Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*JOULUKUUN TÄHTÖSET* viikko 33

11.08.2008 |

[b]30.11.[/b] fatmama * Länsi-Uusimaa *

minihattis * PHKS *

[b]1.12.[/b] Villa2 * Kymenlaakso, PHKS *

Kantrimaria * Pori-Roi, SatKS *

pikku-puhi *

vanilija * Tampereen viereinen kaupunki, TAYS *

[b]2.12.[/b] Antonin_äiti Helsinki, KOS *

-nappi * - *

soffio *

elizabetha *

Pinkkinen * Lappeenranta, EKKS *

[b]3.12.[/b] ..titta.. * Tampere, TAYS *

Unicorny09 * Siilinjärvi, KYS *

-Hanne- * Helsinki, KOS *

ninnu-81 * Helsinki, KOS *

[b]4.12.[/b] Ineli * Tampere, TAYS *

Eriskummallinen * Helsinki, NKL *

lintu-75 * Satakunta, SATKS *

[b]5.12.[/b] Juuso Petteri * Lahti, PHKS *

tirpunen * Satakunta, SATKS *

Lokavaavi *

[b]6.12.[/b] petite-te * Turun seutu, TYKS *

Pennyx * KSKS *

Kapa * Etelä-Savo, MKS *

pikkupiru * Tampere, TAYS *

-hilleri- *

Heissu * Helsinki, KOS *

010308 * Kempele, OYS *

[b]7.12.[/b] tyhjäsyli * pk-seutu *

[b]8.12.[/b] Mamoska * Helsinki, KOS *

marssilainen * Espoo, JS *

Emmizle * Järvenpää, HUS/HySHA *

Lanttu08 * Oulu, OYS *

Dentaurus * kaakkoinen Kymenlaakso, KOKS *

s@s@ * Helsinki, NKL *

Birtzu75 *

[b]9.12.[/b] siisa * Päijät-Häme, PHKS *

karoliima * Kokkola, K-PKS *

[b]10.12.[/b] Pulmu79 * HYS *

Vilhelmiinanen * Länsi-Uusimaa, LS *

taikatoive * Varsinais-Suomi, SAS *

[b]11.12.[/b] Anemos * ULKOMAILLA *

-höyhen- * - *

[b]12.12.[/b] mannerto * Etelä-Savo, MKS tai KYS *

ViolaK * Varsinais-Suomi, TYKS *

Rintin * Suomussalmi, KAKS *

[b]13.12.[/b] jet-haikara * Länsi-Uusimaa *

eppuliini_ * Oulu, OYS *

jepuli * Tampere, TAYS *

Mauste * Tampere, TAYS *

[b]14.12.[/b] Pyykkivuori * K-SKS *

4.x * pk-seutu, JS *

-Menninkäinen- * Tampereen seutu, TAYS *

[b]15.12.[/b] Sahpa * Lahti, PHKS *

Hera-79 * Hämeenlinnan seutu, K-HKS *

tiar84 *

[b]16.12.[/b] Ylläripylläri * pk-seutu *

[b]17.12.[/b] Laskiaispulla * Tampere, TAYS *

Werde * pk-seutu, KOS *

-Kivi- * - *

[b]18.12.[/b] kiviir * Oulu, OYS *

Empsku88 * Vammala, VAS *

tiinax6 * Varsinais-Suomi, TYKS *

haa2 * Pirkanmaa, TAYS *

[b]20.12.[/b] siise * Etelä-Suomi, HYS *

Myrre * Espoo, JS *

joll@ * Etelä-Pohjanmaa, SeKs *

.:Naranja:. * Lieto, TYKS *

[b]21.12.[/b] armi *

[b]22.12.[/b] Myrtti- * Hyvinkää, HYS *

Miilukka * Tampere, TAYS *

[b]23.12.[/b] Gnatte * Helsinki, NKL *

Viola * Kaakkois-Suomi, EKKS *

Nektariina * Etelä-Pohjanmaa, SeKs *

[b]24.12.[/b] angorainen * Laukaa, K-SKS *

HaHa78 * Tampere, TAYS *

lilla79 * Orimattila, PHKS *

Savannia-79 * Koillis-Lappi, LKS *

[b]25.12.[/b] Stiin@ * Pohjanmaa *

Leppis_78 * Satakunta, SATKS *

Katanen * Seinäjoki, SeKs *

Säteilijä *

[b]26.12.[/b] Canttarelli *

3mami * Turku, TYKS *

Kranttu83 * Etelä-Suomi *

Katinka83 *

[b]27.12.[/b] Anneiki * Pirkanmaa, TAYS *

Lorindol * pk-seutu, NKL *

Karssuli * Vantaa, KOS/H *

Zebra * Helsinki, KOS *

[b]29.12.[/b] karits@ * TYKS *

Rusina80 * Vaasa, VKS *

[b]30.12.[/b] Riemu * Pirkanmaa, TAYS *

[b]9.1.[/b] Nudivas * TAYS *

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin jätin jäsenhakemuksen nyt siihen yhteisöön, mutta koska näköjään oon joskus vuonna käpy ja nakki kirjautunu sinne jonnekin, ni mun nimimerkki on jotakin niin hirveää ja teinihtävää kuin [b]Ibsu84[/b] :D:D:DD:D:D:D:D:D Ai kauhea! Noh, pääasia, et siel toivottavasti pian ollaan, heh heh. Voi nolo. Elämä on ;)

Ja nyt - työ kutsuu!

.:Naranja:. & Pikkuinen 21+3

Vierailija
2/60 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee! Ja nimimerkkinä siellä jesteri76..

Tänään olin neuvolassa ja kaikki oli oikeinkin hyvin, rautakuurille jouduin ja kävin kaverin suosituksesta ostamassa Floravital tms. nestemäistä rautaa, toivottavasti nostaa hemoglobiinin vähän suurempiin lukemiin kuin 107.. Painoa oli tullut alusta 3kg ja vauva liikkui kovin ja sydän tykytti kovasti. Paineet oli ok. Eipä tule muuta mieleen..

Kävin kirjoittelemassa esittelyjä yhteisöön!

t.Werde 21+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä yhteisössä ! Nimimerkkini on Tiina-Kaisa6.

Vierailija
4/60 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikapikaa; kävin laittamassa jäsenhakemuksen tuonne suljettuu yhteisöön.

tänään ensimmäinen työpäivä loman jälkeen ja jäivät päiväunet nukkumatta joten nyt täytyy mennä iltatouhuille ja nukkumaan ajoissa!

Hyviä vointeja kaikille!

22+3

Vierailija
5/60 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

... mutta miksi ihmeessä sain lopuksi viestin;

" 6227Purjekala, kiitos jäsenhakemuksestasi ".. MIKÄ IHMEEN PURJEKALA???? =D En oo ikuna aiemmin kyllä tommosella nikillä mihinkään rekisteröitynyt... Mut väliäkös tuolla, jos minut kuitenkin hyväksytään.

Vierailija
6/60 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

liityin minäkin nimimerkillä Karoliima1. Hyväksymistä odotellen.:)

-Karoliima ja vaavi rv 23+0

Vierailija
7/60 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...vaikka ei kyllä ollenkaan tiedä kuinka sellainen toimii... Nimimerkki Riemu oli jo käytössä, joten otin mielikuvituksellisen ja salaperäisen vuosiluvun perään, eli nimimerkki on Riemu78.

Eilen oltiin rakenne-UÄ:ssä, ja kaikki vaikuttais olevan pikkutyypillä hyvin. Mä en oikein osannut erottaa vauvelia ultran kuvista, mutta mies sanoi, että kyllä se siellä ihan vauvalta näytti.

Nyt oon myös alkanut varmistua siitä, että viikon ajan olen jo tuntenut vauvan liikkeet. Joka päivä olen tuntenut pieniä ilmakuplia ja tönimistä, joten eiköhän se ole hän joka siellä liikkuu, huippua!

Olotila on ollut tositosi nuutunut ja koko ajan on makean jano. Mietinkin tässä, että täytyy varmaan ruinata sokerirasitus neuvolasta. Meillä on diabetes sukurasitteena, enkä ole laihimmasta päästä, joten olis varmaan aiheellista tarkastaa. Meidän neuvolassa on sellainen ohje, että vasta jos pissassa on sokeria niin sitten rasitukseen (hassua sinänsä, koska kaikki raskausajan diabetekset ei näy sokerina pissassa...).

Eilen piti palata seitsemän viikon saikulta töihin, mutta pomo olikin järkännyt mulle pienen yllärin rikkomalla lupauksensa työsopimuksen jatkosta (sen piti jatkua syyskuun alusta vuoden loppuun), joten päätin käyttää varalle kirjoitetun saikun jatkon ja hengailen kotona elokuun loppuun... Aika ahdistava ajatus olla kotona vielä niin kauan, ja sitten pitäis pitää siirretyt kesälomat + talvilomakin ennen äitiyslomaa, joten ei ehkä tarvi nenua näyttää enää työpaikalla, oikeastaan tosi mälsää :( Mulla on siis täyspäiväinen työ, mutta jaettu kahteen eri sopimukseen ja se toinen jatkuu vuoden loppuun. Vähän vaikea kuvio. Nyt sitten alan kinata pomon kanssa suullisen sopimuksen sitovuudesta, eli saapi nähdä mitä tuleman pitää...

Nyt täytyy mennä syömään. Mukavaa viikonjatkoa!

T. Riemu sekä piiperoinen 20 viikkoa tasan

Vierailija
8/60 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kävin ilmoittautumassa yhteisöön ja minut tunnistaa nimimerkistä kapavm77. Vähän aikaa joutuikin miettimään nimimerkkiä, kun jollain muulla oli kapa.

Tänne ei kuulu mitään ihmeempiä. Vettä tulee taivaan täydeltä ja yritän kerätä työmotivaatiota. Esikoisen vien tänään ensimmäistä kertaa hampaan paikkaukseen. 4-vuotis hammastarkastuksessa löytyi reikä, jota nyt on alkanut vihlomaan. Saas nähdä mitä siitä käynnistä tulee.. puoli tuntia on aikaa varattu, joten ihmeitä taitaa joutua hammaslääkäri tekemään.. =)

Masu kasvaa kovaa vauhtia ja liikkeitä tuntuu entistä useammin. Ratas/vaunu-asiaa olemme mekin pohtineet. Meillä on esikoisen jäljiltä Emmaljunga Cannon One-kuomurattaat, joihin ensin ajattelimme ostaa kantokopan ja koittaa niillä pärjätä. Ainoa miinuspuoli on, että näissä ei voi työntöaisan suuntaa muuttaa. Huuto.netistä olen yksiä yhdistelmävaunuja huutanut, ja jos ne saan, niin sitten pärjätään niillä + myöhemmin kuomurattailla. Onhan se talvella helpompaa, jos saa kopan laitettua molempiin suuntiin, kun pyryttää ja tuiskuttaa lunta. Rintarepun ajattelin vielä jostain etsiskellä, muuten onkin kaikki tarvittavat jo esikoisen jäljiltä.. niin joo, ja turvakaukalo tietysti pitää vielä ostaa.

Tällaista pikaisesti.. Tervetuloa kaikille uusille mammoille! Kiva kun meitä on täällä niin runsaasti.. =)

t. Kapa (olikohan niitä viikkoja jo 24)

Vierailija
9/60 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

... joten siirtynen sinne päätoimisesti. Käyn varmasti lukemassa täälläkin :)

fatmama rv 25-

Vierailija
10/60 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys!

Aloitin ensin vahingossa kokonaan uuden keskustelun!!!

Minäkin jätin hakemuksen yhteisöön siellä olen nimimerkillä Appeliks1. Jään odottelemaan hyväksymistä. Täällä on kanssa lomat vietelty ja koulut aloiteltu. Ihanaa kun arki palaa. Olen niin syksy ihminen kuin ikinä olla ja voi mieli lepää kun ulkona pimenee. Kesä meni piha ja maalaus hommissa sekä lomaillessa lapissa. Raskaus on ollut välillä unohduksissa kokonaan jos armoton väsymys ei olisi painanut en varmaan olis muistanut koko raskautta. Neuvolassa olin viikko sitten ja kaikki oli ihan kohdallaan vauvan sydämen syke oli 150 hemppa 140 verenpaineet ok ja pissa puhdas. Huomenna olisi keskiraskaudenultra jännittää hirveästi! Onneksi lähtee mies mukaan tueksi. Täällä ei siis sen kummempia. Tulenpa huomenna kirjoittelemaan ultra kuulumisia.

Terveisin Leppis ja pikkuvitonen rv21

Vierailija
11/60 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna käytiin rakenne ultrassa ja kaikki oli ok.Sielä se pieni nassutti lapsivettä ja näkyi kuinka valui suusta pois.Meillä oli 2 nuorinta sielä mukana ja hyvin ne jakso odottaa ja olla hiljaa.Ja istukan paikka on etuseinässä mutta meinas ettei tarvi kontrolli käyntiä koska on niin ylhäällä.Lopuksi vielä katsoi ensin mun päälle ja sitten miehen päälle ja totesi että tästä vauvasta ei saa pallopäätä tekemälläkään että molemmilla on niin pienet päät.Rupesi kyllä naurattamaan kun ollaan kuultu sama ennenkin.

Mä en oikein tiedä tosta yhteisöstä kun kuitenkin niin harvoin kirjottelen että mut viskataan samantein pihalle.

Meillä sataa taas vettä ja päähän ottaa tämmönen ilma.Vois se aurinko vielä paistaa.Mutta nyt tuli vieraita joten pitää lopettaa.

Nektariina 21+2

12/60 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiysloman alotusajankohdasta on ollu paljo puhetta täällä...

Jos teillä, jotka meinaatte aloittaa äitiysloman 50pv:ää aikasemmin, on siihen joku muu syy kun totaalinen kyllästyminen tms. suosittelisin lämpimästi vaan hakemaan sitä sairauslomaa normaaliin äitiysloman alotusajankohtaan asti. Jos syy on esim. korkeet paineet, supistelut, huono työilmapiiri, ne kaikki on syitä saada saikkua.

Mutta senhän saa jokainen päättää kuin haluaa, se vaan on taloudellisesti järkevämpää, koska äitiyslomahan lyhenee sieltä toisesta päästä tietenkin, kun sen aloittaa aikaisemmin.

No se siitä ja en tarkottanu kenenkään mieltä pahoittaa tällä, tehdään niinkuin tuntuu parhaalta omaan napaan.

Meilläkin käyty tiukka keskustelu vaunuista miehen kanssa. Se roope ankka alias pihinen oli katsonut työpaikan sisäisiltä sivuilta jotkut 90-luvun emmaljungat, jotka kuulemma varmaan ihan hyvät...

Itse olen katsonut huuto.netistä vm.05-07 Emmaljungia, harkinnut kyllä uusienkin ostoa. Meillehän tämä on ensimmäinen. Ja asutaan omakotitalossa. Kummatkin on vakituisesti töissä ja ajaa omalla autolla. Näin ollen koitin selittää avokille, että prkl en meinaa missään risoissa homeroskissa lastani työnnellä. Se on ihan varma, että en liiku vaunuilla mihinkään, jos ne on huonot ja ei tarpeenmukaiset. Kaikki kalusteethan meille tulee ostettua tod.näkösesti käytettyinä.

Kerroin että uutena Emmaljungat voi maksaa jopa 800€, joten jos löydän ne pari vuotta vanhat esim. 400-500€:lla, siinä säästää aika paljon. Hän totesi, että ainakaan hänellä ei ole tollasia rahoja laittaa vaunuihin. Tienaa siis puolet enemmän kun minä kuukaudessa.

Totesin sitten takasin, että vaikka et antas euroakaan vaunuihin, ostan ne sitten omilla rahoilla. Kitkuttelen sitten loppukuun ja teen edellisessä kuussa enemmän yötöitä. Mua ottaa niin päähän toi ukko just tällä hetkellä.

Joskus sitä miettii, että miten ei toinen ymmärrä omaa näkökantaa vaikka selittäs kuinka rautalangasta.

Noooh, sori teille kaikille tästä vuodatuksesta, on vaan niin pinna kireellä entisestään sen takia.

Täytyykin tästä alkaa säästään vähän rahaa, ettei tarvi mun työnnellä retrovaunuja pitkin kyläteitä sillä välin kun mies on niillä "ilmaisilla" pelimatkoilla (bensat, ruoka, liiton jäsenmaksu, JUOMAT, pelivuoromaksut....).

En tiedä meinaanko liittyä tonne suljettuun yhteisöön, mun mielestä tää oli ihan hyvä näinkin, eipä noista nimimerkeistä paljon ihmisiä pitäs tunnistaa, vaikka puhuis ummet ja lammet...

Enkä aio kyllä sinne suljettuunkaan laittaa mitään kuvia tai yhtään enemmän tietoja kun tänne. No nyt painelen syömään. Koittakaahan kanssaodottajat jaksaa tätä rään vihmomista taivaalta.

Nudivas + masukki 18+5

Vierailija
13/60 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti olen koittanut tänne kirjoittaa, ihmettelin miks kone aina tilttaa, mut löytykin useita viruksia koneelta, ja kone siis täysin jumissa.

Koitin tonne yhteisöön sitte liittyä, mutta hokasin, että meillä on koneella suojaus joka jostain syystä estää msn käytön, samoin hotmailin, sekä mesen. Eli en sinne pääse liittymään:(

Rakenneultra aika peruuntui, ja nyt en sitten saanut uutta aikaa, koska täällä lopetettiin elokuun alussa uusien aikojen anto. Eli heinäkuussa ajan saaneet vielä pääsee elokuussa, mutta kun mä peruin elokuun ajan niin uutta aikaa en enää saannu. Omakustanteisesti pääsis, mutta ei taida olla sellaiseen tässä vaiheessa varaa, kotona remontti pahasti kesken , sauna osissa ja lattiat purettu vesivahingon takia, joten rahat siis tiukalla. Eli nyt voi vaan haaveilla siitä rakenne ultrasta. Tuntuu, että täl hetkel kaikki menee niin pieleen kun vaan voi.

Väsymys on palannu, turvotusta tullu. Pahoinvointikin löysi tiensä takasin. Viikkoon ei ole oikea ruoka menny alas, mutta neuvolassa sanottii että syytä ei huoleen pitäisi olla. Oon ihan ihmeissäni, koska aiemmin ei tällasta ole ollu.

Tän väsymyksen keskellä tuntuu ettei millään jaksais kuskata noita isompia lapsia eskariin ja kouluun. tuntuu kauhean ylitsepääsemättömältä tehtävältä, mut pakko se vaan on tehä.

Kaks nuorintahan onkin sitten kotona piristämässä päivää...:)

Tässäpä taas pikakuulumiset. Luin tossa pikasesti muiden juttuja, mutta ajattelin kommentoida jotain myöhemmin. Nyt on niin kova väsymys, ja ruoka piää mennä laittelemaan joten pakko kerätä hieman voimaa.

Eipä tässä siis kummempia, kun mukavaa päivänjatkoa.

Vierailija
14/60 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kanssa juuri jättämässä jäsenhakemuksen ja tunnus on sama -Hanne-.

Töissä vähän kiireitä ja tällä hetkellä mielessä pyörii muut perheeni asiat. Pientä alakuloa siis ilmassa.

Masussa kaikki tuntuu olevan hyvin. Liikkeet ovat selvästi säännöllisemmät. Tälläkin hetkellä tulee pieniä potkuja : ) Mieskin on kerran tuntenut liikkeet ja vielä jopa ihan selvästi.

Vaunuja olisi tarkoitus täälläkin mennä tämän kuun aikana kattomaan. Oon niitä välillä netistä katellut, mutta mitään erityistä suosikkia ei ole vielä löytynyt. Pää menee kyllä varmaan ihan pyörälle kun niitä ihan livenä pääsee tutkimaan. Eiköhän sieltä jotkut kivat vielä löydy.

Nyt vielä hetkeksi töiden pariin ja sitten kotiin päin lepäämään.

-Hanne- ja masupupu rv 24+0

15/60 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys kaikki joulumammat.

Olin täällä alkuraskauden aikoina, mutta näyttää siltä, että neitteilystä kesän ajan taukoa pitäessäni on porukkakin vaihtunut. Joka tapauksessa täällä siis masussa papu jolla viikkoja tänään 23 ja laskettu aika 11.12. Ultrissa on ollut jatkuvasti suurempi kuin pitäisi, joten ehkä saadaan vauveli jo vähän etuajassa, mutta tiedä siitä kun me ollaan molemmat suht pitkiä, joten ehkä se vaan kuuluu asiaan.

Ensimmäistä siis odotellaan ja hyvin on sujunut. Huonovointisuus pysyi asoissa alkuaikoina ja nytkään ei ole muuta huolta kuin alaselkä, joka vihoittelee välillä. Ostin tänään jumppapallon, jonka päällä aion istuskella täällä toimistolla ja vahvistaa lihaksia. Istuin tuossa jo tunnin pari, mutta piti siirtyä takaisin tavalliseen tuoliin, kun alkoivat lihakset vallan väsyä.

Vauveli ottaa sellasia spurtteja, että olen ihan tyytyväinen, että istukka on edessä niin kuulemma vaimenevat liikkeet vähän. Täytyy myöntää, että olen ollut vähän yllättynyt, ettei se vauvan potkiskelu olekaan niin mukavan tuntuista kun alunperin ajattelin. Joku tuossa aiemmin kommentoi, että on epämukavaa kun istukka on edessä, tuntuvatko potkut juuri siitä syystä epämiellyttävinä?

Mies on meillä kuunnellut vauvan touhuja tuosta vatsan päältä jo muutaman viikon ja tuntuu, että hän kuuli ainakin alussa paljon enemmän kuin mitä minä tunsin. Nyt on kyllä potkut jo näkyneetkin ihan selvästi jo pari viikkoa.

Meille ostivat appivanhemmat Hartanin yhdistelmävaunut (asuvat ulkomailla eivätkä voi muuten niin autella niin halusivat ilmeisesti tällä investoinnilla tukea). Vaunuissa on neljä pyörää ja jos haluaa, niin voi etupyörät voi lukita paikalleen tai antaa kääntyillä mikä oli musta mukavan käytännöllistä sekä maastoajeluita, että kaupunkia ajatellen. Ostopäätökseen vaikutti myös kärryjen pienuus,sillä asutaan kerrostalossa ja hissi rajoittaa. Lisäksi halusin kunnon korin, jonne voi laittaa ostoksia ja lisäksi niitten piti mahtua meidän suht pieneen autoon.

Vielä lopuksi kyselisin, että onko kenelläkään muulla tunnetta, että tämä touhu etenee nopeammin kuin pää pysyy mukana? Toisaalta haluaisin jo jäädä kotiin vauvaa odottelemaan ja täällä töissäkin ajatukset harhailevat ihan mihin sattuu (kuten huomaatte :) ), mutta toisaalta en käsitä ollenkaan, että meille oikeasti on pieni lapsukainen tulossa, vaikka hän erittäin toivottu onkin.

Tässä meidän pitkäksi venähtänyt esittelyteksti. Kuulemisiin!

Käkkärä ja papu

16/60 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaaha, olinkin näköjään jo kirjautunut nimimerkillä Bohne, joten ollaan sitten Bohne eikä mikään käkkärä :-)

Vierailija
17/60 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon niin tois aikainen tämän kirjoittelun kanssa,etten taida liittyä.

Aika kun on kortilla,vaikka välillä kuitenkin täällä roikun enempi kuin laki sallii=)

Tänne sitten rustailen sen minkä rustailen!

Vierailija
18/60 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin liittymässä yhteisöön minihattis1 nimimerkillä,hyväksymistä odotellen:-)Masuasukille kuuluu hyvää,tosi kova liikkumaan ja näkyy ihan jo ulospäinkin kun "riehuu"....26.8. olis lääkärineuvola ja samalla vielä tarkistetaan istukka jotta onhan varmasti siirtyny vaikka viimeks kun hain sairaslomaa liitoskipujen takia niin sanoi että siirtynyt on mutta vielä kuitenkin kurkataan.hirveesti tekee mieli kysyä kumpainen sieltä on tulossa mutta en tiedä uskallanko kun mieheni ei halua tietää missään nimessä etukäteen.Olis vaan niin helppo hankkia kaikki vaatteet yms,tämä kun todellakin on iltatähti ja ei ole enempää tarkoitus tehdä ja siks toisekseen nuorimmaiseni on yhdeksän niin oon ehtiny hävittää kaikki vauvatarvikkeet ja vaatteet niin ei millään enää viitsis hankkia sekä tytön että pojan...tosin saan kyllä kaikki lainaan muualta mutta poika-vaatteet on 700km:n päässä niin nyt kun ollaan menossa syyskuussa käymään siellä niin ois sit voinu ottaa samalla ne,siis jos ois poika tulossa.Tyttö-vaatteet on sentään vaan 50km:n päässä niin ne voi hakee sit myöhemminkin....No jooh tulihan laitettua tekstiä niin että riittää taas tälle päivälle....

Vierailija
19/60 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, viime viikolla ollut keskustelua masennuksesta? Täytyy kaivaa keskustelua esiin. Olin nimittäin niin alla päin, etten jaksanut lukea ees viestejä.

Pliis, ottakaa mut mukaan yhteisöön, vaikka en jaksa ihan vielä perehtyä ja tehä hotmail osoitetta jne. Jahka vähän saan voimia, oon taas mukana. Nyt illat menee itkeä tillittäessä. Ei eka raskaudessa ollut tällaista.

Ilmeisesti tämä ei olekaan ihan ainutlaatuista. Neuvolasta viimeksi annettiin lomake 'Raskeuden aikaisen masennuksen tunnistamiseen'. Sovittiin, että täytän sen sitten oman terkan kanssa ens kerrala enkä kesäsijaisen. Olin varma, että saan maksimipisteet. Mutta en nyt sentään. Jee jee.

Rakenneultrassa veikattiin tytöksi. Ja kaikki oli just normaalisti. Huh! En tiedä pitäisikö mennä vielä uudelleen yksityiselle, kun ei se varmaksi osannut sukupuolta sanoa. Minä haluaisin tietää. Oon niin malttamaton.

t. Canttarelli 20+5

Vierailija
20/60 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

LILLALLE jaksamista, kyllä se energinen olo vielä tulee ennen lapsen syntymää, olen siitä aivan varma, vaikka itelläkin on kaikki virta jossain hukassa ja mieli maassa. Sinnikkäästi silti eteenpäin taaperretaan yhdessä!!!

Riemulle: Meillä neuvolassa ollaan ehkä vähän yliaktiivisiakin ton sokerirasituksen ja verensokerin seurannan kanssa, sillä mulla seurataan nyt neuvolakäyntien yhteydessä verensokeria ja jos vähänkin heilahtaa jossain mittauksessa, niin saan mittalaitteet kotiin. Suvussa ei ole varsinaista rasitetta, vain mun isoisälläni on ollut vanhuusajan diabetes n. pari vuotta ennen kuolemaansa ja painoindeksiltäni olen juuri normaalin ylärajoilla (tai olin ennen raskautta). Toki esikoinen oli isokokoinen (4220g), mutta silti... TH myönsi itekin, että tässä kaupungissa ollaan tämän asian kanssa hyvinkin tarkkoja. Mutta hyvä että seuraavat, eipähän tarvi ite asiaa arpoa.

Mulla on jo ratasvalinta selvä, mutta en viitti mallia täällä julkistaa, sillä joka kerta kun olen sen jossain maininnut, minut on haukuttu tyhmäksi, kun olen moisia ajatellutkaan tai ko. rattaat/vaunut on mollattu surkeiksi. Olen silti itse tyytyväinen päätökseeni ja mikä tärkeintä, ne vaunut vastaavat juuri MEIDÄN perheen vaatimuksia, muutahan niiden ei tarvitsekaan tehdä.

Äitiysloman aiemmasta aloituksesta; mulla on ollut kohtalaisen vaikea saada sairaslomaa koko raskauden aikana, vaikka luoja tietää, että sitä tarvitsisin, joten en todellakaan jätä arvan varaan, saanko saikkua loppuajaksi vai en. Lisäksi kun pitäisi saada vajaa 2kk ennen laskettua aikaa vielä vietyä muuttokuorma 750km päähän yksin ajaen, niin juuei. Parempi alottaa aiemmin, kun kerran voi. Esikko saatiin kasvatettua/elätettyä minimiäitiyspäivärahalla ja sillonkin selvittiin ilman ulkopuolista apua, niin selvitään varmaan nytkin, vaikka se vähän tuloja tiputtaakin. Mun mielenterveys on tärkeämpää tässä vaakakupissa.

Kantrimaria rv 24 + 2