Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*JOULUKUUN TÄHTÖSET* viikko 33

11.08.2008 |

[b]30.11.[/b] fatmama * Länsi-Uusimaa *

minihattis * PHKS *

[b]1.12.[/b] Villa2 * Kymenlaakso, PHKS *

Kantrimaria * Pori-Roi, SatKS *

pikku-puhi *

vanilija * Tampereen viereinen kaupunki, TAYS *

[b]2.12.[/b] Antonin_äiti Helsinki, KOS *

-nappi * - *

soffio *

elizabetha *

Pinkkinen * Lappeenranta, EKKS *

[b]3.12.[/b] ..titta.. * Tampere, TAYS *

Unicorny09 * Siilinjärvi, KYS *

-Hanne- * Helsinki, KOS *

ninnu-81 * Helsinki, KOS *

[b]4.12.[/b] Ineli * Tampere, TAYS *

Eriskummallinen * Helsinki, NKL *

lintu-75 * Satakunta, SATKS *

[b]5.12.[/b] Juuso Petteri * Lahti, PHKS *

tirpunen * Satakunta, SATKS *

Lokavaavi *

[b]6.12.[/b] petite-te * Turun seutu, TYKS *

Pennyx * KSKS *

Kapa * Etelä-Savo, MKS *

pikkupiru * Tampere, TAYS *

-hilleri- *

Heissu * Helsinki, KOS *

010308 * Kempele, OYS *

[b]7.12.[/b] tyhjäsyli * pk-seutu *

[b]8.12.[/b] Mamoska * Helsinki, KOS *

marssilainen * Espoo, JS *

Emmizle * Järvenpää, HUS/HySHA *

Lanttu08 * Oulu, OYS *

Dentaurus * kaakkoinen Kymenlaakso, KOKS *

s@s@ * Helsinki, NKL *

Birtzu75 *

[b]9.12.[/b] siisa * Päijät-Häme, PHKS *

karoliima * Kokkola, K-PKS *

[b]10.12.[/b] Pulmu79 * HYS *

Vilhelmiinanen * Länsi-Uusimaa, LS *

taikatoive * Varsinais-Suomi, SAS *

[b]11.12.[/b] Anemos * ULKOMAILLA *

-höyhen- * - *

[b]12.12.[/b] mannerto * Etelä-Savo, MKS tai KYS *

ViolaK * Varsinais-Suomi, TYKS *

Rintin * Suomussalmi, KAKS *

[b]13.12.[/b] jet-haikara * Länsi-Uusimaa *

eppuliini_ * Oulu, OYS *

jepuli * Tampere, TAYS *

Mauste * Tampere, TAYS *

[b]14.12.[/b] Pyykkivuori * K-SKS *

4.x * pk-seutu, JS *

-Menninkäinen- * Tampereen seutu, TAYS *

[b]15.12.[/b] Sahpa * Lahti, PHKS *

Hera-79 * Hämeenlinnan seutu, K-HKS *

tiar84 *

[b]16.12.[/b] Ylläripylläri * pk-seutu *

[b]17.12.[/b] Laskiaispulla * Tampere, TAYS *

Werde * pk-seutu, KOS *

-Kivi- * - *

[b]18.12.[/b] kiviir * Oulu, OYS *

Empsku88 * Vammala, VAS *

tiinax6 * Varsinais-Suomi, TYKS *

haa2 * Pirkanmaa, TAYS *

[b]20.12.[/b] siise * Etelä-Suomi, HYS *

Myrre * Espoo, JS *

joll@ * Etelä-Pohjanmaa, SeKs *

.:Naranja:. * Lieto, TYKS *

[b]21.12.[/b] armi *

[b]22.12.[/b] Myrtti- * Hyvinkää, HYS *

Miilukka * Tampere, TAYS *

[b]23.12.[/b] Gnatte * Helsinki, NKL *

Viola * Kaakkois-Suomi, EKKS *

Nektariina * Etelä-Pohjanmaa, SeKs *

[b]24.12.[/b] angorainen * Laukaa, K-SKS *

HaHa78 * Tampere, TAYS *

lilla79 * Orimattila, PHKS *

Savannia-79 * Koillis-Lappi, LKS *

[b]25.12.[/b] Stiin@ * Pohjanmaa *

Leppis_78 * Satakunta, SATKS *

Katanen * Seinäjoki, SeKs *

Säteilijä *

[b]26.12.[/b] Canttarelli *

3mami * Turku, TYKS *

Kranttu83 * Etelä-Suomi *

Katinka83 *

[b]27.12.[/b] Anneiki * Pirkanmaa, TAYS *

Lorindol * pk-seutu, NKL *

Karssuli * Vantaa, KOS/H *

Zebra * Helsinki, KOS *

[b]29.12.[/b] karits@ * TYKS *

Rusina80 * Vaasa, VKS *

[b]30.12.[/b] Riemu * Pirkanmaa, TAYS *

[b]9.1.[/b] Nudivas * TAYS *

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolesta CANTTARELLI voi myöhemminkin hakea jäsenyyttä yhteisöön. Laita vain toi osoite talteen että pystyt sinne sitten hakemaan. Tai haet nyt ja alat kirjoittelemaan sitten kun olo kohenee.

Ja PETITE-TELLE ja muillekkin tiedoksi, että yhteisössä on vaatimuksena kirjoittaa kerran kuussa, ettei ihan joka päivä tarvitsekkaan kirjoitella.

Siise

Vierailija
22/60 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja onneksi joskus edes hieman aikaa kirjoitella:)

Lomat siis vietetty. Ja ihanaa olikin! Saatiin olla ainakin tarpeeksi mökillä ja kotiin oli jo tosi kiva palata ja saada arki rullaamaan. Esikoinen tosin haluaisi vielä tämä kesänä(?) mummin ja ukin mökille, matkaa vain 500km. Valitettavasti ei taida oonnistua.

Lapset (2) aloittivat uudessa päiväkodissa mikä näkyy kyllä levottomina öinä ja kiukkuna iltaisin. Toivon mukaan tasaantuu parissa viikossa.

Itsellä ollut kauhee yskä riesana jo lähes kuukauden, mutta nyt toivottavasti menossa nuhan myöstä ohi. Joku valitteli kylkiluiden kipeytymistä. Mulla sama vaiva: luulen kyllä että johtuu yskästä. Pari kylkiluuta on ihan kosketusarkoja, auts. Toivottavasti ei ole murtunut yskiessä... Väsymys on kyllä jälllen ottanut vallan katkonaisten öiden takia. Aamulla jo odottelin toiveikkaana lauantaita, jolloin saisi nukkua pitkää, mutta meillepä tuleekin silloin heti aamusta muurari piippua kunnostamaan, et se siitä.

Masussa kaikki tuntuu olevan ok. Potkuja tuntuu pitkin päivää :) Tänään oli rakenne ultra. Kätilö ultrasi tosi pitkään lopuksi sydäntä ja ehdittiin jo miehen kanssa epäillä ettei sydän olekaan ok. No, hän odotteli että vauva vaihtaisi asentoa ja näkisi sydämen selvemmin. Lopulta asento oli hyvä ja mikä tärkeintä sydän kunnossa kaikkine lokeroineen ja läppineen! Huh. Viikot eivät ihan vastanneet kokoa: nyt 20+4 ja ultran mukaan 19+4, kai. Toisaalta edelliset lapsetkin olleet pieniä ja vauva syntyy sit kun on valmis:) Edelliset syntyneet viikkoa ennen la:ta. Sukupuolikin selvisi, tyttö olisi tulossa. Kätilön mukaan ihan selvästi, mutta itse pyrin ottamaan sen pienellä varauksella. Lapsille emme vielä sukupuolta taida sanoa.

Hellettä on viikonlopuksi luvattu ja lainatakseni pojan 5v. sanoja lupausta ei saa pettää, joten oikein aurinkoista ja lämmintä viikonvaihdetta kaikille!

Karits@ 20+4

ps. suljetusta yhteisöstä ei itsellä kokemusta ja taitaa tää kirjoittalu olla aika satunnaista joten en vielä ole hakenut jäsenyytta. Jos työt antaa periksi aktiivisuudele niin haen sitten jäsenyyttä myöhemmin. Tosi kiva on kyllä tämäkin palsta ja ilolla luen joulukuisten viestejä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritin tuosta linkistä mennä ja kirjautua mutten osaa....=/

Mulla ei oo hotmailia eikä enkä oo kirjautunut msn:ään.

Tässä yksi syy etten oo niin innokas,kun ei osaa=/

Vierailija
24/60 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tässä edelleen pikkasen ihmeissäni. Tiistaina kolahti postin mukana kutsu synnytysvalmennukseen. Eka kerta olis jo ens torstaina. Miten on, onks kellee muulle tullu kutsua jo nyt? Näin ensisynnyttäjänä oon luullu et valmennukset olis lähempänä synnytystä. Just vasta ku puoliväli ohitettiin...

Noh, onneks huomenna on neuvola ni enköhän saa tähänkin asiaan selvyyden.

Huomista jännittäessä,

Heissu & Pähkinä 23+5

Vierailija
25/60 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]Petite-te:[/b] kun menet sivulle [http://groups.msn.com/jouluntahtoset2008] niin siinä samalla sivulla pitäisi tulla linkki, josta pääset luomaan itsellesi Windows live tilin. Vasta kun sulla on se tili, pystyt kirjautumaan yhteisöön. Ekalla kerralla sun täytyy jättää jäsenhakemus ja kun se on hyväksytty, pääset normaalisti lukemaan ja lähettämään viestejä. Toivottavasti auttoi yhtään? Niin ja [b]Canttarelli[/b], [b]Nektariina[/b] sekä muutkin, yhteisö tuskin katoaa yhtään mihinkään kun on niin reippaasti alkuunkin lähtenyt, eli sinne voi tulla mukaan koska vain myöhemminkin. Ja jos heti haluaa, niin se ilmoittautuminen kerran kuussa tuskin on liikaa :).

Voimia vain kovasti Canttarellille, uskon aika lailla tietäväni miltä tuntuu. En täällä halua hirveän paljon asiaa valottaa, mutta lyhyesti voin mainita (kun olen tainnut siitä kertoa ennenkin), että esikoisen syntymän jälkeen sairastuin synnytyksen jälkeiseen masennukseen, joka ei kyllä tässä välissä kunnolla ehtinyt parantuakaan, huomasin selvästi kun jätin plussatestin jälkeen mielialalääkkeet pois. Yritän täällä kyllä kirjoitella enimmäkseen muita juttuja ja olen käynyt mm. Äimän palstalla sitten näissä asioissa. En halua tätä palstaa (tai yhteisöä) kuormittaa liikaa päänsisäisillä murheillani ja muutenkin tekee hyvää välillä jauhaa muutakin kuin ikäviä asioita. Mutta lohtuhali siis, ja tosi hyvä kun olet hakenut apua, siitä se toipuminen lähtee!

Niin ja vielä kaikille joilla on ollut alakuloa ym., en äskeisellä tarkoittanut etteikö täällä saisi kirjoittaa niin iloista kuin suruistakin, purkamista vartenhan tämä paikka on! Mulla vaan toi tilanne on ollut niin rankka, ja ajoittain on vieläkin, ja on vaatinut jatkuvaa työstämistä, ja tarkoitin siis vain, etten niitä jokapäiväisiä monologeja rupea tuomaan tänne. Eli ihan kaikki aiheet alakulokeskustelusta hehkutuksiin ovat täällä sallittuja, ehdottomasti!! Ja kovasti jaksuja [b]Hannelle[/b] ja kaikille muillekin, jotka ovat viime aikoina olleet alamaissa.

[b]Lilla[/b], todella typerä systeemi! Harvemmin nyt kun ihmiset huvikseen niitä ultra-aikoja peruvat vaan siirtävät ihan syystä, kummallista ettei voi antaa uutta aikaa! Yritä vaikka esim. pahoinvointiin tai mihin tahansa vedoten saada tutkimusta.

[b]Heissu[/b] kyseli synnytysvalmennuksesta. Meillä sinne ei tullut kutsuja postissa vaan terkan piti neuvolakäynnillä kertoa ajankohta, unohti vaan :D. Tämä siis edellisodotuksessa, nyt en ajatellut enää mennä. Aika aikaisin tosiaan, jos et vielä halua mennä, voithan kysyä järjestetäänkö myöhemminkin.

Vierailija
26/60 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla [b]Karitsastakin[/b], toivottavasti vaan tuo yskäsi hellittää! Ja toivon mukaan lapsetkin pian tasaantuvat kun tottuvat päiväkotiin.

[b]Kantrimaria[/b], en utele ratasvalintaasi mutta melkein arvaan mikä merkki on kyseessä ;). Tai vaikka menisikin pieleen, niin ainakin tiedän miltä tuntuu. Meillä on Emmaljungat joihin itse olen ollut tyytyväinen, mutta aina kun olen jossain gallupissa vaikkapa (en täällä, vaan yleisissä keskustelupinoissa) vastannut että meillä on ne, heti on tullut pillastuneita viestejä siitä miten kamalat, ylihintaiset ja yliarvostetut vaunut ne ovat, kyllä ne ja nämä ja nuo vaan on paremmat :D. Johtuuko sitten siitä kun ovat ruåttalaiset :D

Ja vielä vaunuasiaa [b]Nudivakselle[/b], eli pidä ihmeessä pääsi! Sinähän niitä vaunuja enimmäkseen varmaan työntelet, ja jolleivät ole sellaiset joiden kanssa on kiva kulkea, niin sitten ei kyllä ole mukavaa todellakaan. Onneksi meillä ukko suhtautui ihan päinvastoin kun esikkoa odotettiin, se sai paskahalvauksen kun vaan vihjaisinkin jostain käytetystä :D. Juu, saihan niihin sitten menemään rahaa, mutta oli kyllä itselläkin kiva mieli kun vaunut olivat just sellaiset kuin halusi ym.

Ihanaa, että [b]Minihattiskin[/b] näkee jo liikkeet! Minä näin myös ekan kerran eilen tai toissailtana (miten niin menee päivät sekaisin :O). Ihan pienille on minusta melko hyvin myös unisex-värisiä vaatteita, mehän emme esikoisesta tienneet kumpi on tulossa (nyt en tiedä selvitetäänkö) joten ostelin sitten vauvalle paljon valkoista, harmaata, beigeä, keltaista, vihreää, ruskeaa ym. ja sellaisia raidallisia ym. joissa ei ollut niin väliä vaikka oli vähän punaista tai sinistäkin. Sitten isomman vauvan/lapsen vaatteet hankin vasta kun kaveri oli jo syntynyt.

Tervetuloa mukaan/takaisin [b]Bohne[/b]! Me emme tosiaan varmaan ole samaan aikaan kirjoitelleet? Ilmoittauduin mukaan kyllä heti plussatestin jälkeen mutta mulla onkin LA vasta joulun tietämillä eli loppukuusta. Kieltämättä vähän väliä on sellainen olo, että voisipa aikaa saada jostain lisää. On alkanut hirvittää, kun meillä esikoinen on vasta juuri täyttänyt vuoden, ei vieläkään nuku öitään jne. ja kyllä todella mietin, mitä tästä kohta kahden pienen kanssa tulee. Huu!

Vielä [b]Nektariinalle[/b] ja [b]Riemulle[/b] ultraonnittelut ja toivottavasti [b]Leppiksellä[/b] myös menee ultrassa hyvin. Miten meni [b]Kapan[/b] lapsen hammaslääkäri? Varmaan hurja kokemus tuonikäisen kanssa!

Vierailija
27/60 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin teille yövuorosta kirjoittaa viestiä, mutta sivuissa oli jotakin outoa, enkä saanut viestiä laitetuksi.. Siispä tässä kyseinen höpötys näin jälkeenpäin aamulla laitettuna (viikot vain päivitetty päivää edemmäksi tietenkin ;D)

Yövuoro on tässä alkamassa ja mummelit ja pappelit on jo koisimassa, siis on aikaa pikkasen kirjotella tännekin taas :)

Ihan heti ensimmäiseksi on pakko kommentoida [b]Kantrimarialle[/b]. Mua rupes oikeen suututtaan, kun luin sun tekstiä. Siis en SULLE suuttunu :D Vaan ihmisten idioottimaisuudelle. Mua jotenkin rasittaa aivan hirveästi joidenkin ihmisten asenne eri juttuihin. Yks on nyt tää vaunuasia, joka tietty on tällä hetkellä varsin ajankohtainen itse kunkin elämässä. Käytyäni katselemassa ja veivaamassa erilaisia vaunuja, päädyin minäkin Emmaljungaan (Cerox), kuten olen jo aiemmin täällä tilittänytkin. Ne vaan tuntu jotenkin omimmilta, vaikka varmasti kaikenmaailmatn Teutoniat jne. olis aivan yhtäläisiä. Hyviä tai huonoja, sen päättäkööt kukin itse. Mun mielestä ihmiset on selkeästi aina jotakin "vaunukuntaa", kuka mistäkin tykkää. Tietty on sitten niitä eroja, jotka tulee erilaisista elinolosuhteista ja elämäntyyleistä. Kuka shoppailee ja kaipaa klmee pyörää ja kuka vaunuttaa kuoppasilla hiekkateillä ja kaipaa tukevuutta. Niin, ni jokatapauksessa, kaiken tän pointti on nyt se, että en YM-MÄR-RÄ, miks joidenkin ihmisten pitää niin jumalattomasti käydä arvostelemaan toisten valintoja?! Tässä tapauksessa sua on nyt näpäytetty niistä vaunuista niin monta kertaa, ettet edes täällä enää viitti/kehtaa/halua sanoa, koska pelkäät arvostelua. Mun mielestä on väärin, että joutuu pelkäämään sellasta ja puolustamaan omaansa henkeen ja vereen. Eikö ne arvostelijat ymmärrä, että jokaisella on oma elämä ja omat tarpeet?!? Aaargh. Kyllä ihmiset joskus osaakin olla Typeriä. Isolla teellä. Los idiotos :D :D

Niin, ja kyllä mullekin on keritty jo urputtaa siitä kuinka nelipyöräiset (ja vielä ei kääntyvät pyörät!!!!) vaunut on kankeat, ja hyi kauhee, Ceroxit, nehän on niin raskaatkin!!! Shopapillessa ei mahdu sinne ja tänne hyllyjen väliin jne. Mutta mä en ole mitään niin shoppailijasorttia, vaan ennemminkin ulkoilija, ja jotenkin ajattelen, että ennenkin on pärjätty PALJON kankeammilla ja painavimmilla vaunuilla ties missä, ni kyllä noi on luxusta :) Mutta mä pidän pääni, ja ne muut pitäköön 360 astet pyörivät vaununsa ja shoppailkoot :) Kukin tyylillään!

Mutta se nyt tästä messusta. Suokaahan anteeksi <3

Voi [b]Gnatte & Canttarelli[/b] \" Ei ole varmastikaan kovin helppoa moinen. Vaikea sinänsä kuvitella, kun ite en ole koskaan varsinaisesti masennukseen sairastunut, että miltä se niinkun oikeasti TUNTUU, kun kaikki näyttää aina vaan harmaalta ja on ahdistavaa.. Mutta kaiken sympatian saatte molemmat, vaikkette sitä olis hakenutkaan. Paljon voimia molempien oloiluun, takuuvarmaa on, että JOSSAIN kohtaa se kuitenkin helpottaa, tavalla tai toisella <3

[b]Heissu.[/b] Mekin saatiin kutsu valmennukseen jo joskus viime kuussa, eli hyvin hyvin ajoissa, mutta ajankohta tosin on vasta lokakuussa. Sillon mulla alkaa olla viikkoja kasassa jotain 30, eli kuulostaa mun mielestä ihan mielekkäältä. Mutta on se kumma jotenkin, jos näin aikasin jo aletaan synnuytyksestä jne. turista. Täytyy myöntää, että vaikka sitä tapahtumaa kovasti odotankin, ni en kyllä tässä vaiheessa olis mitenkään kauhean orientoitunut saamaan siitä aiheesta valmennusta... Tai tuntuu, että sitten siihen synnytykseen mennessä kaikki opit olis autuaasti unholassa... En tiiä, kannattaa tosiaan neuvolasta kysellä, josko nyt ihan vielä ei tarttis mennä, vaan pääsis sit myöhemmin :)

Omaa napaa sen verran, että... Että? No kun ei tässä ole mitään kummempia :D Ehkä sellainen uus juttu tässä on nyt kerrottavana teille, että eilen, kun olin kans yövuorossa, ja kattelin nojatuolissa telkkua, niin Pikkuinen sätki ja pomppelehti sopessaan niin, että apua. Ja kaikki hienot liikesarjat osuivat sit jonnekin tonne mun alaosiin ;D Noh, kuitenkin, yhtäkkiä Hän sitten tempas oikeen viimesen päälle napakan potkun (vaimikäikinäolikaan?!) suoraan mun virtsarakkoon! :O Au! Täytyy kyllä myöntää, että se tuntu erityisen epämukavalta, hyvä ettei housuihin lirahtanu :D Oikeen pelästyin silleen säpsähtäen hetkellisesti, kun en ihan samalla sekunnilla tajunnu mistä on kyse :D Heh... Toivo elää, että Hän jättäis mun rakon rauhaan, mutta todennäkösintä on, että potkut vaan voimistuu - ja silti saattavat suunnata sinne kerran jos toisenkin.. Noh, elämä on ;) Kaiken se kestää, kaiken se kärsii :)

Vierailija
28/60 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja muuten. Vaikka vannoin ja vakuutin itelleni, etten ostele mitään vauva-asioita ennenku vast ihan lopuks, ni sortunu oon kyllä... Sitä tulee kaikenmaailman alelaarit pengottuu, ja viimeks tarttu Vapaa Valinnasta (heh) mukaan kaks bodya, vaaleensininen ruskeilla kanttauksilla, ja ruskee vaaleensinisillä kanteilla.... + rinnassa pilvi ;) Makso, hitto soikoon, 3e kaks bodya. En vaan voinu olla ostamat... Ja tänään, kun olin Hennesissä bongaamassa ittelleni jotain ihanaa violettia paitaa, osu käteen sellanen jumalattoman hauskanen pikkupikku paita, ruskea pohja täynnä erilaisia värikkäitä eläimiä. Mä siellä ihan hymyilin, hyvä kun en naureskellu, sille paidalle, ja sehän oli sitten pakko ottaa... Onko joku teistä saanut pidettyä pään niin kylmänä, ettei tosiaan olis mitään ostanu udelle tulokkaalle vielä? :)

Nyt lopettelen, on taas varmaan tän saitin mielestä jo liiankin pitkä viesti... Hyi minua! :) Kuullaanhan taas!

.:Naranja:. & Pikkuinen 21+6

Vierailija
29/60 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä päivää on odotettukin ja viikonlopun alkua. Ihme kyllä, tämä työviikko meni hirmu nopeasti.. Tänään muuttavat edelliset asukkaat pois ostamastamme omakotitalosta, joten viikonloppuna päästään seinien maalaushommiin.

Esikoisen (4v) keskiviikkoinen hammaslääkärireissu meni huutaen ja kiukutellen. Suostui menemään toimenpidetuoliin vasta sitten kun lupauduin menemään siihen ensin ja ottamaan tytön päälleni makaamaan.. Oli varmasti aikamoinen näky!! Alku meni hyvin, hammaslääkäri pääsi rapsuttamaan reikähammasta, mutta siinä vaiheessa, kun tuli se imu mukaan kuvioihin, alkoi hirveä huuto! Siihen sitten tyssäsikin meidän käynti, eli sen jälkeen ei onnistunut enää mikään. Puolen tunnin aika venyi 45 minuutin mittaiseksi. Varasimme uuden ajan (tällä kertaa naishammaslääkärille), joten parin viikon päästä kokeillaan uudestaan.

Sokerirasitustestiin olen menossa 1.9. Inhottaa jo etukäteen. Esikoisen raskaudesta muistan sen hirveän sokeriletkun, mitä piti juoda hirmu määrä. Ja ne monet verikokeet inhotti.. Olin ihan poikki viimeksi sen parin tunnin jälkeen sokeritestin jälkeen. Terveyskeskuksen ovesta kun pääsin ulos, niin menin heti kaupasta ostamaan suklaata ja pullon cokista.. =)

t. Kapa rv24

Vierailija
30/60 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin enpä sitten jaksanut eilen koneelle raahautua! Vaikka niin kirjoitinkin. Ultrassa oli siis kaikki hyvin, mitä nyt sitten siitä koneelta näkee mikäänhän ei ole 100%. Sain myös tietää niskapoimu/ verikoeseeriumin tuloksen se oli muistaakseni 1/3900. vauveli siellä imi peukaloaan ja hikkasi on se niin uskomaton tunne aina kun masuun pääsee näkemään. profiili oli melkein kuin nuorimmaisellakin omasta mielestäni ehkä enemmän poikamainen. Haarojen väliin ei pieni antanut kurkkia joten jää salaisuudeksi. Ihan mukavaa jännittää ja arvailla loppuun asti kumpi tulee. viikkoja ultra sai viikon vähemmän mutta ei lähdetty sitten vaihtamaan la:ta. Tulee sitten kun on valmis. Eilisen päivän olin aivan sänkypotilaana olen saanut jonkun flunssan kova nuha ja nyt alkanut sitten yskittämäänkin. Varmaan palellutin itseni viinimarja rumbassa=) 5 päivää tuli asusteltua puskissa satoi tai paistoi. No mehua tuli kyllä ihan mukavasti vajaa 30l. Onpa nyt sitten millä itsensä parannella=) Rattaita olen kanssa miettinyt.Nuorimmaiselle joka on nyt sitten 1v 1kk ostin brion happyt joissa vaunun koppa erikseen ja ratasosa erikseen. Ne ovat ihan hyvät, mutta lasten pieni ikäero vaatii nyt sitten tuplat. Muuten saa olla kotona neljän seinän sisällä. Kirppiksillä on ollut uudenveroisia myynnissä hintaa on vain aika lailla esim yhdet ora landit olivat 450e vaikka uutenahan ne maksavat noin 700e. katsoa nyt sitten onneksi on vielä aikaa miettiä. Äitiyspakkausta en ole ottanut kahdelle viimeiselle enkä aijo ottaa nytkään. Eikä se ollut erityisen kivan näköinenkään tänävuonna. Pääsin tutkimaan ystäväni äitiyspakkauksen.Mitään en ole uudelle tulokkaalle ostanut vaikka mieli on tehnytkin. Kaupat tursuavat mitä ihanempia vaatteita. Ei muuta kuin mukavat viikonvaihteet kaikille.

Terveisin Leppis_78 ja pikkuvitonen/21

Vierailija
31/60 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih siis tekemään hankintoja pikkuiselle. Siis minähän RAKASTAN shoppailua ja maltoin mieleni uskomattoman hyvin mutta sitten kun siellä rakenneultrassa vilkutteli kuulemma tyttö niin sitten se alkoi :D

Siis nythän on ollut noita alennusmyyntejä niin en ole voinut vastustaa kun "on saanu niin halvalla" ! En ole kyllä ostanu pelkästään vastasyntyneelle vaan esim ens kesäks yms. Viimeisimmät löydöt oli vaaleanpuna-valko-ruudulliset Vanssit : D siis söpöimmät kengät/tossut mitä oon ikinä nähnyt! Onneksi isukki nyt hieman toppuuttelee...Se vitsailee että joulukuuhun mennessä on lapsella enemmän vaatteita kun äidillä! Ei nyt sentään! Onhan tässä syksyllä vielä tulossa sokoksen 3+1 päivät ja stockan hullut päivät...APUA! Äitini oli kaivellut arkistoistaan jotain minun vanhoja vauvamekkoja ja farkkuhaalareita IHANIA! Äidiltä tyttärelle : D

Ens viikon alussa mennään niitä vaunuja ostamaan kun sillon tulee jotain uusia mallistoja kuulemma. Mä oon kyllä ihan samaa mieltä Naranjan kanssa siitä että on NIIN TYPERÄÄ arvostella minkälaiset vaunut kukakin omalle lapselleen haluaa! Eiköhän sitä kaikki valitse kuitenkin itse omiin tarpeisiinsa sopivat! Ja vauvan parasta ajatellen! Mun mielestä yks merkki ei ole sen parempi kuin toinen, kaikki ne nykyään on ainakin turvallisia!

OHOPS nyt en ehdikään enempää tähän rustata...tulee kiire töihin!

Varaan tänään ajan lääkärille kun mua vaivaa kauhee turvotus jaloissa sekä alavatsakivut...katotaan mitä lekuri sanoo...siitä sitte illalla vaika lisää!

ylläripylläri 22+4

Vierailija
32/60 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään ostanut vauvalle vaikka tytön tiedän tulevan, ihan vaan siksi että mitään TOSI IHANAA ei ole vastaan tullut, ennenkuin eilen: Olin miehen ja nuorempienlasten kanssa Tarjoustalossakävelylenkin

lomassa ja siellä rekissä roikkui MAAILMAN KAUNEIMMAT potkupuku ja samaa sarjaa olevat pusero ja olohousut. Väreinä oli vaaleanpunainen ja hento ruskea .Maltoin kuitenkin mieleni vielä eilen koska tänään on palkkapäivä ja tänään ryntään ne illalla ostamaan kun hoidokit ovat lähteneet!!!

Mullahan on viisi lasta ennestään mutta YHTÄÄN vaatetta tai vauvantarviketta ei ole tallella vaan kaikki lahjoitin pois kun tuon edellisen piti olla se meidän pesueen viimeinen...

No tuplarattaat/ vaunut ja lämpöpussi on sentään vielä tallessa kun tuo kaksivuotias ei vielä ihan hirmuisia matkoja jaksa itse kävellä mutta muuten olin tosiaan kaikki hävittänyt pois joten kyllä ostettavaa riittää...

Kolmas neuvolakäynti on vasta loppukuusta joten mitään sf-mittaa tai muutakaan en vielä tiedä, joten niistä sitten kun neukussa on käyty. Kaikki kuitenkin ihan hyvin, luulisin ainakin, hyvin olen jaksanut eikä ole ollut mitään "kremppoja".

Eipä muuta kuin hauskaa viikonloppua kaikille "kohtalon tovereille" ja palaillaan viimeistään neuvola käynnin jälkeen.

Vierailija
33/60 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä sinua ei saa hyväksyttyä yhteisöön, vaikka olen moneen kertaan yrittänyt.

Ja kun olisin laittanut sulle mailia, niin ilmoitti että sähköpostiosoitteessasi on virhe.

Koita vaikka hakea uudelleen jäsenyyttä.

Siise

Vierailija
34/60 |
16.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei kummempaa uutisointia ole, joten on tullut vietettyä hiljaiseloa. Ainoastaan se muutos on tullut, että pikkuisesta on tullut ihan mahdoton potkija. Potkii sellaisella voimalla, että välillä koko maha heilahtelee. :D On myös alkanut nuljata virtsarakon kohdalla niin että joutuu laukkaamaan vessassa yhtenään. Kävely on toisinaan hankalaa, kun pikkuinen viihtyy vielä todella usein poikittain yksiössään. Painaa paikkoja aika ikävästi. :/ Töissä varsinkin sen huomaa, kun pitäisi jaksaa olla jalkojen päällä ja vielä liikkuakin kun yhtäkkiä alkaa kolottaa paikkoja aivan raivona ja tuntuu että tuo kohtu oikein venyy kun siellä majoitutaan kunnolla poikittain. On tässä onneksi vielä aikaa löytää se oikea asento ennen synnytystä.

010308 ja pikkuinen rv 24

Vierailija
35/60 |
16.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kone ei tuppaa toimia ei sitten millää, vaikka mitä tekis. Mutta onneks sentään tänne saa kirjotettua:)

Vauvelista tullu oiken mahtava potkuttelija. Olotila ei oo parantunu, mut jotenkin on lohduttavaa tuntea liikkeet kunnolla. Tänään iski hirveä siivous vimma taas päälle. Piti siivota miehen työhuone, lasten vaatehuoneet, keittiön kaapit jne. Nyt onkin sitte niin yliväsyny olo, että taidan tästä koneelta mennä suoraan nukkumaan.

Mies uhos mennä ostamaan maalia, että rupean maalaamaan taloa, kun kuulemma näyttää tää mun siivous / remontti fiilis olevan niin korkealla. sama homma ollu joka ikisen raskauden aikana, joten ei mitenkää uus kokemus.

Hyvä se näin, koska vauvan syntymän jälkee tuskin taas huvittaa monee kuukauteen tehdä yhtään mitään.

Ultra hommat harmittaa edelleenkin. Nyt kuitenkin perjantaina soitettuani neuvolaan, lupasivat että pääsen enne rv. 30 ultraan, ihan jo sen takia, että nuo aiemmat vauvat on olleet niin suuria ja hb on alhanen. Kattovat vauvan kasvun. Saas nähä millon aika sitte tulee, menee varmaan pari kuukautta. Ärsyttävää odotusta tällanen. Piti sitä ultraa vaatimalla vaatia. Mutat sain kun sainkin sen. PArempi sekin myöhään, kun ei millonkaa.

Eipä tässä kummempia näin lauantai illalle. Koirat täytyy lenkittää kaato sateesta huolimatta, ja sitte unten maille.

Mukavaa loppu viikonloppua kaikille.

Vierailija
36/60 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin vain uuden pinon tälle viikolle, nyt ei muuta, kun olen taas töissä :)

.:Naranja:. + Pikkuinen 21+2

Vierailija
37/60 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arki taas alkoi, kun meidän koulainen lähti kouluun.

Toisialta ihan mukavaa että on elämässä jonkulainen rytmi. Kun loman aikana sitä ei oikeastaan ollut.

NARANJALLE kiitos uudesta esittelylistasta, siitä löytyy kivasti kaikki :)

Onko teillä ollut täällä missään vaiheessa puhetta siirtymisestä SULJETTUUN YHTEISÖÖN?

Siellä voisi kirjoittaa omalla nimellä ja laitella valokuvia ym..

Sivulliset eivät pääsisi sinne lueskelemaan.

Ja mahdolliset taustailijatkin voisivat innostua siellä kirjoittamaan, kun monikaan ei tykkää näin julkisesti kirjoitella.

Miltä kuullostaisi, oisko KAIKKI innostuneet asiasta?

Näinkin sopii minulle, mutta siellä pääsisi tutustumaan toisiimme paremmin.

Nyt ei tällä erää ehdi muuta, perunavesi kiehuu kohta liedelle.

Siise

rv.21+3

Vierailija
38/60 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin, esikoinen herää millä minuutilla tahansa ja pyykit ym. vielä odottavat. Naranjalle kiitokset hienosta uudesta listasta ja Siise, minulle ainakin suljettu yhteisö käy, parissa sellaisessa kirjoittelenkin eli systeemit tuttuja (jos niitä Msn-yhteisöjä tarkoitat? Sittenhän on kai myös jotain Yahoo groupseja yms., niistä en niin paljon tiedä vaikka oppiihan tuonkin :) ). Eli sopii yhteisö myös, tosin toivon, että tätä pinoa ei silti kuopata, koska kaikki eivät ehkä halua yhteisöön ja esim. harvoin kirjoitteleville tämä pino on varmaan parempi. Koska minusta sitten jos yhteisö perustetaan, sinne pitäisi myös suht säännöllisesti kirjoitella eikä käydä vain lukemassa, jos siellä toiset paljastavat nimensä & naamansa & ehkä kipeitäkin yksityiskohtia elämästään. (En tarkoita säännöllisellä päivittäistä mutta että nyt joskus kirjoittelee.) Mutta tämä vain minun mielipiteeni, ja kiireen takia hyvin sekava sellainen :D, keskustelua lisää aiheesta! Miltä muista kuulostaa?

Vierailija
39/60 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin kirjoittelen msn-yhteisössä, ja se vaikuttaa ainakin selkeältä, helppo oppia käyttämään.

Ja tosiaan siellä pitäisi olla sitten joku vaatimus, että ainakin kerran kahdessa viikossa/kerran kk:ssa kirjoittelis kuulumisia, muuten diskataan pihalle.

Mutta katsotaan miten tämä uppoaa kanssaihmisiin, löytyykö niitä innostuneita riittävästi sen perustamiseen :)

Kertokaa omat mielipiteenne.

-Siise-

Vierailija
40/60 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suljettuihin yhteisöihin en ole ikinä kirjoitellut, mutta miksei sinnekkin voisi kirjuutella, tykkään kyllä tännekkin höpötellä =)

Viimeksi kirjoittelin, etten ole vielä nähnyt potkuja massun päältä, samana iltana sitten seurailin, ja kyllähän ne jo pikkaisen näkyy mahan päällekkin =)

Meillä on ollutkin tympeä viikonvaihde, saatiin kuume/flunssa-tauti, minä ja tytöt sairastetaan kotona, neiti ei päässyt tänään edes ekaa päivää eskariin,

nuorimmainen on isänsä kanssa sairaalassa osastohoidossa, kun kärsii siitä infektioastmasta, ja henki pihisee ja on työläs hengittää, toivottavasti jo huomenna pääsisivät kotia, tänään oli ollut jo hivenen parempi.

Olen joutunut siirtämään omaa neuvola-aikaa jo kaksi kertaa, katsotaan, pääsisinkö jo vihdoin keskiviikkona sinnekkin..

Viimeyönä näin unta että synnytin, rakastuin vauvaan ihan kympillä, oli pieni ja suloinen, ainut, että unessa vaunuista tippui rengas, kun pientä vauveliani työntelin, olipa kiva mieli aamulla =)

Ensimmäisen uneni synnytyksestä näin jo aiemmin, tosin silloin synnytin ison lasisen joulupallon, jossa oli rikkinäiset jouluvalot sisällä . . voi tuota mielikuvitusta!

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille, ja toivotaan, ettei tällaiset tautipöpöt ala jylläämään enemmälti .

mannerto rv 22+4