ÄLÄ TEE TÄTÄ KAUPASSA!!!
Listataan asioita, mitä ei ole hyväksyttävää tehdä kaupassa, ihan missä kaupassa vaan. Älä aivastele vihannesten päälle ja hypistele kaikkia tomaatteja littanaksi tarkistaaksesi, mikä niistä on tarpeeksi kypsä!!! Muut eivät halua basillisia litsaantuneita tomaattejasi!!!
Kommentit (234)
Valtion virkamiehiä voisi palkata lisää koska niitä näköjään tarvitaan ja kipeesti. Kauppassa asiointi on täyttä hysteriaa ja siihen tarvitaan sääntöjä. Milloin, mitä ja paljonko on nyt ne kipeimmät kysymykset.
Älä seiso kassajonossa tappituntumalla! Äläkä varsinkaan tule 10cm päähän kun edellä menevä maksaa kortilla.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 12:09"]
Älä seiso kassajonossa tappituntumalla! Äläkä varsinkaan tule 10cm päähän kun edellä menevä maksaa kortilla.
[/quote]
äläkä kaupan sisällä liiku liian lähellä toista. sääntönä voisi olla sellainen 2 metrin etäisyys kaikkiin muihin asioiviin.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 09:46"]
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 00:58"]
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 00:49"]
älä tuo huutavia kakaroitasi sinne. käy kaupassa ilman niitä tai pyydä miestäsi käymään yksin.
n. 8v on hyvä ikä alkaa tuomaan niitä kauppaan
[/quote]Mitähän mahtaisit suositella yh-vanhemmille...
[/quote]
Vie toiselle vanhemmallaan kauppareissun ajaksi.
Joo, en ymmärrä, miksi lapsia hankitaan, jos pitää sitten erota jo pikkulapsiaikana.
Yhdenyönsuhteita tajuan vielä vähemmän ja niiden seurauksia.
[/quote]
Entä jos se niiden toinen vanhempi on kuollut? Aika vaikea viedä. Katos kun se yh voi olla leski. Kaikki yh:t ei ole eronneita.
Ja vaikea se on viesä lasta vanhemmalle jota ei tätä ota hoitoon kauppareissun ajaksi. Ei sitä voi sen exän pihallekaan jättää, koska silloin on itse heitteillejättäjä. Aika moni mies kieltäytyy jyrkästi ottamasta lasta muulloin kuin tapaamisaikoina. Että vie siinä sitten.
Mutta on se hyvä että sulla on yh:lle neuvoja. Mulla ei ole, ei vaikka olen aviossa ja lapsetkin sen ikäisiä että ne saa palstalakien mukaan ottaa jo kauppaan mukaan.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 09:59"]
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 08:50"]
Älä aivasta kämmeniin, älä misään, älä varsinkaan kaupassa. Tätä näkee todella usein. Suurin osa aivastaa kämmeniin ja sen jälkee tietysti tartutaan taas ostoskärryn kahvaan tai kosketellaan elintarvikkeita.
[/quote]
Tää on totta ja koskee myös julkisia kulkuvälineitä. Tosin tänään aivastin taas kämmeneen junassa kun en ehtinyt kaivamaan nenäliinaa esiin ja en halunnut spreijata ilmaan.. Ja kyynärtaipeeseen en todellakaan aivasta jos on kallis takki päällä.
[/quote]
Kyllä ne pöpöt siitä nenäliinasta huolimatta niihin sun käsiin tarttuu. Ja leviää siitä sitten tasan siihen mihin kosket.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 10:29"]
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 10:10"][quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 10:08"] [quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 08:48"]Hä, ap, etkö pese tomaatteja ennen syöntiä? Ethän tiedä niiden olosuhteitakaan mistä ne tulevat. Kuka ja mikä niihin on koskenut. [/quote] Huuhtelen kyllä vedellä, mutta ei ne basillit sillä mihinkään katoa. Saippuallako pitäisi pestä? Ap [/quote] Osta valmiiksi pakattuina. Kaupan Basiliskit ei pääse niihin. [/quote] Suomalaisia tomaatteja ei harmi vaan saa valmiiksi pakattuina. :-/ Ap
[/quote]
Saapas.
ÄLÄ TULE KAUPPAAN RUUHKA-AIKAAN!
Jei, kaikki muut ihmiset maailmassa ovat minun, mamman tiellä. Pois alta risut ja männynkävyt!
älä sylje kotimaisten omenoiden päälle, kun jotkut syö ne kuorineen eivätkä edes pese niitä, kun ne on kotimaisia :O
Vituttaa kun ihmiset puristelevat leipiä kaupassa. Varsinkin vanhemmat naiset tekevät tätä. Miksei voi katsoa sitä päivämäärää ja päätellä siitä onko leipä tuoretta? Kiva jättää hyllyyn puristeltu leipä joka on jo reikäinen ja hajonnut tästä puristelusta... (#&%"%!%"¤#¤
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 07:24"]
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 19:51"]Jätän yleensä tahallaan laittamatta sen kapulan ostosten jälkeen hihnalle enkä KOSKAAN jää odottamaan että minua edellä oleva laittaa kapulan hihnalle. Ihan vain koska ärsyttää nämä sääntöuskovaiset pilkunnussijat jotka ilmeisesti uskovat että maailma pelastuu kunhan vain noudattaa jotain naurettavaa kapulan laita sääntöuskovaiset. Joskus en laita kapulaa ollenkaan vaan tyydyn hukkaan kassalle että tästä poikki, mikä Suomessa on kai ihan kauhea rikos kun siinähän joutuu puhumaan kassalle. [/quote] Jos mun edessä oleva ei vaivaudu pistämään kapulaa niin en pistä sitä sen puolesta. Vaan lappaan ostokset hihnalle siihen perään ja yleensä siinä kohtaa se edessä oleva tunkee sen kapulan väliin alta aikayksikön. Joskus ei eikä edes tajua sanoa kassalle ennen kuin pari mun tavaraa on mennyt sinne omien ostosten joukkoon ja tulee kauhea säätäminen, kun peruttaa ne ostokset. Ehkä se sitten ensikerralla muistaa tuon viivästymisen takia :)
[/quote]
Näin käy joskus mutta ei se minusta mikään kauhea säätäminen ole, aika helpostihan se kassa sen korjaa. Ainoastaan jos minulla on todella kiire tai jos takana tuleva vaikuttaa jotenkin avuntarpeessa olevalta, laitan sen kapulan siihen hihnalle. Naurattaa vain nämä urpot jota eivät meinaa uskaltaa laittaa niitä ostoksiaan siihen hihnalle. Mitä ihmettä te luulette tapahtuvan, jos ne ostokset laittaa ensin ja kapulan myöhemmin?
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 03:16"][quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 07:24"]
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 19:51"]Jätän yleensä tahallaan laittamatta sen kapulan ostosten jälkeen hihnalle enkä KOSKAAN jää odottamaan että minua edellä oleva laittaa kapulan hihnalle. Ihan vain koska ärsyttää nämä sääntöuskovaiset pilkunnussijat jotka ilmeisesti uskovat että maailma pelastuu kunhan vain noudattaa jotain naurettavaa kapulan laita sääntöuskovaiset. Joskus en laita kapulaa ollenkaan vaan tyydyn hukkaan kassalle että tästä poikki, mikä Suomessa on kai ihan kauhea rikos kun siinähän joutuu puhumaan kassalle. [/quote] Jos mun edessä oleva ei vaivaudu pistämään kapulaa niin en pistä sitä sen puolesta. Vaan lappaan ostokset hihnalle siihen perään ja yleensä siinä kohtaa se edessä oleva tunkee sen kapulan väliin alta aikayksikön. Joskus ei eikä edes tajua sanoa kassalle ennen kuin pari mun tavaraa on mennyt sinne omien ostosten joukkoon ja tulee kauhea säätäminen, kun peruttaa ne ostokset. Ehkä se sitten ensikerralla muistaa tuon viivästymisen takia :)
[/quote]
Ja mulla jos joku tollo tunkee tavaransa omieni joukkoon, niin siinähän odottelee ja ihmettelee, kun niitä selvitellään. Ei ole yhtään mun ongelmani, aikaa on.
[/quote]
Minulla myös on aikaa siksi jätän kapulan pistämättä. Yleensä aina jonon perässä ihmiset tuijottelevat kiukkuisesti sitä kassalla olevaa ja se riittää minulle.
Älä puhu kenellekään. Älä aivastele, yski tai puuskuta.
Tai itse asiassa, mitä jos kaikki vaivaa näkevät siirtyisi kokonaan niihin nettipalveluihin, niin olisi meidänkin mukavampi asioida kaupassa joita ei häiritse noista mikään!