Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin löytää röyhkeän välittäjän

Vierailija
18.09.2014 |

joka laittaa kiinteistön huomattavaan ylihintaan myyntiin (pääkaupunkiseudulla). Mikä sopiva toimisto?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään röyhkeää paikalla?

Vierailija
2/14 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Habitare, me vedettiin ihan överi hinta ja tyhmä vielä maksoi=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydät vain eri välittäjiä arvioimaan asuntosi ja kysyt, että mikä olisi heidän mielestään maksimihinta jonka siitä voisi pyytää. Sen jälkeen valitset isoimman. Sen tehnyt välittäjä on myös röyhkein.

Vierailija
4/14 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 10:25"]

Pyydät vain eri välittäjiä arvioimaan asuntosi ja kysyt, että mikä olisi heidän mielestään maksimihinta jonka siitä voisi pyytää. Sen jälkeen valitset isoimman. Sen tehnyt välittäjä on myös röyhkein.

[/quote] 

Ei jaksais kaikkia mänttejä tavata. Ajattelin oikaista ja siksi pyydän mestareilta neuvoja. 

Vierailija
5/14 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 10:15"]

Habitare, me vedettiin ihan överi hinta ja tyhmä vielä maksoi=)

[/quote] 

Möitte itse? Google ei löydä habitaren nimistä välitystoimistoa 

Vierailija
6/14 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä itse ensin. Moni ostaa mielummin ja helpommin, vaikka ylihintaa yksityiseltä, kun on tekimissä välittäjän kanssa.

Vierailija
7/14 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei osaa yhtä hyvin olla kusipää kuin minä niin myin itse ja sain sen minkä halusin, kun yksikään välittäjä ei lähtenyt sille tielle, kun heillä on muka ammattietiikka olla pyytämättä ylihintaa, kun se vaikuttaa sitten taas seuraavan vastaavan kohteen myyntiin. Millainen kauppias muka sellainen on joka ei kuseta...

Vierailija
8/14 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan valita röyhkeimmän hinta-arvion tehneen välittäjän, mutta tuskin hän saa kauppoja tehtyä. Antaa korkean arvion siksi, että saisi asuntonne välitettäväkseen. Puolen vuoden päästä toinen välittäjä yrittää sitten myydä asuntoanne alennettiin hintaan.

Vierailija
9/14 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on paras suositus, että myydä itse. Haluaisin kuitenkin enempi näkyvyyttä  ja tähän asiaan välittäjä sopisi parhaiten. 

Vierailija
10/14 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 10:37"]

Voithan valita röyhkeimmän hinta-arvion tehneen välittäjän, mutta tuskin hän saa kauppoja tehtyä. Antaa korkean arvion siksi, että saisi asuntonne välitettäväkseen. Puolen vuoden päästä toinen välittäjä yrittää sitten myydä asuntoanne alennettiin hintaan.

[/quote] 

Asunnosta tässä ei ole kyse ja mitään pakkoa ei ole myydä. Mutta kokeilla vois aina 

Vierailija
11/14 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy itse, monilla itse myyvillä on röyhkeän korkea pyyntihinta. Joka kaupungista löytyy oma kalliimpia asuntoja myyvä välittäjä, joka hinnoittelee kaikki reilusti yli alueen hintatason, Espoossa firma on Lea Jakama Oy, en tiedä kuinka hyviä ovat myymään asuntoja (toteutuuko kaupat pyyntihinnoin tai edes lähelle), en ole ollut asiakas. Varmasti kuitenkin ammattitaitoiset työntekijät.

Toinen tunnettu ylihinnoittelija tällä alueella on Prima kiinteistöt.

Mutta saat parhaiten selville mikä on oman alueesi ylihinnoittelija, kun kutsut mahdollisimman monen yrityksen välittäjän tekemään arvion, kokemuksen perusteella väitän että erot ovat huomattavat! Mutta me myimme asunnon itse ja saimme parhaan hinnan sillä tavoin.

Vierailija
12/14 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 10:38"]

Se on paras suositus, että myydä itse. Haluaisin kuitenkin enempi näkyvyyttä  ja tähän asiaan välittäjä sopisi parhaiten. 

[/quote]

Näkyvyyttä?! Sinne se katoaa muiden ilmoitusten joukkoon. Laita itse yhden kuvan ilmoitus Hesariin!

Vierailija
13/14 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 10:54"]

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 10:38"]

[/quote]

Näkyvyyttä?! Sinne se katoaa muiden ilmoitusten joukkoon. Laita itse yhden kuvan ilmoitus Hesariin!

[/quote]

Ja arkipäivän numeroon -sieltä se pomppaa esiin.

Vierailija
14/14 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, tuota en tullutkaan ajatelleeksi. Pitää ihan kokeilla. Kiitos teille kaikille vastauksista ja erinomaista päivän jatkoa!