Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävimmät/ rumimmat nykypäivän trendit

Vierailija
17.09.2014 |

Listataan tänne ärsyttäviä, mauttomia ja rumia nykypäivänä näkyviä trendejä.  Vaatekaupoiss on näkynyt todella paljon "karvapaitoja" jotka olivat hitti ysärillä. - HYI

Kommentit (145)

Vierailija
61/145 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä mieltä ootte chokereista? eli niistä 90-luvulla kaulassa pidettäviä muovisia tiukkoja koruja??

Vierailija
62/145 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruma kuristusnauha

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/145 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 13:59"]

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 13:27"][quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 11:44"] Mikä on taisteluananaskampaus :D Kuulostaa hienolta [/quote] sellainen, mikä Salkkareisen Jirillä on [/quote] No millainen kampaus salkkareiden kirillä on?

[/quote]

http://lmgtfy.com/?q=Salkkareiden+Jiri

Vierailija
64/145 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 14:04"]

mitä mieltä ootte chokereista? eli niistä 90-luvulla kaulassa pidettäviä muovisia tiukkoja koruja??

[/quote]

ne oli sen ajan juttu, ei kiitos enää!

Vierailija
65/145 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 13:27"]

Joo fitness! Onhan se hyvä että kunnosta pidetään huolta, mutta kun kaikkialla on fitness sitä ja fitness tätä. Joka ruokakauppa täynnä kaikkia superprotskufitness-ruokaa, ja joka helvetin treenistä ja salikerrasta pitää ilmoittaa facebookissa ja postata kuvia kun syödään kaurapuuroa raejuustolla.  

Hähää, itse käyn koulun jumppasalissa naisten jumpassa, siellä kaikki on mua n. 30v vanhempia ja mulla on jalassa vanhat verkkarit. Ja se on kivaa! Ja voi niitä fitness-tuttuja kun ne katsoo nenänvartta pitkin kun kerron mun hauskasta jumpasta.

[/quote]

Mäkin haluan tollaiseen jumppaan! Ja laittaisin otsalle sellaisen kasari-hikinauhan!

Vierailija
66/145 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

peplum-topit!!!! saa olla melkoinen riuku, ettei alavartalo näytä valtavalta..

Vierailija
67/145 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin järkyttävän ihastunut työpaikkani huippukirurgiin. Mies näytti niin ihanalta salissa vihreässä leikkauspuvussa ja salimyssyssä. Hän on 20 v minua vanhempi mutta nuorekas. No kerran olimme leikkaussaliporukan kanssa ulkona ja tällä komistuksella oli päällä kivipesty farkkutakki ja samanlaiset farkut. Hyi. Jomman kumman voisin vielä hyväksyä mutta päästä varpaisiin farkkua. Ei. Ihastus hälveni sen illan aikana ja päädyin yhteen kauniin hoitajapojan kanssa.

En ymmärrä pillifarkku inhoa. Nehän on tosi seksikkäät. Legginsit taas ovat mukavat tunikan kanssa.

Toisena inhokkina mulla on naisten housupuvut, harmaat varsinkin ja huonosti istuvat. Ne tekevät naisesta maskuliinisen. Kolmantena Louis Vuitton laukut. Tykkään eräästä mallista paljon ja haluaisin sellaisen mutta kun niitä LV:tä tai niiden kopioita on Helsingissä joka kymmenennellä.

Vierailija
68/145 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 14:20"]

peplum-topit!!!! saa olla melkoinen riuku, ettei alavartalo näytä valtavalta..

[/quote]

62 jatkaa. Unohdin peplumit. Ne on kamalia, mua ei periaattessa haittaa vaikka näyttää valtavalta tai ainakin isommalta mutta se on vaan niin ruma keksintö. Se pilaa vaatteen kuin vaatteen. Onneksi se menee ohi.

Vierailija
69/145 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se trendi, että pitää aina ja kaikesta etsiä rumuutta ja ärsyttävyyttä.

Vierailija
70/145 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

trendeistä en tiedä mutta minua ärsyttävät: tatuoinnit kenellä tahansa, sormus peukalossa joillakin miehillä(!), hiustenpidennykset, liian pienet vaatteet kenellä tahansa, yhteensopimattomat kengät vaatetukseen nähden, revityt hihat tai housunlahkeet. Tässä näin aluksi.

Vierailija
71/145 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hipsterien viikset.

Vierailija
72/145 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 14:06"][quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 13:59"]

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 13:27"][quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 11:44"] Mikä on taisteluananaskampaus :D Kuulostaa hienolta [/quote] sellainen, mikä Salkkareisen Jirillä on [/quote] No millainen kampaus salkkareiden kirillä on?

[/quote]

http://lmgtfy.com/?q=Salkkareiden+Jiri
[/quote]

No en nyt takuulla ala mitään salkkareita googlaamaan. Yöks. :

Vierailija
73/145 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo vieläkään toipunut tosta TAISTELUANANAKSESTA!! *ROTFWL*

Vierailija
74/145 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi taisteluananas on just hieno! Kyl mulle vaan semmoset miehet kelpaa. Ennemmin kuin ne joilla on joku säälittävä liuhuparran viritelmä.

Vierailija
75/145 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoiset hiukset, etenkin jos ne on ihan kuivaa, haperoa hamppua kun piti keinolla millä tahansa saada kuukaudessa mustat hiukset valkoiseksi :/ (<-- sorruin tähän itsekin ~14 vuotta sitten, oi voi sitä tukkaa, tai mitä siitä oli jäljellä :D)

Vierailija
76/145 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄTTÄRÄÄ  TAISTELUANANAAS  *nanananan nananana taisteluananaaas* bätmään

Vierailija
77/145 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 13:19"]

Kaikilla nuorilla naisilla samanlainen musta nahkatakki ja hiuspidennykset

[/quote]

Ei ole, ainakaan minulla! En ole mikään massan mukana ajelehtiva.

Tämmöinen on itsellä pistänyt kumminkin silmään: piukoissa salikamppeissa napa vilkkuen käydään kaupungilla shoppailemassa! Verkkarit ovat ylensä ne Ginasta hommatut, joissa lukee "Work out" tai "Come on" En ole mikään natsimainen mutta jotenkin tuollaisissa kamppeissa kulkeminen kaupungilla ei vaan väytä hyvältä.

Vierailija
78/145 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt muistin ne kauheat collegehaalarit! Siis se on oikein söpö alle kouluikäisellä, ala-asteikäiselläkin vielä ihan ok, mutta sitä vanhemmilla aivan naurettava muualla kuin kotona. Eniten näitä näkee ylipainoisilla teinitytöillä ja kerran näin shoppailemassa ihan aikuisen naisen valko-pinkkiraidallinen haalari päällä. Toki jos tykkää näyttää muumilta, niin mikäs siinä...

Vierailija
79/145 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 15:14"]

Nyt muistin ne kauheat collegehaalarit! Siis se on oikein söpö alle kouluikäisellä, ala-asteikäiselläkin vielä ihan ok, mutta sitä vanhemmilla aivan naurettava muualla kuin kotona. Eniten näitä näkee ylipainoisilla teinitytöillä ja kerran näin shoppailemassa ihan aikuisen naisen valko-pinkkiraidallinen haalari päällä. Toki jos tykkää näyttää muumilta, niin mikäs siinä...

MUUMILTA :D

[/quote]

Vierailija
80/145 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 12:48"]

Puoliponnari! Hyi hemmetti!!

[/quote]

Odotinkin jo, että tuleeko tämä. Ihan järkyn typerän näköistä, ja sehän täytyy siis jättää sillai sotkuselle nutturalle... ihan yhtä kamala kuin Pikku Myy-nutturat... Yöks.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi