sukassa että oliko vai eikö. Vai saanko jonkun muun taudin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on julkaisukelpoista. Minulla on ollut melkoisen railakas elämä mutta ikinä en ole riehunut tms. enkä vaikeuttanut muiden ihmisten työtä.
Työskentelen nykyään vartijana ja voin sanoa, että kuulen lähes päivittäin nimittelyä. Sen lisäksi näin korona-aikana on syljetty päin naamaa ja sitten naureskeltu että minullapas on korona. Kiva, siinä saa sitten olla kusi sukassa että oliko vai eikö. Vai saanko jonkun muun taudin.
Miksi ihmiset ovat niin typeriä?
Jos uhkailee koronalla niin se on rikos.
Hmmm, kauppias ei saa kuvata juoksukalja varasta ja laittaa webbiin tai syytetään yksityisyyden loukkaamisesta. Mites tässä kun julkkisblokkari kuvaa vartijat ja työntekijät ja tekee tällä ison tilin?
Eikös laki pitäisi olla sama kaikille, eli nyt Saarinen maksaa?
Eihän niko ole mikään turha julkkis. Eiköhän hän ennenpitkää ole ainakin maakuntavaltuusto- ja kansanedustajaehdokkaana? (Toivottavasti ei tule valituksi?)
Kuka tää on? Löydän kuvia jostain tyypistä, joka sekoilee koko ajan ja päässyt jopa seiskaan… Pitäisikö tää oikeasti tuntea tai edes tietää jostain? Vaikuttaa ihan tyypiltä, jonka tuntee vain kaverit…
Noinhan ne humalaiset ämmät yleensä käyttäytyy.
Ihmettelen tosiaan,et koska joku vetää ton Nikon solmuun ku alkaa rääpiä naamaansa viihteellä ollessaan 😬 Onhan toi kyl semmonen draamailija,mut joskus voisi pitää turvelonsa kiinni,ettei tarvi selitellä seuraavana päivänä kuinka tuli sillä lailla tyhmästi tehtyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaako ottaa asian esille tulevissa radio-ohjelmissaan? Tekee Rosanna Kuljun kanssa jotain ohjelmaa, en muista, että milloin ja mille kanavalle..
NRJ taitaa olla. Mutta varmaan tekee aiheesta hassun podcast-jakson jossa nauraa jutulle ja kertoo lisäksi miten ikäviä kommentteja sai vaikka ihmiset ei edes tiedä mitä tapahtui. Mutta Niko kun sinä kuvasit kaiken tuhansille ihmisille, me tiedämme tasan mitä tapahtui. Palasi juuri töihin sen karanteeninsa jälkeen mutta itse toivoisin kyllä että kanava laittaisi viikoksi lomalle ja ehdottaisi vaikka alkottomuutta jatkossa jos ei pysty käyttäytymään asiallisesti.
Tulee mieleen se keissi kun samainen herra julkaisi YouTubessa videon jossa istui haarat auki niin että pallit karkasi ja näkyi kameralle. Porukka kommentoi asiaa, kovasti väitti ettei pidä paikkaansa ja lopulta poisti videon. Niin mutta kun se näkyi siinä videolla ja ihmisillä oli todistaa se, että niin todellakin kävi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaako ottaa asian esille tulevissa radio-ohjelmissaan? Tekee Rosanna Kuljun kanssa jotain ohjelmaa, en muista, että milloin ja mille kanavalle..
NRJ taitaa olla. Mutta varmaan tekee aiheesta hassun podcast-jakson jossa nauraa jutulle ja kertoo lisäksi miten ikäviä kommentteja sai vaikka ihmiset ei edes tiedä mitä tapahtui. Mutta Niko kun sinä kuvasit kaiken tuhansille ihmisille, me tiedämme tasan mitä tapahtui. Palasi juuri töihin sen karanteeninsa jälkeen mutta itse toivoisin kyllä että kanava laittaisi viikoksi lomalle ja ehdottaisi vaikka alkottomuutta jatkossa jos ei pysty käyttäytymään asiallisesti.
Tulee mieleen se keissi kun samainen herra julkaisi YouTubessa videon jossa istui haarat auki niin että pallit karkasi ja näkyi kameralle. Porukka kommentoi asiaa, kovasti väitti ettei pidä paikkaansa ja lopulta poisti videon. Niin mutta kun se näkyi siinä videolla ja ihmisillä oli todistaa se, että niin todellakin kävi?
Siis ihmiset kommentoivat asiaa ja Niko yritti väittää ettei pidä paikkaansa.
Onko tuo se tyyppi joka ei muutama vuosi sitten tiennyt, koska Suomi itsenäistyi ja kerskui tietämättömyydellään julkisesti?