Ärsyttävimmät/ rumimmat nykypäivän trendit
Listataan tänne ärsyttäviä, mauttomia ja rumia nykypäivänä näkyviä trendejä. Vaatekaupoiss on näkynyt todella paljon "karvapaitoja" jotka olivat hitti ysärillä. - HYI
Kommentit (145)
Naisten sivusiili, legginssit joissa jotain kukkasia tai muita räikeitä kuvioita. Teinien minimaaliset shortsit joista vilkkuu pakarat. Naisten vimma saada isot lihakset. Treenaaminen on ok, mutta miehelle ne isot lihakset kuuluu.
Whatsapp, Instagram, näytöshomous, rohkeat tunnustukset, parkatakit, seksimuodit, jatkuva vedenjuonti ja pullovesi, haasteellisuus, oudot etu- ja sukunimet, saleilu, ruokablogit, liiallinen raittius, proteiinirahkat, makeutusaineet, ryhmäytyminen, jopot, yhdessä oppiminen ja Venäjä, Venäjä, Venäjä.
Siis mä oon ainaki niin uniikki, ku en seuraa mitään typeriä trendejä!
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 12:10"]Pillifarkut kyllästyttää. Ei mene enää montaakaan vuotta tästä päivästä, kun ihmiset häpeävät suuresti kaikkia kuvia, joissa heillä on pillifarkut tai legginsit jalassa.
[/quote]
Miksi pitäisi hävetä? Ei menneisyyttä kannata hävetä. Ylipäätään suomaisilla on vahva häpeilykultturi. Trendit ovat pinnalla aikansa ja sitten tulee uudet jutut, näin on kaikkialla länsimaissa ja osin muuallakin. Nautitaan elämästä, ei häpeillä mennyttä aikaa. Aika aikaansa kutakin! Nenu pystyyn ja rinta rottingille, eteen päin mars!
Yolo, Swag, Hipsterit, Gangsta Rap musiikki joka yllyttää rikollisuuteen yms rappiokulttuurit.
Suhteettoman iso, pyöreä kyykkyperse.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 11:45"]
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 11:42"]
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 09:57"]
Mummosandaalit jotka on olevinaan niin upeat ja hienot. Ei voi ymmärtää.
[/quote]Minkälaisia nämä ovat? :)
[/quote]
Birkenstock- tyyppiset, sellaiset mitkä on nyt muodissa Hollywoodia myöten.
[/quote]
Mitä vikaa niissä? Terveelliset ja mukavat jalassa ja hyvinvoipa hyvinhoidettu jalka näyttää hyvältä sandaalissa kuin sandaalissa. Kävelen paljon ja tavaraa mukana eikä tulisi mieleenkään pitää epämukavia kenkiä jalassa.
Aika vaikeeta elää jos inhoo kaikkee. Mitä te käytätte? Miten joku voi inhota puoliponnaria? Ihan älytöntä.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 15:05"]
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 12:12"]
Mitä on helikopterivanhemmuus?
[/quote]
Hauska ja uusi termi minullekin. Minulle tuli mielikuva kädet ojennettuina ympyrää pyörivät ja roottorien tavoin kaikki muut ympäriltään silppuavat vanhemmat. Siinä ei ehdi erotella, onko kyse vastuksesta vai ei, kunhan oma etu toteutuu - aina.
[/quote]
Helikopterivanhemmuushan on pikemminkin verrattavissa siihen, kun pahista/saalista jahdataan kopterilla - lennetään tiukasti yläpuolella ja sohotetaan valonheittimellä, että mihin päin se kulkee. Helikopterivanhempi pitää samalla tavoin lastaan valokeilassa.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 00:43"]
taisteluananaskampaus on aivan järk-ky! oikein korostaa suomalaisittain tyypillistä kallon munamaisuutta
[/quote]
Niille jotka eivät ole tätä arjessaan kohdanneet, niin tarkoitetaan sivuilta ja takaa kynittyä hiusmallia, jonka päälaelle on jätetty kasvustoa: http://scontent-a.cdninstagram.com/hphotos-xaf1/t51.2885-15/914721_1500383296840223_1628350906_a.jpg
Meidän sakemanni vaihto-oppilaalla oli tämmöinen ja inhosin sitä.
trendeissä ärsyttää se kloonien määrä. kaikki samanikäiset näyttää toisiltaan ja ovat olevinaan niin persoonallisia. ja kaupasta on vaikea löytää kivoja vaatteita itselle, kun ne on jossain takana piilossa.
musta balleriinat ei ole kivoja. eikä kapealahkeiset housut tai liian lyhyet takit. en tahdo nähdä teidän takamusta liian kireissä farkuissa tai trikoissa, ihan sama vaikka teillä olisi täydellinen perse.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 23:29"]
Home- sisustustarrat sun muut saa aina aikaan hilpeyttä. No, eikö niitä hometaloja olekin paljon nykyään...?
[/quote]
Ehheee... öh. Ihanko itse keksit tuon jutun? Sä oot kyl hauska! Ohis.
Yleensä pojilla/nuorilla miehillä farkut puolessa perseessä paljastaen mitä hirveimmät froteiset kalsarit.
Ah, terveyssandaalit! Paras keksintöikinä, raakstan sitä joka toi ne muotiin. Samaan aikaan voi olla trendikäs, eikä tarvitse kärsiä koroissa. Mä käytän koulussa joka tapauksessa siäskenkinä Birkestockeja (niin kuin suurin osa muistakin), niin onhan se kiva kun voi surffailla samalla trendien aallonharjalla (taitaan vaan laineet laskea pikkuhiljaa) :D
Oma ihmetyksen aiheeni on sellainen 16-19-vuotias hieman pulska nuori nainen, jolla on maksimekko ja napapaita. Oi, miksi? Vielä pahempaa on normaalikorkuiset farkut ja napapaita samaisella tytön tylleröllä. Joo, ne on in, mutta miksi sitä läskiä napaa pitää esitellä?
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 17:27"]Suhteettoman iso, pyöreä kyykkyperse.
[/quote]
Mulla on ollut tällainen takamus pienestä pitäen ja koulussa sain aina kuulla kun on niin iso perse. Vieläkin tuo takamus hävettää, eikä se lätisty vaikka laihtuisin kuinka :-( onko perse nyt in?
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 22:27"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 22:17"]Taaperopipot aikuisilla naisilla. [/quote] nekö trikoiset joissavaikka jotain lystikkäitä sammakonkuvia?
[/quote]
Just ne. Suomalaista äitityyliä "parhaimmillaan".
Googletin puoliponarin ja ilmeisesti tarkotaa tätä
Musta kivan näköinen!
Naisille löysät (printti) collegepuserot. -90 samoin kuin ne karvalankapuserot. Hyi.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 15:14"]No jos trendeistä puhutaan, niin en miellä sitä pelkäksi pukeutumiseksi.
Minua ihmetyttää, miten suuret mittasuhteet on saanut tämä keski-ikäisten hyperkuntoinnostus. Jokaisen 40-50-vuotiaan pitäisi juosta maratoneja, harrastaa triathloneja, käydä salilla, käyttää kaikki vapaa-aikansa siihen että olisi niin "hirveän hyvässä kunnossa".
Kun tässä elämässä lähinnä olen kiitollinen siitä, että olemme elossa, sen verran tuhtia kamaa elämä on taas läheisille heittänyt että hemmettiin maratonit, hyvä jos sydän lyö ja pystyy kävelemään edes vähän.
Ja The Hiilariton. Voi luoja! Ja kun sitä tulee joka tuutista, jopa mun akupunktiotyyppi = akopunktori :D kehotti siirtymään hiilarittomaan.
Ja se trendi, että lasten pitäisi itsenäistyä kamalan kamalan aikaisin. Ekaluokkalaisen pitää saada jo kulkea kartsalla yksin, täytyy kuulemma itsenäistyä.
Nämä mua ihmetyttää.
[/quote]. Pitäiskö juoksuharrastus sit lopettaa nelikymppisenä,jos on sitä ikänsä tehnyt. En kyllä ajatellut vielä nelivitosena alkaa rollaattoreita katselemaan. Mut joo, ei kaikkien tarvi niitä maratoneja juosta.