"Rokotuskattavuuden pitää olla jopa noin 90 prosenttia, että yhteiskuntaa voidaan vapaasti avata"
Tuon sanoi Kiuru, uutisoitu tämän päivän lehdissä.
Ei kyllä sinänsä hyvältä näytä, että Suomessa tuo luku saavutettaisiin. Valtaosa rokotuksen haluavista kun on jo ottanut sen. Ei se tästä 70% (1 piikki) kattavuudesta juuri dramaattisesti enää nouse, hitaasti nousee ehkä +80% mutta silloin viimeistään alkaa sakkaamaan.
Ei vain oikeasti hyvältä näytä, että tuota 90% saavutettaisiin. Joten eikö muutkin ihmettele tuota kommenttia Kiurulta, kun on ilmiselvää että tuohon ei päästä?
Kommentit (160)
Kyllä niitä nasuja ovat ne viruksen tekijät ja rokottajat tässä- ne jatkavat entistä eugeniikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tule olemaan mitään 90 prosentin rokotekattavuutta koskaan, vaikka rokotevauriomyönteiset kuinka itkette ja huudatte.
Nytkin jo ensimmäisten rokotettujen "suojan" tila tällä hetkellä on kyseenalainen. Eli aina "vuotaa" alkupäästä.
Mä luin, että vuotaa alapäästä. 🙄🙂
Kyllä se vuotaa sieltäkin, onhan näitä kuukautishäiriöitä raportoitu rokotteen jälkeen.
Miettikää nyt ihan järjellä, että millainen "suoja" on rokotteen esim. tammikuussa ottaneilla tällä hetkellä, melkein syyskuussa. Silti hekin lasketaan "täysin" rokotetuiksi.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun näitä kommentteja lukee, niin huvittaa vielä vähemmän ottaa sitä rokotusta. Pitäkää tunkkinne.
Jos ette pärjää sillä 70% rokotuskattavuudella niin ei voi mitään. Elämässä ei muutenkaan saa kaikkea. Repikää siitä.
Eipä tässä nyt ole kyse minkään saamisesta. Tässä on kyse siitä halutaanko palvelut auki nopeammin vai hitaammin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tule olemaan mitään 90 prosentin rokotekattavuutta koskaan, vaikka rokotevauriomyönteiset kuinka itkette ja huudatte.
Nytkin jo ensimmäisten rokotettujen "suojan" tila tällä hetkellä on kyseenalainen. Eli aina "vuotaa" alkupäästä.
Mä luin, että vuotaa alapäästä. 🙄🙂
Kyllä se vuotaa sieltäkin, onhan näitä kuukautishäiriöitä raportoitu rokotteen jälkeen.
Miettikää nyt ihan järjellä, että millainen "suoja" on rokotteen esim. tammikuussa ottaneilla tällä hetkellä, melkein syyskuussa. Silti hekin lasketaan "täysin" rokotetuiksi.
Siksi kolmas annos.
Joku selkeä seuraamus rokotteesta kieltäytyjille täytyisi tulla. Olisiko se vankeutta, kansalaisoikeuksien menetys, työpaikan menetys (jotkin työnantajat jo nyt harkitsevat rokotteen ehdotonta vaatimista), vai mikä se olisi? Itse aion tehdä kaikkeni, että saan kannattamani puolueen toimimaan tässä asiassa. Ottakaa muutkin yhteyttä kansanedustajaanne asian tiimoilta. Ei voi olla, että yksi porukka pullikoi ja pilaa koko homman.
HOLOKAUSTI ETTEKÄ EDES TAJUA SITÄ!!
Kertoo muuten paljon rokotekriittisten ymmärryksen tasosta kun monissa viesteissä viitataan kaikenmaailman nanobotteihin, grafeeniin ja avaruuden liskoeliittiin :D! Lapset näiltä pitäisi ensimmäisenä ottaa pois.
Vierailija kirjoitti:
Lääkkeet.
Kattavuusvaatimus nousee sitä mukaa kun kansaa menee lisää retkuun ja kokeilee piikkiä
Rokotetut pitäisi kerätä kaikki mahdollisimman pian yhteen ja laittaa lukkojen taakse. Olen havainnut suoranaista raivoa ja murhanhimoa heidän keskuudessaan rokottamattomia vastaan.
Kuin kapisia, vesikauhuisia koiria ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkkeet.
Sepolla ja Ristolla oli neljän kuukauden Holo-kausi
Vierailija kirjoitti:
Rokotetut pitäisi kerätä kaikki mahdollisimman pian yhteen ja laittaa lukkojen taakse. Olen havainnut suoranaista raivoa ja murhanhimoa heidän keskuudessaan rokottamattomia vastaan.
Mees kiltisti piikille nyt vaan, niin ei tarvitse näitä fantasioita keksiä.
Ei kanantas kyllä kolmatta enää kokeilla eikä edes kahta. Esimerkki Ishreelista ei anna sellaisen syytä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos en mene?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos en mene?
Kyllä sinut vielä kuriin laitetaan kuten muutkin olmit :)
Never happen 90%. I rest my case.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo riitä, kun osalla on jo vanhentunut!
Nohynek ei ole ottanut ensimmäistäkään
Mistäs sinä tämän tiedät?
Niin, ja Nohynekhän sairasti koronan joskus alkuvuodesta 2020.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos en mene?
Kyllä sinut vielä kuriin laitetaan kuten muutkin olmit :)
Sopii yrittää. Vai menikö homolta pupu pöksyyn?
Follarit ovat Venäjältä.
https://www.tiede.fi/keskustelu/84787/wuhanin-koronavirus?page=1274
Onneksi se huuhaasakki on pieni, kyllä tuo saavutetaan. Toki siihen menee kauan, mutta jospa sillä passilla nyt mahdollistettaisiin se, että ei tarvii olla paikat kiinni siihen asti.