ÄLÄ TEE TÄTÄ KAUPASSA!!!
Listataan asioita, mitä ei ole hyväksyttävää tehdä kaupassa, ihan missä kaupassa vaan. Älä aivastele vihannesten päälle ja hypistele kaikkia tomaatteja littanaksi tarkistaaksesi, mikä niistä on tarpeeksi kypsä!!! Muut eivät halua basillisia litsaantuneita tomaattejasi!!!
Kommentit (234)
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 02:47"]Älä mene panemaan naisten sovistuskoppiin miehesi kanssa, jäätte kumminkin kiinni ja nauraminen kuuluu myös toisiin sovituskoppeihin +kameroista vartija näkee touhunne! Noloa!
[/quote]
Vartija ei näe sovituskoppeihin
toivon että tollaset lapsi-vastaiset idiootit olisi jätetty ikuisesti kotia odottamaan alle 8vuotiaana T 20v nuori pojankloppi ps enempi minua inhottaa yli 30v elämään kyllästyneet ihmiset jotka valittaa lapsista kun ei niitä itse ole kyennyt hommaamaan saatika kasvattamaan...
Älä ota mieheltäsi suikkiin huonekalukaupan sänkyosastolla!
ÄLKÄÄ IKINÄ TUOKO NIITÄ HUUTAVIA, KILJUVIA, JUOKSENTELEVIA, HÄIRIKÖIVIÄ HELVETIN PENTUJANNE YHTEENKÄÄN KAUPPAAN !!!!!!!!!!!!!!!
Mulla on alkanu niin helvetillinen viha teitä kohtaan just teidänläistenne itsekkäiden vanhempien takia, kun ette osaa niitä muksujanne kasvattaa !!!!!!!!
Mikä jumaliste siinä on niin vaikeeta opettaa lapsille, miten siellä kaupassa tulee käyttäytyä?? Jos ette jaksa sen vertaa lapsille käytöstapoja opettaa, niin miksi helvetissä niitä muksuja pitää tähän maailmaan tunkea??
Sama ku koiran koulutuksessa.. Hankitaan koira, eikä jakseta panostaa sen kouluttamiseen !!! IHAN SAMA LASTEN KANSSA !!!!!!!!
Monet kerrat mulla on käyny kaupassa asioidessani niin, että kun olen maksamassa ostoksiani, joku idiootti penikka latoo MUN OSTOKSIANI OMAAN KAUPPAKASSIIN, ÄITI TAI ISUKKI VIERESSÄ, EIKÄ NE EDES KOMENNA LASTA !!!!
Käsittämätöntä !!! Ja auta armias kun sanot lapselle nätisti, että hei, ne on mun tavaroita, älä ota niitä.. Niin jopa tulee äityliltä tai isukilta oikein kunnon mulkasu... Yleensä äitiltä !!!
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 10:26"]
Ei[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 10:11"][quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 09:59"] Jos lapseni puraisee suklaamunasta tai voipaketista palasen ostan ne tuotteet.Mielestäni on tyhmää jättää ne kauppaan. [/quote] syökö lapsesi useinkin pelkkää voita? [/quote]Ei toki.Mutta jättäisitkö itse maksamatta kyseisen paketin jos lapsesi oli puraissut siitä palasen?
[/quote]
Kaupasta saamallani ohjeistuksella kyllä. Halusin maksaa, kun lapseni hajotti pari kananmunapakettia käytävälle. On kuulema kaupan hävikkiä, kun tapahtui siellä. Siivoamisessakaan en saanut edes auttaa. Toki en maisteltua pakettia jättäisi hyllyyn muiden ostettavaksi. Kannattaa varmaan viedä henkilökunnalle ja tiedustella. Pienessä lähikaupassa esim. voisi olla ihan suotava maksaakin.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 01:33"]
Älä jää kärreinesi keskelle käytävää seisoskelemaan, jos joku haluaa mennä ohi.
[/quote]
Oletko lappeenrantalainen? päättelin KÄRRISTÄ.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 10:13"]
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 08:02"]Kassahenkilöä ei saa katsoa vasempaan silmään eikä oikeaan korvaan. Ostoskärryllä tulee välttää oikealle kääntymistä. Vain tilannetajuton tekee niin. Kassahihnalla pitää ostosten väliin jättää 1,27cm:n rako. Kurkut pitää asetella kassahihnalle tyvipää edellä. Älä osta isoja porkkanoita, jollet ole seksiaddikti. [/quote] Miksi ei saa katsoa kassaa vasempaan silmään tai oikeaan korvaan? O.o *hölmistynyt*
[/quote]
voin kuvitella kuinka tämä torvelo ei pysty mitenkään seuraavalla kauppareissulla olemaan katsomatta kassahenkilön vasenta silmää ja oikeaa korvaa. :)
Älä ala tarinoimaan tarpeettomasti myyjälle. Älä edes silloin, kun myymälässä ei ole muita asiakkaita. Myyjät ovat töissä ja töitä ei voi tehdä, kun valokuva-albumisi on levällään tiskillä ja valitat lonkkavaivoistasi.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 09:46"]
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 00:58"]
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 00:49"]
älä tuo huutavia kakaroitasi sinne. käy kaupassa ilman niitä tai pyydä miestäsi käymään yksin.
n. 8v on hyvä ikä alkaa tuomaan niitä kauppaan
[/quote]Mitähän mahtaisit suositella yh-vanhemmille...
[/quote]
Vie toiselle vanhemmallaan kauppareissun ajaksi.
Joo, en ymmärrä, miksi lapsia hankitaan, jos pitää sitten erota jo pikkulapsiaikana.
Yhdenyönsuhteita tajuan vielä vähemmän ja niiden seurauksia.
[/quote]
Et taida olla järin viisas tyyppi, jos et ymmärrä käsitettä yksinhuoltaja. Yleensä se tarkoittaa sitä, että ei ole sitä toista vanhempaa maisemissa, syystä taikka toisesta. Ai että mua sapettaa tollaset ihmiset jotka näkevät maailman täysin mustavalkoisena, eivätkä voi ottaa huomioon että asiat eivät tuppaa aina menevän täysin suunnitellusti.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 08:17"]
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 01:09"][quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 01:03"] [quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 00:58"] [quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 00:49"] älä tuo huutavia kakaroitasi sinne. käy kaupassa ilman niitä tai pyydä miestäsi käymään yksin. n. 8v on hyvä ikä alkaa tuomaan niitä kauppaan [/quote]Mitähän mahtaisit suositella yh-vanhemmille... [/quote] kaupassa voi käydä kun lapset koulussa. myös kauppakassi-palveluita löytyy netissä vaikka kuinka paljon [/quote]Yh-vanhemmat ovat siis mielestäsi automaattisesti työttömiä? [/quote] Mutta entä jo yh-vanhempi hoitaa pienet lapset kotonaan ihan itse? Ei niitä voi yksinäänkään kotiin jättää. Ja 8 v sai siis jo ottaa mukaan. Vain vuoden ajan ehtii käydä lasten kouluaikana kaupassa.
[/quote]
Miksi ei voi jättää yksin kotiin? Varsinkin jos vanhempi lapsista kattoo pienemmän perään. Itse opin 4 vuotiaana jäämään isosiskoni kanssa yksin kotiin.
Älä, please, jätä niitä ostoskärryjä kassajonoon puolestasi jonottamaan ja sitten häivy hakemaan vielä jotain lisää. Tai kärryt poikittain siinä kassatiskin päässä, tyhjä kassa odottaa ja rouva vertailee jotain kissanruokapurkkeja. Ehdin saada jo melkein kaikki ostokseni kassalta lävitse, kun närkästynyt rouva tokaisee: "Ai, enkö minä ollutkaan jonossa?"
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 01:00"]
Älä anna lastesi kaahailla pikkukärryillä ympäri kauppaa. Älä avaa kaikkia dödöpulloja haistellaksesi, mikä tuoksu on paras.
[/quote]
Sorry, minä en ostaa sikaa säkissä. Haista kyllä pullosta ennen kuin ostan.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 12:37"]
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 10:29"]
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 10:10"][quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 10:08"] [quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 08:48"]Hä, ap, etkö pese tomaatteja ennen syöntiä? Ethän tiedä niiden olosuhteitakaan mistä ne tulevat. Kuka ja mikä niihin on koskenut. [/quote] Huuhtelen kyllä vedellä, mutta ei ne basillit sillä mihinkään katoa. Saippuallako pitäisi pestä? Ap [/quote] Osta valmiiksi pakattuina. Kaupan Basiliskit ei pääse niihin. [/quote] Suomalaisia tomaatteja ei harmi vaan saa valmiiksi pakattuina. :-/ Ap
[/quote]
Saapas.
[/quote]
Jos ne tomaatit on irrallisia, niin totta kai tutkin jokaisen jonka ostan. Minä en maksa pehmeistä ja puolimädistä.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 00:49"]
älä tuo huutavia kakaroitasi sinne. käy kaupassa ilman niitä tai pyydä miestäsi käymään yksin.
n. 8v on hyvä ikä alkaa tuomaan niitä kauppaan
[/quote]
Siis, minä käyn lasteni kanssa kaupassa, koska pidän siitä. Mies on mukana, koska hänkin haluaa kierrellä. Yleensä koluamme koko kaupan kaikessa rauhassa, koska meistä se on hauskaa. Miksi ihmeessä lähettäisin miehen sinne yksin?
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 08:40"]
Opeta lapsillesi käytössääntöjä ennen kuin tuot heidät kauppaan. Mm. se on hyvä opettaa, ettei kassan päätyyn kuulu juosta ensimmäisenä hypistelemään vieraiden ihmisten tavaroita, vaan odotetaan omaa vuoroa ja omia tavaroita.
Älä koske toisen ihmisen ostoksiin. Jos olen ladannut tietyssä järjestyksessä omat ostokseni hihnalle, sinun ei kuulu niitä järjestää enää uudelleen!
[/quote]
Se 2-viikkoinen oppi vähän huonosti.
Miten voitaisiin puuttua siihen, etteivät ihmiset puristelisi lukuisia tomaatteja? On todella ällöttävää seurata, kun ihmiset valikoivat tomaatteja. Puristellaan ja puristellaan ja laitetaan takaisin kekoon. Ei oikein halua ostaa ollenkaan likaisilla käsillä käpälöityjä tomaatteja, vaikka muuten niistä pidänkin. On hämmästyttävää, että kaupoissa ei ole havahduttu tähän ongelmaan. Olen jo ajatellut, että teen kotona pahvitaulun, johon kirjoitan, että tomaattien puristelu kielletty. Sen sitten vien lähikauppaan tomaattikeon tuntumaan.
Siis jättäkää tomaatit rauhaan! Jos ette osaa valita tomaatteja näköaistin perusteella, älkää ostako niitä ollenkaan!
Kun olen laittanut välipalikan ostosteni perään kassahihnalle, älä työnnä palikalla ostoksiani eteenpäin kasaan saadaksesi tilaa latoa omasi hihnalle. Olen laittanut ostokseni ideaalisen väljästi (ei liian tietenkään), jotta kassa voi piippailla niitä hyvään tahtiin ja jolloin hihna pääsee pyörimään vapaasti. Ainakin kassalla työskennelleet tajuavat tämän. Muutenkin voisit kunnioittaa toisten tavaroita, senkin runnoja!
Älä jätä ostoslistaasi tai kuittiasi ostoskoriin, haluan käyttää tyhjää koria.
Jos pakkaat ostoksia ennen maksua, voisitko ystävällisesti tulla maksamaan siihen kassalle etkä kurkotella rahojasi sieltä liukuhihnan päästä ja levitellä kolikoita liukuhihnan väliin. En usko että kukaan säästää siinä aikaa kun olet siellä kahden metrin päässä "äkkiä" maksamassa. Ja on vittumaista kurkotella sinne. Terveisin myyjä
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 03:46"][quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 09:45"]
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 01:12"]
Saako avata suihkugeelejä ja haistella? Tähän sorrun.
[/quote]
Minä myös. En halua ostaa summassa jotain suihkushampoota, joka haisee kamalalle.
[/quote]Urpot! Teidänlaisten takia olen monesti saanut muovailuvahalta/sinitarralta haiskahtavaa pilallemennyttä shampoota tai dödöä kaupasta! EI NIITÄ PURKKEJA SAA AVATA, TUOTE MENEE PILALLE, ELTAANTUU!!!
[/quote]
Ei ne nyt parissa viikossa mene piloille jos niitä on joku avannut ennen ostoasi. Sanotaan että kestävät hyvänä merkistä riippuen 2-3 vuotta jopa.