Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Remppa vai muutto Suomi OFFICAL

Vierailija
21.08.2021 |

Kausi 1 alkaa 26.8.2021 klo 20 nelosella. Asuntoja etsii kiinteistönvälittäjä Anne Ramsay sekä kämppiä ehostaa uuteen uskoon sisustusarkkitehti Marko Paananen.

Alkumietteitä?

Kommentit (2482)

Vierailija
921/2482 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä neljäs jakso on mun lemppari tähän mennessä! Mielestäni remppa onnistui tosi hyvin. Voisin ihan hyvin muuttaa asuntoon tuon keittiön ja olohuoneen perusteella. Ihanan korkea ja valoisa olohuone, paljon raikkaamman oloinen takan vaihduttua. Keittiö oli myös kivan näköinen. Isot ikkunat jotenkin korostuu nyt remontin jälkeen ja muutenkin talo näytti ihan eriltä kuin mitä muistin alun esittelyn jälkeen (hyvällä tavalla).

Kodinhoitohuone oli tosin vähän omituinen. Todella synkkä ja ei yhtään laskutilaa? Olisin myös jättänyt keittiöstä toisen altaan ja/tai tiskikoneen pois, ja laittanu tilalle vaikka sen viinikaapin.

Annen esittelemät kohteet oli oikeastaan tylsiä. Ainoastaan ensimmäinen kohde oli kiva. Harmi.

Mutta tiivistettynä: tykkäsin jaksosta ja toivon tällaisia jaksoja lisää!! Ei mitään lämmitettyjä korokkeita ja apinoita seinillä.

Vierailija
922/2482 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marko onnistui taas yllättämään teidät jotka olette jo ehtineet märehtiä negatiivisesti lopputulosta.  Jotkut ovat jääneet jumiin sinne 3-jakson lämmintasolle, päästäkää jo irti vaikka siellä olisikin ihmeellistä ja mukavaa oleilla.  Jatketaan matkaa ja uteliaina odottamaan 5-jaksoa.  Mitähän meille on silloin tarjolla.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
923/2482 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marko onnistui taas yllättämään teidät jotka olette jo ehtineet märehtiä negatiivisesti lopputulosta.  Jotkut ovat jääneet jumiin sinne 3-jakson lämmintasolle, päästäkää jo irti vaikka siellä olisikin ihmeellistä ja mukavaa oleilla.  Jatketaan matkaa ja uteliaina odottamaan 5-jaksoa.  Mitähän meille on silloin tarjolla.  

Mitä ihmettä tekee kodinhoitotilalla jossa ei ole lapsiperheessä ollenkaan laskutasoa?

Vierailija
924/2482 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta 3.-jakson remppa oli rimanalitus, mutta 4. jakson remppa oli onnistunut. Varsinkin kodinhoitohuone oli kokenut häkellyttävän muutoksen.

Miten siellä viikataan pyykit?

Mä viikaan pyykit aina kuivaustelineen päällä ja vien siitä suoraan makkareiden kaappeihin. En tarvitse laskutilaa yhtään mihinkään. Tuo olisi mulle aivan ihanteellinen kkh.

Vierailija
925/2482 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta 3.-jakson remppa oli rimanalitus, mutta 4. jakson remppa oli onnistunut. Varsinkin kodinhoitohuone oli kokenut häkellyttävän muutoksen.

Mä viikaan pyykit aina kuivaustelineen päällä ja vien siitä suoraan makkareiden kaappeihin. En tarvitse laskutilaa yhtään mihinkään. Tuo olisi mulle aivan ihanteellinen kkh.

Nelihenkisen perheen kaikki pyykit ja vaatteiden seulomiset jne?

Miksi? Eikö sen kodinhoitohuoneen koko idea ole se ettei tarvitse keksiä kepulikonsteja?

Vierailija
926/2482 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takan vaihto uuteen oli kyllä hyvä juttu.

Jäljellä olevalla rakennusoikeudella mies suunnittelee yhden muuttokohdevaihtoehdon innoittamana rakentavansa lisäsiiven ”anoppiluolan” saunoineen. Kun 30 asteen pakkasessa lapset ovat juosseet pihan poikki, voi heidät näppärästi laittaa temperoitumaan peltikaminan kylkeen.

Vierailija
927/2482 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Eikö sen kodinhoitohuoneen koko idea ole se ettei tarvitse keksiä kepulikonsteja?

No tietysti, mutta tuo tila ei ollut mikään kunnollisen kodinhoitohuoneen kokoinen. Vaimolle oli tärkeintä että on lattiakaivo ja että mahtuu kunnolla lasten kanssa tilaan.

Vierailija
928/2482 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä avartui olohuone, kun takka vaihtui. Todella hyvä päivitys joka nosti talon arvoa, sopii paremmin arkkitehtuuriin kuin alkuperäinen versio.

Keittiön lattian piikkaus ja lattialämmityksen uusiminen oli turhaa rahanmenoa. Yksi iso allas ja tiskikone olisi riittänyt pienelle perheelle. Mies olisi saanut viinikaappinsa ja työtasoa olisi jäänyt enemmän.

Tila kodinhoitohuoneessa oli ehkä tärkeämpi kuin viikkaustaso. Pyykit voi vetää kuivurista koriin ja viikata muualla. On siinä vielä tasolle paikka tai ripustustilaa ulkovaatteille tai kenkätelineelle, minkä perhe sitten tarpeellisimmaksi näkeekin.

Pelotti katsoa tämä jakso edellisen antikliimaksin jälkeen, mutta onneksi perhe vaikutti nyt tyytyväiseltä.

Vierailija
929/2482 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tietysti, mutta tuo tila ei ollut mikään kunnollisen kodinhoitohuoneen kokoinen. Vaimolle oli tärkeintä että on lattiakaivo ja että mahtuu kunnolla lasten kanssa tilaan.

Niin ku pitää saada tuoda se kaikki kura väkisin sisään…

Vierailija
930/2482 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sitten heillä velloo siellä avotilassa ne perheen pyykit

Vierailija
931/2482 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös siellä ollut kaappeja? Luulisi että kaapissa on koreja pyykille.

Vierailija
932/2482 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin rahvasta kun pitää heti jakson alussa tuoda esiin miten on teekkari ktm ja sitten vielä kohta otm. Miten se liittyi mitenkään mihinkään?

Vierailija
933/2482 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne pitää lajitella ja viiksta ensin.

Ei ne kaappiin itse lennä.

Vierailija
934/2482 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaako täällä osa noi käsikirjoitetut kinastelut tosissaan? :O

Tulee ainoastaan myötähäpeä, on niin selvästi laitettu vuorosanat suuhun. Nainen on varsinkin ihan vaikeana. Kanadan versiossa sentään kuittailu ja sanailu on luontevaa ja hauskaa eikä kuullosta yhtä käsikirjoitetulta. Miksi pitää yrittää jäljitellä, jos ei yhtään luonnistu, vetäisivät vaan enemmän itselleen sopivaan tyyliin..tai sitten juontajat vaihtoon.

Vierailija
935/2482 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä oliko Nordealta kauhean fiksu veto lähteä tähän ohjelmaan noin isosti yhteistyökumppaniksi, kun jo pitkään on ollut tilanne, ettei Nordea pysty ottamaan yhtään uutta asuntolaina-asiakasta ja vanhatkin saavat neuvotteluaikoja viiden viikon päähän. 

Mitenkähän pitkään? Me pari kuukautta sitten saatiin asuntokaupat ja -lainat Nordean kautta tosi sujuavasti järjestettyä, paljon sujuvammin kuin miltään muulta pankilta onnistui.

Vierailija
936/2482 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka haluaa viettää aikaa pienessä umpiossa jossa on kuravaatteita kuivumassa? Ei siellä ole ilo käsitellä puhdasta pyykkiä.

Mieluummin vien ne vaikka tv:n tai ikkunan ääreen, viikkaan siinä ja kannan kaappeihin.

Vierailija
937/2482 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voihan ne viedä korissa vaikka makkarin sängyn päälle lajitella ja viikata siinä.

Vierailija
938/2482 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaako täällä osa noi käsikirjoitetut kinastelut tosissaan? :O

Tulee ainoastaan myötähäpeä, on niin selvästi laitettu vuorosanat suuhun. Nainen on varsinkin ihan vaikeana. Kanadan versiossa sentään kuittailu ja sanailu on luontevaa ja hauskaa eikä kuullosta yhtä käsikirjoitetulta. Miksi pitää yrittää jäljitellä, jos ei yhtään luonnistu, vetäisivät vaan enemmän itselleen sopivaan tyyliin..tai sitten juontajat vaihtoon.

Ei ne kanadalaisetkaan kaikki niin luontevia ole.

Vierailija
939/2482 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta UK-versio on paras versio tästä formaatista. Etenkin ensimmäisellä kaudella asiakkaissa oli todella aitoja muutospelkoisia ja itsepäisiä jääriä ja kanadalaisten ökytalojen jälkeen oli virkistävää nähdä englantilaisia pimeitä ja sokkeloisia taloja joita ei rempattu ökybudjeteilla. UK-versio ja aussiversio tuntuvat aidoimmilta.

Olen nähnyt vain kaksi jaksoa Suomi-versiosta ja olen pettynyt tympeään formaattimaisuuteen ja tuotesijoitteluun. Kiinteistönvälittäjä ja sisustussuunnittelija ovat kyllä hauskoja, sympaattisia ja aidon tuntuisia persoonia ja se helpottaa katsomista. Pidän kuitenkin pelkistetymmästä sisustustyylistä enkä Innon aikaankaan ollut kovin innostunut lopputuloksista.

Vierailija
940/2482 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan muu kiinnittänyt huomiota Markon olemukseen. On jotenkin niin pöhöttyneen näköinen, mahtaakohan juoda viiniä iltaisin... 🤔

Ketju on lukittu.