ÄLÄ TEE TÄTÄ KAUPASSA!!!
Listataan asioita, mitä ei ole hyväksyttävää tehdä kaupassa, ihan missä kaupassa vaan. Älä aivastele vihannesten päälle ja hypistele kaikkia tomaatteja littanaksi tarkistaaksesi, mikä niistä on tarpeeksi kypsä!!! Muut eivät halua basillisia litsaantuneita tomaattejasi!!!
Kommentit (234)
Kassahenkilöä ei saa katsoa vasempaan silmään eikä oikeaan korvaan.
Ostoskärryllä tulee välttää oikealle kääntymistä. Vain tilannetajuton tekee niin.
Kassahihnalla pitää ostosten väliin jättää 1,27cm:n rako.
Kurkut pitää asetella kassahihnalle tyvipää edellä.
Älä osta isoja porkkanoita, jollet ole seksiaddikti.
Itse aina siirrän ronskisti toisen kärryjä jos on tukkinut niillä koko käytävän eikä tee elettäkään siirtääkseen niitä. Jännä juttu, tuon siirron jälkeen molemmat kädet tarttuvat kärryihin salamannopeasti ja sitten tehdään jo tilaa :D mutta aiemmin ei huomata yhtään multa. "Minä ja vain minä itse. Toisilla voi olla kiire, mutta minä en ajattele muita".
Älä tee itsellesi turhia ohjeita ja sääntöjä! Elä ihminen elämäsi nauttien joka hetkestä.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 01:43"]Joku 50 v mies taannoin hyväili ja tutkiskeli oikein huolella kaikkia tomaatteja laarista. Koska mies peitti koko laarin, odotin vuoroani hieman kauempana. Kunnes ällötyin ja kyllästyin tarpeeksi ja rempaisin laarille, mätin mielenosoituksellisesti ja umpimähdään varmaan kilon kotimaisia tomaatteja pussiin. Mies sentään havahtui tomaattikoomastaan ja hieman nolostellen naureskeli.
ÄLÄ KOPELOI NIITÄ SAATANAN TOMAATTEJA.
[/quote]
"Anteeksi, voisitko vaistaa?"
Älä puhu ulkomaalaisten kanssa, voivat saada vääristyneen kuvan meistä.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 00:47"]Älä anna lastesi lähmiä taimaistella irtokarkkeja ja sitten laittaa niitä takaisin karkkilaariin.
[/quote]
mul on koht 4v tyttö eikä se oo tehny noin koskaan enkä kyl oo muottenkaa lasten noin tekevän
Älä pieraise äänekkäästi, vaan päästä haiseva salatuhnu.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 08:02"]
Kassahenkilöä ei saa katsoa vasempaan silmään eikä oikeaan korvaan.
Ostoskärryllä tulee välttää oikealle kääntymistä. Vain tilannetajuton tekee niin.
Kassahihnalla pitää ostosten väliin jättää 1,27cm:n rako.
Kurkut pitää asetella kassahihnalle tyvipää edellä.
Älä osta isoja porkkanoita, jollet ole seksiaddikti.
[/quote] Heh heh! Hjuu, juuri näin. Meidän pitää ehdottomasti saada laki kuinka käyttäytyä kaupassa. Kauppapoliisit sakottais väärästä käyttäytymisestä, ponukset otettais tilitä ja voi saada määräaikaisen porttikiellon kauppaan.
Kun näet naapurin Irman kaupassa, ÄLÄ TUKI JUORUKERHOLLASI KÄYTÄVÄÄ!! On varmaan hieno ja kiinnostava kertoa Pentin orastavasta eturauhasvaivasta, mutta voisiko sen tehdä jossain vähän sivummalla niin että ihmiset pääsisivät omilla kärryillään ohitse?!
Huutavat kakaratkin saa olla kaupassa, ei haittaa, osaan kyllä sulkea korvat heiltä, mutta nämä vitun kokoontumisajot, joita keskellä kaupan käytävää järjestetään, ottaa aivoon!
Tuntuu siltä kun näitä lukee, että teen kaikki nämä listatut virheet eikä minulla ole tarkoitustakaan muuttaa tapojani.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 01:09"][quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 01:03"]
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 00:58"]
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 00:49"]
älä tuo huutavia kakaroitasi sinne. käy kaupassa ilman niitä tai pyydä miestäsi käymään yksin.
n. 8v on hyvä ikä alkaa tuomaan niitä kauppaan
[/quote]Mitähän mahtaisit suositella yh-vanhemmille...
[/quote]
kaupassa voi käydä kun lapset koulussa. myös kauppakassi-palveluita löytyy netissä vaikka kuinka paljon
[/quote]Yh-vanhemmat ovat siis mielestäsi automaattisesti työttömiä?
[/quote] Mutta entä jo yh-vanhempi hoitaa pienet lapset kotonaan ihan itse? Ei niitä voi yksinäänkään kotiin jättää. Ja 8 v sai siis jo ottaa mukaan. Vain vuoden ajan ehtii käydä lasten kouluaikana kaupassa.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 01:11"][quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 01:09"]
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 01:03"]
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 00:58"]
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 00:49"]
älä tuo huutavia kakaroitasi sinne. käy kaupassa ilman niitä tai pyydä miestäsi käymään yksin.
n. 8v on hyvä ikä alkaa tuomaan niitä kauppaan
[/quote]Mitähän mahtaisit suositella yh-vanhemmille...
[/quote]
kaupassa voi käydä kun lapset koulussa. myös kauppakassi-palveluita löytyy netissä vaikka kuinka paljon
[/quote]Yh-vanhemmat ovat siis mielestäsi automaattisesti työttömiä?
[/quote]
ei, mutta aikaa löytyy varmasti. ainakin baariin löytyy aina aikaa?
[/quote]
Mä voin kertoa, että kertakaan en ole baarissa käynyt sen jälkeen, kun tulin raskaaksi. En ole ottanut yhden yhtäkään iltasiideriä sen jälkeen kun lapsi on nukkumaan mennyt. Olen illalla yksinkertaisesti niin väsynyt, että ei tulisi mielenkään istua sohvalla juomassa siideriä, kun voi nukkua. Edes hammaslääkäriin en ole meinannut päästä ja sitä varten olen palkannut maksullisen lapsenvahdin. En todellakaan aijo palkata ketään pari kertaa viikossa katsomaan lastani, jotta voin mennä kauppaan ärsyttämättä sinun kaltaisia ihmisiä. Ainiin ja pakko puuttua, ensin sanot, että 8v on hyvä ikä alkaa tuoda lapsiakin kauppaan ja sen jälkeen kun joku kysyy mites yh vanhempi. Niin sanot, että voi käydä kun lapsi on koulussa. Mä ainakin asun suomessa ja täällä mennään 7v kouluun. Eli pääsisin kauppaak vasta, kun lapseni on 7v, neljä ja puoli vuotta on pitkä aika olla ilman ruoka. Terveisin 2,5v yh äiti.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 00:45"]
Älä puutu tarpeettomasti toisten ihmisten asioihin. Esim. jos lapsi itkee, kun ei saa karkkia.
[/quote]
Kuuluu sarjaan: ollaan Suomessa eli muista katsoa suoraan eteesi ja olla häiritsemättä muita ihmisiä, älä näytä kiinnostuneelta missään oloissa ja jos joku sanoo sinulle jotain, ala puhua kännykkään.
Mistä tiedät että ne ovat basilleja?
Älä osta mitään maistamatta sitä ensin.
Älä ota lapsia mukaan ruokakauppaan juoksemaan, huutamaan ja riehumaan. Älä etenkään silloin kuin siellä on kaikki töistä tulevat väsyneet ja kiireiset ihmiset. Äläkä ota lauantairuhkaankaan.
Luin melkein koko ketjun. Tosi asia on, ettei suomalaisia ole alunperin tarkoitettu elämään missään taajamissa. Kaikki vaan jonnekin metsiin, missä voivat epäluuloisina kyräillä, ettei vaan kukaan tule liian lähelle.
Älä laita lapsia ostoskärryyn ostoksille varattuun osioon.
Älä anna lasten syödä kaupassa ja sotkea paikkoja (jätskisillä käsillä lääpitään myytäviä leluja, ostoskärryä jne).
Jos lapsesi riehaantuvat juoksemaan ja remuamaan niin voisitko rauhoittaa heidät (pahimmillaan jouduin varomaan koko ajan kun kaksi alle kouluikäistä juoksi pikkukärryjen kanssa kisaa kaupassa).