Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Remppa vai muutto Suomi OFFICAL

Vierailija
21.08.2021 |

Kausi 1 alkaa 26.8.2021 klo 20 nelosella. Asuntoja etsii kiinteistönvälittäjä Anne Ramsay sekä kämppiä ehostaa uuteen uskoon sisustusarkkitehti Marko Paananen.

Alkumietteitä?

Kommentit (2482)

Vierailija
2321/2482 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, kylppäriin tuli tepidarium. Ihme, ettei vielä mitään polemiikkia. Aikaisemmassa rempassa siitä riitti monta sivua päivittelyä ja ihmettelyä.

Mun mielestä se sopi tähän remppaan. Tarkoituksena oli kuitenkin tehdä luksusta ja vähän överiä ja ukko kaivoi kuvetta mukisematta. Ihan eri asia, jos kyseessä on lapsiperhe tiukalla budjetilla ja toivotaan käytännöllisyyttä.

Vierailija
2322/2482 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan 50+ pariskunta muuta keskenään hevonkuuseen Turun saaristoon kun työt, bisnekset ja ystävät pk-seudulla. Katselemaan kumppanin repsahtavaa olemusta ja hevosenlantaa lapioimaan. Annen viimeinen ehdotus ei mennyt ihan putkeen.. :D

No ei mennyt kyllä ensimmäinen eikä toinenkaan. Jos asiakas antaa ohjeeksi että haluaa omaa rauhaa, luonnon läheisyyttä, merinäköalan ja oman saunan, niin tuo muija vie saunattomaan kerrostaloasuntoon ja johonkin kytyiseen rivariin. Ja kun ei enää mitään muuta keksi niin vie sitten fuckin' Turkuun! Ihan vitsi koko nainen kiinteistövälittäjäksi!

Anne on mennyt väärään firmaan töihin ja muutenkin koko ohjelman konsepti on outo. Siellä pitäisi etsiä kaikista myynnissä olevista eikä vain omista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2323/2482 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaa, että teillä, jotka ette ole remontoineet, ei ole mitään käsitystä remonttien hinnoista. Tässä meidän viime vuosien remontteja:

Keittiön remontointi (uudet kaapit, pientä maalausta, vähäiset sähkö-/putkityöt) 24 789 €

Olohuoneen, keittiön ja eteisen tapettien poistaminen, seinien tasoitus ja maalaaminen 10 780 €

Terassin ja yläkerran pienen parvekkeen lasitus 24 000 €

Kylpyhuoneen ja saunan (12 neliötä) remonteista tarjouskilpailu menossa ja tuskin saadaan yhtään tarjousta, jossa kokonaiskustannukset jäävät alle 19 000 euron.

Kaikki remontit on kilpailutettu ja tarjouksissa on ollut eroa vain 2000 euroa

Sinua on kusetettu tai et vain osaa pyytää tarjouksia oikeista paikoista. Olen selvinnyt huomattavasti edullisemmin. Kyseessä omakotitalo pääkaupunkiseudulla.

Olet taitanut löytää ns. sarjayrittäjän, joka jättää kaikki verot maksamatta ja materiaalien laatu heikkoa. Tuon ylla olevan hinnat ovat ihan tätä päivää ns. avaimet käteen rempoissa, joissa materiaalien hinnat keskitasoa.

Vierailija
2324/2482 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ikinä palkkaisi Markoa sisustusarkkitehdiksi, enkä Annea etsimään mulle asuntoa. Eikö nuo tajua miten ne tekee itselleen ammatillisesti hallaa arvostelemalla asiakkaiden taloja, tuhlaamalla järjettömästi rahaa ja nauramalla suu auki typerille jutuilleen?

Se pitää myöntää, että kalliohuonepariskunta aiheutti useammankin kateudenpistoksen ja naama vihertää tällä hetkellä tässä meidän talossa, joka oli halvempi kuin noiden remonttibudjetti… Kyllä kelpaisi itsellekin tuollainen koti ja rikas míes.

Vierailija
2325/2482 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten minulla on sellainen muistikuva, että tuo Kaarinan kiinteistö on ollut jo jossakin ohjelmassa, Suomen kaunein koti?

En nyt oikein ymmärtänyt, miksi kohde piti hakea Kaarinasta? Toisaalta saihan se hyvän mainospätkän. Kohde oli upea, samoin remonttikin.

Vierailija
2326/2482 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Artti vaimoaan nuorempi? Katsoin heti että on nuorekkaamman oloinen ja nuoremman näköinen kuin rouvansa. Artin syntymävuosi 1975, sen löysin netistä. Nuoresta asti varmaan olleet yhdessä, jos kaksi aikuista lastakin jo lentänyt pesästä.

Luulin Arttia pitkälti yli viisikymppiseksi. Olen saman ikäinen ja meillä on myös aikuiset lapset lentäneet pois kotoa. Mitä vikaa pitkässä suhteessa on? Eipä ole kaikenlaisia gold diggereitä kynimässä.

Miten ihmeessä sait tästä ikäpohdinnasta hyökkäävän vastakommentin parisuhteen pituutta koskien? Kaikkia sitä leipä elättääkin…

Samat sanat sinulle. Miksi se sinua kaivelee onko Artti nuorempi vai vanhempi vaimoaan? Keskity omaan elämääsi.

Vierailija
2327/2482 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Artti vaimoaan nuorempi? Katsoin heti että on nuorekkaamman oloinen ja nuoremman näköinen kuin rouvansa. Artin syntymävuosi 1975, sen löysin netistä. Nuoresta asti varmaan olleet yhdessä, jos kaksi aikuista lastakin jo lentänyt pesästä.

-75?!! Vuotta nuorempi kuin mun mies. Luulin 50-55-vuotiaaksi. Rouva näyttää myös sen ikäiseltä.

Vierailija
2328/2482 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulin Arttia pitkälti yli viisikymppiseksi. Olen saman ikäinen ja meillä on myös aikuiset lapset lentäneet pois kotoa. Mitä vikaa pitkässä suhteessa on? Eipä ole kaikenlaisia gold diggereitä kynimässä.

Ei hän kyllä miltään pitkälti yli viiskymppiseltä näyttänyt! Itse veikkasin että max 50, mutta olikin näköjään vähän nuorempi. Nainen näytti kyllä vanhemmalta.

Vierailija
2329/2482 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta remontti oli onnistunut ja pariskunta ihana.

Olen kateellinen siitä kalliohuonebaarista, haluan sinne punkkua juomaan :)

No, kateellinen olen siitäkin, että käyttivät remppaan saman verran rahaa mitä me maksoimme talostamme Nurmijärvellä :D

Bo lkv on huono valinta tähän sarjaan. Heillä ei ole riittävästi taloja ja asuntoja tarjolla. Nytkin ainoa sopiva löytyi jostain korvesta, kaukana jopa Turusta

Vierailija
2330/2482 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-75?!! Vuotta nuorempi kuin mun mies. Luulin 50-55-vuotiaaksi. Rouva näyttää myös sen ikäiseltä.

No ei todellakaan näyttänyt kumpikaan yli 50 vuotiaalta.

Vierailija
2331/2482 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan näyttänyt kumpikaan yli 50 vuotiaalta.

Rouva kyllä näytti yli viisikymppiseltä. Luulen, että hänen vierellään miehestäkin tuli ikäistään vanhempi vaikutelma.

Vierailija
2332/2482 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katson tätä kalliohuonetalojaksoa. Sähkökaapin johtojen järjestely 15 000e??? Anteeksi mitä?

Ajattelitko, että sillä viidellätoista donalla ei tuossa tapauksessa tehty muuta kuin järjesteltiin vähän johtoja sähkökaapissa?

Vierailija
2333/2482 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asukkaiden ulkonäkökö tässä vaati remonttia vai talo? Minun mielestä mukava ja tasapainoisen oloinen pariskunta. Onhan siihen totuttu että menestyvä mies vaihtaa tavisvaimon nuoreen edustusvaimoon, mutta jospa tässä mentiin luonne edellä.

Kiinteistönvälittäjä pani kyllä parastaan, oli kiharaa ja viimesen päälle ehostukset. Paniko kukaan muu merkille?

Vierailija
2334/2482 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuleeko jotkut ihan tosissaan että nuo "ongelmat" jne ei ole käsikirjoitettuja?

Etenkin, kun tuo ongelma tulee eteen joka ikisessä jaksossa. Luulisi, että rakennuksen kunto tarkistettaisiin edes auttavasti ennen kuin lähdetään kaatamaan seiniä, mutta ehei.

Vancouverin vastaavassa tulee myös joka kerran esiin " yllättävä" ongelma, joka vaatii lisärahaa.

Vierailija
2335/2482 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies näytti ikäiseltään ja nainen vähän vanhemmalta. Kiinteistövälittäjä varmaan mielellään ottaisi itselleen tuollaisen rahoittaja miehen;)

Vierailija
2336/2482 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua alkoi kiinnostaan se mies. Ajattelin pyytää face kaveriksi:)

Vierailija
2337/2482 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun tämä loppui!

Vierailija
2338/2482 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän vaan halutaan näkyvyyttä BO lla myynnissä oleviin kohteisiin. Ja tietty, kun kuvauspäivät on tietyt, niin sillon ne on tarjolla ne, jotka ovat.

Vierailija
2339/2482 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, kylppäriin tuli tepidarium. Ihme, ettei vielä mitään polemiikkia. Aikaisemmassa rempassa siitä riitti monta sivua päivittelyä ja ihmettelyä.

Mun mielestä se sopi tähän remppaan. Tarkoituksena oli kuitenkin tehdä luksusta ja vähän överiä ja ukko kaivoi kuvetta mukisematta. Ihan eri asia, jos kyseessä on lapsiperhe tiukalla budjetilla ja toivotaan käytännöllisyyttä.

Samaa mieltä, eka mihin toi tepidarium oikeasti sopi. Kun vielä asukkaat itse sanoivat että lojuskelevat saunalla lukemassa päivän lehdet, niin nythän sä voit ottaa ton tepidariuminkin siihen käyttöön. Ja se kellarihuone oli oikeasti upea. Hieman ihmettelin sitä asunnon hintaa rempan jälkeen, mutta siinä ei siis varmaankaan ollut oikein pihaa siinä talossa? Kuvissa näytti ainakin siltä. Mutta on toi ongelma toi Bo Lkv tossa ohjelmassa, Kirkkonummella on ihan omalla rannalla 1,5milj tönöjä vaikka kuinka ja Espoossakin, toki rantaraitin takana, mutta merinäköalalla tuossa vaikka Saunalahdessakin useampia. Ei ku lähdetään kattomaan kesämökkiä 30km Turun keskustasta:)

Vierailija
2340/2482 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies näytti ikäiseltään ja nainen vähän vanhemmalta. Kiinteistövälittäjä varmaan mielellään ottaisi itselleen tuollaisen rahoittaja

Outo kommentti. Huippuvälittäjät tienaavat varsin hyvin. Huonommatkin pk-seudulla ok, koska hinnat korkeammat ja provikat myyntihinnasta.

Ketju on lukittu.