Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun parisuhteesta tulee kämppäkaveruus.... :(

Vierailija
17.09.2014 |

Surullista mutta totta. Parisuhteemme on muuttunut vuosien aikana pelkäksi kämppäkaveruudeksi. :(

Käytännössä kaikki toimii (laskut maksetaan, asumisjärjestelyt toimii, perusarki ja kotielämä on ok ainakin ulospäin, taloudellinen turvallisuus), mutta intohimoa ei ole enää ollenkaan.  Rakkautta kyllä, mutta sellaista kaverillista. Olemme kuin kaksi samassa asunnossa asuvaa toisistamme välittävää henkilöä, kuin kämppäkaverit toisillemme.

Tähänkö pitää nyt "tyytyä"? Vai repiäkö itsensä irti "turvallisesta" elämästä ja lähteä metsästämään intohimoa ja rakkautta? Kohtalotovereita?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vähän kadehdin teitä, jotka pystytte tekemään kaikkea yhdessä miestenne kanssa ja olette toistenne parhaat kaverit. Meillä menee helposti kaikki yhteishommat riitelyksi ja ilmapiiri on usein aika kireä. Seksiä on silti ollut aina kohtuullisesti, ehkä kerran viikossa tai kahdessa vielä viime aikoinakin, vaikka mies käy hermoille ihan kybällä. Takana yli 20 vuotta riitelyä ja rakkautta, enemmän kuitenkin riitelyä. Saisinpa minäkin ihanan kämppiksen!

Vierailija
22/22 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies sanoi eilen etten mä rakasta sitä enää. Ei pidä paikkaansa, mutta on sitä mieltä. Surettaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän