Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko mies pitää haluttavana yli 20-vuotiasta neitsyttä?

Vierailija
16.09.2014 |

?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 00:56"]

En usko, että löydän sellaista miestä. Pelkään että mies kuitenkin haukkuu mut pystyyn mahdollisen seksin jälkeen. Ap

[/quote]Sinähän olet varsinainen optimisti :D Jos suhtautuminen on tuo jo etukäteen, niin varmasti mieskin innostuu...?

No olin tietysti itsekin aika epävarma. Tavattiin mieheni kanssa kun olin 22-vuotias. Ja neitsyt. Miehelle kerroin tästä vasta kun oltiin päästy niin pitkälle, että tositoimet alkoivat. Mies lamaantui vähäksi aikaa ja haroi hiuksiaan, mutta oli sitten otettu siitä, etten ollut ollut aikaisemmin kenenkään muun kanssa. (tai no, kahden aikaisemman poikaystäväni kanssa oli hommailtu jotain muuta, muttei itse yhdyntää) Sanoi vaan arvostavansa minua enemmän. Ei ollut arvannut ollenkaan, että olisin neitsyt.

Nyt ollaan oltu yhdessä 14 vuotta, ja kumpikin ollaan oltu uskollisia (tai itsenihän vain ihan satavarmaksi tiedän, mutta uskon, että miehenikin on ollut). Yhdessä ollaan opetultu kaikenlaista ;) Syy miksen ollut harrastanut seksiä aikaisempien poikaystävieni kanssa oli, että puuttui "jokin tunne"... en itsekään tiedä mikä. No mieheni kanssa kolahti. Seurusteltiin kuitenkin melkein 2 kk ennen seksiä.

Vierailija
42/50 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei kyllä tod. kiinnosta ruveta enää mitään pikkupoikaa tuossa iässä opettamaan naista tyydyttämään!! 

Eikun sori luinkin otsikon väärin, siis hyvä vaan että ei ole nuorena mennyt pilaamaan itseään seksillä.

T: av-mammain kollektiivinen tajunta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
44/50 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 23:43"]

Eikö sillä sitten ole mitään väliä, ettei osaa tehdä sängyssä mitään? Ap

[/quote]

Mitä sä kuvittelet, että miehet osaa välttämättä tehdä itse mitään naiselle? On tässä tullut törmättyä ihan tarpeeksi miehiin jotka on kokeneita mutta sängyssä siltikin paskoja.

Vierailija
45/50 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 01:15"][quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 00:56"]

En usko, että löydän sellaista miestä. Pelkään että mies kuitenkin haukkuu mut pystyyn mahdollisen seksin jälkeen. Ap

[/quote]Sinähän olet varsinainen optimisti :D Jos suhtautuminen on tuo jo etukäteen, niin varmasti mieskin innostuu...?

No olin tietysti itsekin aika epävarma. Tavattiin mieheni kanssa kun olin 22-vuotias. Ja neitsyt. Miehelle kerroin tästä vasta kun oltiin päästy niin pitkälle, että tositoimet alkoivat. Mies lamaantui vähäksi aikaa ja haroi hiuksiaan, mutta oli sitten otettu siitä, etten ollut ollut aikaisemmin kenenkään muun kanssa. (tai no, kahden aikaisemman poikaystäväni kanssa oli hommailtu jotain muuta, muttei itse yhdyntää) Sanoi vaan arvostavansa minua enemmän. Ei ollut arvannut ollenkaan, että olisin neitsyt.

Nyt ollaan oltu yhdessä 14 vuotta, ja kumpikin ollaan oltu uskollisia (tai itsenihän vain ihan satavarmaksi tiedän, mutta uskon, että miehenikin on ollut). Yhdessä ollaan opetultu kaikenlaista ;) Syy miksen ollut harrastanut seksiä aikaisempien poikaystävieni kanssa oli, että puuttui "jokin tunne"... en itsekään tiedä mikä. No mieheni kanssa kolahti. Seurusteltiin kuitenkin melkein 2 kk ennen seksiä.
[/quote] Hei mulla melkein sama tausta! Paitsi että kerroin siitä miehelle jo ennen seksiä, joka alkoi muistaakseni kolmisen viikkoa tapaamisesta. Neitsyys hävetti ja halusin siitä eroon, vaikka mies piti sitä pelkästään positiivisena asiana.

Vierailija
46/50 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 23:30"]Meinaan että onko friikki, joka ei ole kellekään kelvannut. Ap
[/quote]

Täh? Eihän se sitä meinaa ettei ole kelvannut, vaan sitä ettei ole ketä tahansa KELPUUTTANUT.

Vierailija
47/50 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 23:51"]

Eli on täysin ok vain maata paikallaan? Ap

[/quote]

On OK maata paikallaan, kunhan ei ole vain liian monen miehen alla maannut paikallaan. Osko jo, miehiä ei haittaa se, että nainen on kokematon vaan se, jos nainen on ollut tai on jakoboksi.

Vierailija
48/50 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ainakin kävi ihan kuumana, kun sai nuorta, kaunista ja koskematonta. Sellaista jota muut olivat vain yrittäneet saada. Hänelle se oli kunnia, merkki että "tämä nainen on minun". ;)

Vierailija
49/50 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 09:13"][quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 23:51"]

Eli on täysin ok vain maata paikallaan? Ap

[/quote]

On OK maata paikallaan, kunhan ei ole vain liian monen miehen alla maannut paikallaan. Osko jo, miehiä ei haittaa se, että nainen on kokematon vaan se, jos nainen on ollut tai on jakoboksi.
[/quote] Miten sitten voisi saada mieheltä kehuja eikä haukkuja sänkytouhuista? Ap

Vierailija
50/50 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up