Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niko Saarisen yöllinen instalive ja sen asiattomuudet

Vierailija
22.08.2021 |

Mitäs ollaan mieltä Nikon yöllisestä toiminnasta? Istui humalaisena apteekin rappusilla syömässä eväitään kun vartijat tulivat kehottamaan siirtymistä muualle, Niko paineli apteekkiin sisälle häiriköimään kuvaten samalla instaliveä parille tuhannelle ihmiselle. Haukkui vartijoita, haukkui apteekin työntekijää, kuvasi näitä liveen vaikka pyysivät lopettamaan ja kaiken päälle vielä hekotteli kassalla työntekijälle että "Onkohan mulla vielä se korona" sekä kertoi ettei karanteeninsa ole vielä edes loppunut. (Vaikka se ilmeisesti on tosiasiassa loppunut mutta valehteli kiusatakseen ja ärsyttääkseen työtään tekeviä) Lopulta vartijat saattoivat Nikon ulos, ei talutettu eikä kannettu vaan Niko käveli edellä ja vartijat perässä.

Tämän jälkeen Niko julkaisi vielä ig-stoorin jossa väitti että oli illan kotona miettien minkä leffan katsoisi ja hetkeä myöhemmin koko ig-tili meni yksityiseksi.

Kommentit (161)

Vierailija
141/161 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ois aika moni suomalainen työttömänä, jos kännisekoiluista pitäis antaa potkut

No ei olisi, aikuiset työssäkäyvät ihmiset hallitsee juomisensa ja vähintäänkin osaavat humaltuneenakin käyttäytyä. Tämähän ei ollut Nikon ensimmäinen raivari. Ja jos hän ei tekisi julkista työtä ja olisi somevaikuttaja, saattaisi tän nyt sit voida unohtaa. Mutta Nikon ollessa kyseessä, todellakin jos (kun) someyhteistyöt puretaan/tv-hommia ei tule, on se ihan oikein. Vähemmästäkin menetetty vastaavia.

Ja vihanhallintakurssille jo aiemmin hän olisi kuulunut, psykiatrille myös. Epävakaa persoonallisuushäiriö?

Vierailija
142/161 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D Kyllähän anteeksipyytelyt on naurattanut. Tuommoista sattuu ja tapahtuu toisinaan. Huvitti ehkä eniten, että kuvitteli olevansa oikeassa, kun directiin kuvas. :D

Ihmettelen, ettei näitä kännisekoiluja ole ollut enemmän. Instakin jo monia vuosia vanha.

Sen instastoorit ei muuta olekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/161 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

35-vuotias? Mun isällä oli sen ikäisenä perhe elätettävänä, ja itse rakennettu ok-talo. Eikö miehet aikuistu enää ollenkaan?

On paljon kivempaa olla ikuinen mieslapsi.

Elämä on helppoo kun ei tarvi ottaa perheestä vastuuta.

Vierailija
144/161 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

35-vuotias? Mun isällä oli sen ikäisenä perhe elätettävänä, ja itse rakennettu ok-talo. Eikö miehet aikuistu enää ollenkaan?

On paljon kivempaa olla ikuinen mieslapsi.

Elämä on helppoo kun ei tarvi ottaa perheestä vastuuta.

Saati itestään. Surullista kyllä, kun Nikolla on selkeästi halu kehittyä ja aikuistua, mutta kun ei se nyt sit vaan onnistu. Hakisi ammattiapua ja vaihtaisi piirejä ja ja…

Vierailija
145/161 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niko kuulunee siihen ihmistyyppiin, joka ei havaitse omaa ikääntymistään, vaan kuvittelee teini-iän jatkuvan ikuisesti ja käyttäytyy sen mukaisesti.

Henkisesti hän on kyllä esiteinin tasolla.

Se on kyllä totta!

T. Sama

Vierailija
146/161 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä tositeeveejulkkis joka kitisee joka asiasta kuin pikkutytöt?

On, joo.

Vierailija
147/161 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komeet on ammatit. Ihan kannattais yliopistoon pyrkiä noilla "papereilla". 👍

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Niko_Saarinen

Ei mutta oikeesti: ottais jo sen elämänsä hallintaan! Viiden vuoden kuluttua se täyttää neljäkymmentä vuotta. Nuoruus haihtui jo reilu vuosikymmen sitten.

Vierailija
148/161 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ois aika moni suomalainen työttömänä, jos kännisekoiluista pitäis antaa potkut

Tietääkö kukaan täällä öyhöttävistä, onko tämä työlainsäädännöllisesti edes mahdollista?

En ole öyhöttäjä, enkä tiedä työlainsäädännöstä kovin syvällisesti, enkä ole seurannut kyseitä tyyppiä, mutta netissä tuli uutinen vastaan, joten alkoi "kiinnostamaan" henkilö. Aika railakasta menoa näytti videolla olevan. Eli jos työntekijän käyttäytymisestä vakavaa haittaa yritykselle, niin irtisanomisperusteet on olemassa. Emme siis tiedä aiheuttaako tämä vakavaa haittaa yritykselle, mutta ainakin jossakin määrin yksilölle. Ihan hyvä että pyytänyt nöyränä anteeksi, mutta myöskin tuollaisissa tilanteissa kannattaa nöyränä hoitaa käyttäytymisen seuraukset. Vaikka kuinka on "kännissä", niin asiat voi johtaa kunnianloukkaussyytteisiin ym. ja vartijan vastumamisesta ja sen kuvaamisesta voi seurata jotain sanktioita. Ja varmasti kyseisessä apteekissa erittäin epämiellyttävä tunnelma tuollaisen jälkeen. Eli jos tuollainen käyttäytyminen on "vaan kännisekoilua" ja painettaisiin villasella, niin kaikilla muillakin sitten pitäisi olla oikeus samaan. Voi vartija- ja myyjäparat jos tämä on ihan normaalia toimintaa ja siihen ei sais kummemmin reagoida.

Vierailija
149/161 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan parasta! Niko olet MESTARI!

Vierailija
150/161 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulosti ihan samalta kuin 13v (?) sitten BB:ssa ennen kuin heitti lasin. Ylimielistä käytöstä.

Eikä mitään oo oppinu vieläkään. Vaikutti aika uhriutumiselta koska me ”tosi tb julkkikset nyt voidaan”. ”Mä hankin tälle lehmälle potkut, te kiusaatte mua ja mitä mä oon tehnyt.. ” niinhän se huusi videolla..

Vierailija
151/161 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutti pahimman luokan asiakkaalta, perus mitä tulee joka pe la ilta örveltään. Uhkaa hankkivansa potkut ja huutaa liikkeessä

Vierailija
152/161 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miksi jonkun turhan julkkiksen tekemiset pitäisi ketään kiinnostaa?

Hyvä pointti toi sana turhan luokan.. tosi tv tähdet on. En arvosta tosi tv tähtiä, mitä ovat tehneet et ovat menneet sekoilemaan reality ohjelmiin? Enemmän arvostan niitä julkkiksia jotka tekevät jotain arvostettavaa tai työnsä eteen tehnyt kuten laulajat musiikkia

Vierailija
153/161 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi voi kuulostaa surkealta. Ja tosiaan, Niko on jo 35-vuotias aikuinen mies eikä mikään teini. Ei mun mielestä tuo mene edes mihinkään tavalliseen nolon kännimokan piikkiin. Musta kännimoka on sellainen, että vaikkapa kaverin kaverille avautuu, että on ihastunut siihen (joko kertomalla tai laittamalla viestejä). Tavallinen kännimoka EI ole apteekissa työntekijöille riehuminen, EI myöskään vartijoille riehuminen. 

Onko Nikolla mitään koulutusta tai "oikeaa" työtä? Vuosia sitten taisi olla Glitter-korukaupan myyjänä mutta tuskin enää. Ilmeisesti somen ammattilainen ja myös ammattimainen tosi tv-kilpailija. Varmaan siinä ihan hyvä ja elättää näemmä itsensä, mutta on toi jotenkin surullista silti. Toivottavasti Niko kuitenkin elämäänsä tyytyväinen. 

Joo saa nähdä miten itse selittelee asian lopulta mutta ei tosiaan ole mikään kännimoka tuollainen, ei pelkkä alkoholi kenestäkään ylimielistä, ilkeää, muita haukkuvaa ja tarkoituksella provosoivaa idioottia tee. Tuo kuvaaminen vaikka toiset pyytää lopettamaan on jo itsessään loukkaavaa ja typerää. Siihen päälle uhkailu mahdollisella koronatartunnalla ja vartijoiden provokaatio valehtelemalla rikkovansa koronakaranteenia on ihan naurettavaa ja tässä ajassa täysin typerää. Muistetaan että Niko itse tartunnan tultua julki oli uhrina kun ihmiset kommentoivat tartuntaa ikävään sävyyn (leimattiin bilettäjäksi ja väitettiin että reissannut ympäri suomea kissanristiäisissä joka oli kyllä aika totta) ja nyt suhtautuminen koronaan on sitten tuo. [/quote

Jep aika ristiin menee jutut

Vierailija
154/161 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaako ottaa asian esille tulevissa radio-ohjelmissaan? Tekee Rosanna Kuljun kanssa jotain ohjelmaa, en muista, että milloin ja mille kanavalle..

Pakko sanoa et aion kääntää kanavaa, meni maku koko tyyppiin ja luulin ihan kivaks tyypiks.. työnsä puolesta.. Ja ei tuo anteeks pyyntö enään mitään muuta eikä edes merkkaa ulospäin.., teot ne aina todistaa.. ei ne anteeks pyynnöt sanoina perään. Niitäkö pitäis nyt uskoo kun selittelee et on nii pahoillaan? Mistä sitä tietää?

Vierailija
155/161 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on kyllä täys k*sipää. Tuollainen ääliö sitten vielä otetaan NRJ:lle töihin. Kasvaisi aikuiseksi.

Joo Huh huh. Eihän tuola apteekissa saa edes kuvata?😀😅

Vierailija
156/161 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaako ottaa asian esille tulevissa radio-ohjelmissaan? Tekee Rosanna Kuljun kanssa jotain ohjelmaa, en muista, että milloin ja mille kanavalle..

NRJ taitaa olla. Mutta varmaan tekee aiheesta hassun podcast-jakson jossa nauraa jutulle ja kertoo lisäksi miten ikäviä kommentteja sai vaikka ihmiset ei edes tiedä mitä tapahtui. Mutta Niko kun sinä kuvasit kaiken tuhansille ihmisille, me tiedämme tasan mitä tapahtui. Palasi juuri töihin sen karanteeninsa jälkeen mutta itse toivoisin kyllä että kanava laittaisi viikoksi lomalle ja ehdottaisi vaikka alkottomuutta jatkossa jos ei pysty käyttäytymään asiallisesti. 

Näinhän ne media persoonat tuppaa tekeen. Sit vähän naureskellaan ja toistetaan uudestaan taas joskus. Eikös toi heitellyt jotain laseja bb ssä 2008??

Vierailija
157/161 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

koronalla uhkailu oli jo pohjanoteeraus

😂

Vierailija
158/161 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nikoooo ei hitto... no, semmosta sattuu, ja hienosti pahoitteli heti jne. Kamoon tyyppi on just ollu koronaeristyksessä pari viikkoa, ymmärrän ylilyönnin kun viimein pääsi vapauteen ja dokaamaan, meni vähä yli.

Jokainen meistä kellä ollu karanteeni oikeuttaakin käyttäytyy noin? Ja mennä riehuun apteekkeihin? Ja kuvata työntekijöitä? Haukkua heitä ja uhkailla potkuilla ym...

Vierailija
159/161 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme ja kumma, kun tälläkin tyypillä riittää seuraajia, häntä pyydetään osallistumaan noihin tositv-lähetyksiin. Ihan tyhjäsn toimittamisesta saa tääkin kaveri elantonsa. Opiskelisi ammatin ja menisi kunnon töihin.

No onhan tällaista urpoa mielenkiintoisempaa seurata kuin jotain asiallista käyttäytyjää. Siihen koko tositv perustuu. Eihän ketään kiinnosta katsoa kun joku käy asiallisesti apteekissa, ostaa Buranaa, kiitos ja näkemiin.

Vierailija
160/161 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orava päissään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi