Muut naiset joko mulkoilevat murhaavasti tai painavat katseen maahan kun kävelen ohi
Olen ilmeisesti kaunis, mutta tuo on päivittäistä ja siksi aika raskasta. Olen maanläheinen ja kiltti nörtti, eikä minua kiinnosta "kilpailla" muiden naisten kanssa. Lisäksi olen jo suhteessa, enkä kilpaile heidän kanssa miehistäkään. Miksi naisen täytyy olla naiselle susi?
Kommentit (31)
Tuota, tuota...bipolaarihäiriö alkaa tavanomaisesti juuri noin, grandioottiset kuvitelmat omaan itseen liittyen ovat rajattomat. Vauhtisi tulee tuosta vielä kiihtymään.
Vierailija kirjoitti:
Häh? Kyyläätkö muita noin tarkkaan? Tulin äsken kaupasta kävellen enkä muista yhtään, kuka katsoi minnekin ja millä ilmeellä.
Hanki itsetunto.
Heh, kertooko se hyvästä itsetunnosta, jos ei kykene havainnoimaan ympäristöään tai siinä olevia ihmisiä, ota pussi pois päästä ja hanki SE itsetunto.
Vierailija kirjoitti:
Tuttu juttu. Olen jo vanhempi, mutta vetävän näköinen. Naiset mulkoilee ja jos heillä on muehensä mukanaan, sitä vedetään kainaloon suojaan ettei vamppi pääse kiinni. Surullista. Nainen on todella naiselle susi.
Luuletko, että Vamppi-susi kyttää ja huolii ihan kenen vaan toisen nais-suden miestä, jotain rajaa tähänkin kommentointiin. Laatua tavoitellaan ja jos ämmä joutuu vetämään kaljun ja ruman miehensä syrjään tai kainaloon kun Vamppi-susi tulee, täytyy jossain olla jotain pahasti pielessä.
lol! En ole mikään lesbo. Ihan sama mille muut naiset näyttävät :D
En todellakaan mulkoile murhaavasti ketään kun tuolla kuljen. Miksi mua kiinnostaisi mulkoilla ventovierasta, oli sitten kaunis tai ruma?
Ehkä tuijotat niin ihmiset kääntää katseen. Tai niiden perusilme ei ole hymyilevä.
Hahhah, siinä on luulot itsestää.
Nainen, jonka ympärillä muu maailma pyöriii.
Jep, sellasta se on. Ilman meikkiä, hiukset sotkuponnarilla, hupparissa ja treenihousuissa kaupassa käydessä/koiraa lenkkeilyttämässä ei oo tätä ongelmaa.
Mut auta armias, jos on korkkarit ja kauniit vaatteet sekä on ilahduttanut itseään meikkaamalla nätisti & laittamalla ripset, hiukset auki tuuheana tai kiharat. JOTKUT toiset naiset katsoo sillon murhaavasti tai ilkeästi tai päästä varpaisiin yhtäkkiä arvostellen.
Tosin, jos joku painaa päänsä maahan vastaantullessaan ei se välttämättä tarkoita muuta, kuin ettei hän halua ottaa kontaktia vastaantulijoihin - ei liity ulkonäköösi mitenkään.
Itse olen yhteisöllinen puolisaamelainen niin usein hymyilen jos sattuu katsekontakti tulemaan vastaantulijan kanssa. Myös jollain saattaa olla vain huono päivä, eikä sekään liity ulkonäköön mitenkään. Mutta kyllä toiset naiset osaa olla ilkeitä, jos sattuu olemaan kaunis, se on vaan fakta, vaikkei sitä helposti myönnetä. Kauniin ihmisen pitäisi pukeutua vaatimattomasti joiden mielestä tai "feikkaa" tai "yrittää hiomioh**rata". Se on kurja piirrettiin kulttuurissamme tai joillain yksilöillä ajatusmallina.
Eron huomaa heti vaikka Berliiniin matkustaessa, siellä vastaantulijoille hymyily on kohteliasta ja toivottua, siellä olem kuin kotonani ja tulee sellaisesta pienestä kontaktista turvallinen olo.
Myös Lapissa on ihanaa kun ihmiset juttelee toisilleen kylillä, katsotaan silmiin, hymyillään, saa lämpimän vastaanoton sama se mitä on päällä. Etenkin saamelaisten keskuudessa, ollaan yhteisöllinen kansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh? Kyyläätkö muita noin tarkkaan? Tulin äsken kaupasta kävellen enkä muista yhtään, kuka katsoi minnekin ja millä ilmeellä.
Hanki itsetunto.Katselen ympärille, enkä tuijota aina kenkiäni tai puhelintani. Aika sokea saisi olla jos ei huomaisi päivittäistä ilmiötä. Itsetuntoni on oikein terve, mutta kiitos kun huolehdit.
Ei sinun itsetunto kauhean hyvä vaikuta olevan. Ihan oikeasti, suurin osa ihmisistä ajattelee lähinnä omaa elämäänsä ja keskittyvät siihen, eivätkä he edes huomaa tuntemattomien ulkonäköä ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanki itsetunto.Heh, kertooko se hyvästä itsetunnosta, jos ei kykene havainnoimaan ympäristöään tai siinä olevia ihmisiä, ota pussi pois päästä ja hanki SE itsetunto.
Itseasiassa se kertoo hyvästä itsetunnosta, eikä tarkoita sitä, että ihminen ei havainnoisi ympäristöään. Ympäristön ja ihmisten havainnointi on vähän eri juttu kuin se, että pälyilee epäluuloisena vastaantulevien ilmeitä ja tekee niistä itsekeskeisiä päätelmiä.
Vierailija kirjoitti:
Kokevat sinut uhkaksi. Reaktio on joko vältellä tai hyökätä.
Toiveajattelua.
Ehkä itse katselet ihmisiä jotenkin arvioivan näköisenä, se voi tuntua esim. kiusalliselta/hämmentävältä ja siksi vastaantulijat tekee noin.